Is dit normaal?

woensdag 28 juli 2021 om 20:34
Een vriend van ons heeft zijn vrouw verteld dat hij al een paar maanden app contact had met een andere vrouw. Niks seksueels gewoon goed met elkaar over alles praten.
Ze konden elkaar van eerder van het werk en waren aan de praat gekomen. Nooit wat gebeurd. Het is niet goed dat weet ik. Maar wat ik een beetje raar vind is dat zijn vrouw dit nu aan iedereen aan het vertellen is. In plaats van het met hem op te lossen. En hij moet nu aan iedereen constant sorry zeggen om wat hij gedaan heeft. Hij moet zich precies aan haar regels houden. Zo niet dan mag hij vertrekken.
Ik vind het raar dat je dit aan iedereen gaat vertellen en vervolgens kijkt hoe je man door het stof moet kruipen. Ik vind het langzaam zielig worden. En ze blijft er maar over doorgaan tegen iedereen. Hoe kijken jullie ertegen aan?
Ze konden elkaar van eerder van het werk en waren aan de praat gekomen. Nooit wat gebeurd. Het is niet goed dat weet ik. Maar wat ik een beetje raar vind is dat zijn vrouw dit nu aan iedereen aan het vertellen is. In plaats van het met hem op te lossen. En hij moet nu aan iedereen constant sorry zeggen om wat hij gedaan heeft. Hij moet zich precies aan haar regels houden. Zo niet dan mag hij vertrekken.
Ik vind het raar dat je dit aan iedereen gaat vertellen en vervolgens kijkt hoe je man door het stof moet kruipen. Ik vind het langzaam zielig worden. En ze blijft er maar over doorgaan tegen iedereen. Hoe kijken jullie ertegen aan?

woensdag 28 juli 2021 om 20:44
Ik kan me een beeld schetsen vanuit haar:
Hij doet geheimzinnig met zn telefoon, ze controleert hem en ziet dat app contact met collega (wat er vast niet was als t een mannelijk collega was). De 2 krijgen flink ruzie en vrouw zegt dat ie zn koffers kan pakken. Na lang praten besluiten ze de relatie voort te zetten maar ze zegt, voorlopig slaap je in de logeerkamer en ik ga niet voor je liegen. Als mensem vragen wat er is zeg je gewoon de waarheid.
En ' alleen maar app contact' kan ook heel ver gaan.
Hij doet geheimzinnig met zn telefoon, ze controleert hem en ziet dat app contact met collega (wat er vast niet was als t een mannelijk collega was). De 2 krijgen flink ruzie en vrouw zegt dat ie zn koffers kan pakken. Na lang praten besluiten ze de relatie voort te zetten maar ze zegt, voorlopig slaap je in de logeerkamer en ik ga niet voor je liegen. Als mensem vragen wat er is zeg je gewoon de waarheid.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
woensdag 28 juli 2021 om 20:46
Dan zeg je “ja dat weten we inmiddels” en ga je over op een ander onderwerp.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ok, ik word een probleem.
woensdag 28 juli 2021 om 20:48
Ik denk aan 'alleen maar app contact' aan koetjes en kalfjes. Als je non stop zit te appen en alleen maar diepe gesprekken zit te voeren via WhatsApp dan valt dat voor mij al niet meer onder 'alleen maar app contact' eigenlijk. Dan heb je gewoon iets intiems, ofzo.VGM1980 schreef: ↑28-07-2021 20:44Ik kan me een beeld schetsen vanuit haar:
Maar goed als TO het steeds moet aan horen dan zeg je; dat weten we al, volgend onderwerp.

woensdag 28 juli 2021 om 20:52
Nou, zo op het eerste gezicht klinkt dit toch niet bepaald redelijk of reëel. Hoezo moet hij zo publiekelijk door het stof? Gewoon gênant voor iedereen.

woensdag 28 juli 2021 om 20:57
Daar maakt ze zich in mijn ogen in de eerste plaats ZELF belachelijk mee.
Want in haar gezicht geven de mensen haar gelijk (daar zal het haar om te doen zijn) en achter haar rug liggen ze in een deuk (die komt dat hier nog in geuren en kleuren vertellen ook).
Zelfs ik moet er al mee lachen, en wat jezelf betreft: waarom ga je daar zo in op en open je daar zelfs een topic over? Uiteindelijk is het iets tussen hun 2.
Want in haar gezicht geven de mensen haar gelijk (daar zal het haar om te doen zijn) en achter haar rug liggen ze in een deuk (die komt dat hier nog in geuren en kleuren vertellen ook).
Zelfs ik moet er al mee lachen, en wat jezelf betreft: waarom ga je daar zo in op en open je daar zelfs een topic over? Uiteindelijk is het iets tussen hun 2.
woensdag 28 juli 2021 om 20:58
Als mijn vrouw dat zou doen dan zou zij op haar beurt de koffers mogen pakken.VGM1980 schreef: ↑28-07-2021 20:44Ik kan me een beeld schetsen vanuit haar:

woensdag 28 juli 2021 om 21:01
En hoezo 'hij moet aan iedereen constant sorry zeggen'? Wat vernederend dit. Wat heeft hij met buitenstaanders te schaften? Waarom moet hij tegen andere mensen sorry zeggen? Absurd gewoon. Als ik die man was zou ik dit niet pikken. Jammer dan, als hij echt over de schreef is gegaan, dan los je het op, óf niet, maar je gaat je partner niet publiekelijk lopen vernederen. Ook niet als je je wellicht zelf ook vernederd voelt.
woensdag 28 juli 2021 om 21:07
woensdag 28 juli 2021 om 21:15