slapste excuses na vreemdgaan
woensdag 28 juli 2021 om 22:33
woensdag 28 juli 2021 om 22:35
woensdag 28 juli 2021 om 22:40
Drank….
Ik vind trouwens alle excuses voor vreemdgaan even slap. Er is gewoon geen excuus voor.
Wel leuk om de “mooie” verhalen te lezen. Wat mensen allemaal bedenken als excuus om vreemd te gaan is af en toe echt lachwekkend. Alsof je als partner dan gaat zeggen: oh schat, wat vervelend dat je door die ene baco teveel de fout in bent gegaan, ik vergeef je meteen
Ik vind trouwens alle excuses voor vreemdgaan even slap. Er is gewoon geen excuus voor.
Wel leuk om de “mooie” verhalen te lezen. Wat mensen allemaal bedenken als excuus om vreemd te gaan is af en toe echt lachwekkend. Alsof je als partner dan gaat zeggen: oh schat, wat vervelend dat je door die ene baco teveel de fout in bent gegaan, ik vergeef je meteen
woensdag 28 juli 2021 om 22:46
Ja je hebt gelijk, eigenlijk past het hier niet, want hij vertelde dat - toen we het er een keer over hadden - echt zonder blikken of blozen, bijna met een lach, iets in de trant van: 'O ja, volgens mij heb ik daar zelfs meerdere wijven gehad.' Was niet zo'n heel aardige jongen eigenlijk (toen dan, misschien is hij leuk opgedroogd, dat weet ik niet).
Maar als het eerder was uitgekomen en hij had wel moeite gedaan voor een excuus was het waarschijnlijk iets in de trant van: jongens onder elkaar op vakantie, lekker lol maken en stappen, dan denk je niet aan je verkering in Nederland.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 28 juli 2021 om 22:47
Geheel offtopic dusSusan schreef: ↑28-07-2021 22:46Ja je hebt gelijk, eigenlijk past het hier niet, want hij vertelde dat - toen we het er een keer over hadden - echt zonder blikken of blozen, bijna met een lach, iets in de trant van: 'O ja, volgens mij heb ik daar zelfs meerdere wijven gehad.' Was niet zo'n heel aardige jongen eigenlijk (toen dan, misschien is hij leuk opgedroogd, dat weet ik niet).
Maar als het eerder was uitgekomen en hij had wel moeite gedaan voor een excuus was het waarschijnlijk iets in de trant van: jongens onder elkaar op vakantie, lekker lol maken en stappen, dan denk je niet aan je verkering in Nederland.
woensdag 28 juli 2021 om 23:19
woensdag 28 juli 2021 om 23:31
woensdag 28 juli 2021 om 23:31