slapste excuses na vreemdgaan

28-07-2021 22:33 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de slappe excuses die jullie kregen nadat er werd vreemdgegaan?

To trapt af:

- Jij bent veel te introvert dus ik kon niet anders dan voor haar gaan. Zij is veel gezelliger.
- Ik wou eigenlijk geen seks hebben en dacht de hele tijd aan jou maar zij drong zo aan en ik durfde geen nee zeggen.
Ik weet het alleen van mijn eerste vriendje, hij is vreemdgegaan tijdens de vakantie. Dat hoorde ik pas toen het al (vrij lang) uit was en toen boeide het me ook niet meer zo veel.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
:popcorn:
don't watch the movie, read the book
Susan schreef:
28-07-2021 22:35
Ik weet het alleen van mijn eerste vriendje, hij is vreemdgegaan tijdens de vakantie. Dat hoorde ik pas toen het al (vrij lang) uit was en toen boeide het me ook niet meer zo veel.
Wat was zijn excuus dan? Daar gaat dit topic over ;)
WildeMimosa schreef:
28-07-2021 22:36
:popcorn:
?
Drank….

Ik vind trouwens alle excuses voor vreemdgaan even slap. Er is gewoon geen excuus voor.

Wel leuk om de “mooie” verhalen te lezen. Wat mensen allemaal bedenken als excuus om vreemd te gaan is af en toe echt lachwekkend. Alsof je als partner dan gaat zeggen: oh schat, wat vervelend dat je door die ene baco teveel de fout in bent gegaan, ik vergeef je meteen
Excuus 'ík dacht dat het uit was'
Eerste: Zij is niet steeds moe (ik was zwanger)

Tweede: Ze gaat door een moeilijke periode en heeft nabijheid en aandacht nodig van een normale man.

En nog heel veel meer bullshit.
Moiren schreef:
28-07-2021 22:40
Wat was zijn excuus dan? Daar gaat dit topic over ;)
Ja je hebt gelijk, eigenlijk past het hier niet, want hij vertelde dat - toen we het er een keer over hadden - echt zonder blikken of blozen, bijna met een lach, iets in de trant van: 'O ja, volgens mij heb ik daar zelfs meerdere wijven gehad.' Was niet zo'n heel aardige jongen eigenlijk (toen dan, misschien is hij leuk opgedroogd, dat weet ik niet).

Maar als het eerder was uitgekomen en hij had wel moeite gedaan voor een excuus was het waarschijnlijk iets in de trant van: jongens onder elkaar op vakantie, lekker lol maken en stappen, dan denk je niet aan je verkering in Nederland.
Susan schreef:
28-07-2021 22:46
Ja je hebt gelijk, eigenlijk past het hier niet, want hij vertelde dat - toen we het er een keer over hadden - echt zonder blikken of blozen, bijna met een lach, iets in de trant van: 'O ja, volgens mij heb ik daar zelfs meerdere wijven gehad.' Was niet zo'n heel aardige jongen eigenlijk (toen dan, misschien is hij leuk opgedroogd, dat weet ik niet).

Maar als het eerder was uitgekomen en hij had wel moeite gedaan voor een excuus was het waarschijnlijk iets in de trant van: jongens onder elkaar op vakantie, lekker lol maken en stappen, dan denk je niet aan je verkering in Nederland.
Geheel offtopic dus :proud:
Moiren schreef:
28-07-2021 22:47
Geheel offtopic dus :proud:
Ja :$ nou ja, ik heb zijn excuus in elk geval nog geraden, da's nog iets.
'Ik weet niet waarom ik het doe'
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Susan schreef:
28-07-2021 22:53
Ja :$ nou ja, ik heb zijn excuus in elk geval nog geraden, da's nog iets.
En in de eerste post van het topic. Dat is best knap :lol:
‘Het verdient niet de schoonheidsprijs’ is zo’n standaard zinnetje dat hier vaak door vreemdgangers op het forum geflikkerd wordt, gevolgd door ‘maar gij zonder zonde werpe de eerste steen’.

Echttttttt, flikker- toch- op :moon:
Moiren schreef:
28-07-2021 22:40
?
Smultopic
don't watch the movie, read the book
WildeMimosa schreef:
28-07-2021 23:16
Smultopic
O. Waarom?
'Ik was zoooo dronken'.
Moiren schreef:
28-07-2021 22:43
Eerste: Zij is niet steeds moe (ik was zwanger)

Tweede: Ze gaat door een moeilijke periode en heeft nabijheid en aandacht nodig van een normale man.

En nog heel veel meer bullshit.
Pfffffff, hard ook tijdens je zwangerschap.
Snoesje83 schreef:
28-07-2021 23:19
Pfffffff, hard ook tijdens je zwangerschap.
Met mijn beste vriendin. Bleek al maanden aan de gang te zijn. Nog veel meer smoesjes gehoord toen.
Gelukkig niet mijn vriend, maar die van een kennis:"ik kon er niks aan doen, ik wilde helemaal niet maar zij ging op me zitten en propte 'm er zo in."
Hoe kom je er op!
Hier gelezen: “mijn man is lief en betrouwbaar maar wel wat saai en ik heb gewoon meer nodig. Ik heb het vaker gedaan en daar hebben we toen aan gewerkt. Daarom kan hij nu maar beter niet weten dat ik het nog steeds doe.”
Iedere dag is gehaktdag
Saivash schreef:
28-07-2021 23:13
‘Het verdient niet de schoonheidsprijs’ is zo’n standaard zinnetje dat hier vaak door vreemdgangers op het forum geflikkerd wordt, gevolgd door ‘maar gij zonder zonde werpe de eerste steen’.

Echttttttt, flikker- toch- op :moon:
Hahaha echt?
Iedere dag is gehaktdag
Dat heb ik verdrongen. De moeite niet waard om dat nog te benoemen. Hij was iig niet slap🤣🤣
Moiren schreef:
28-07-2021 23:21
Met mijn beste vriendin. Bleek al maanden aan de gang te zijn. Nog veel meer smoesjes gehoord toen.
Jeetje, wat erg
Moiren schreef:
28-07-2021 23:21
Keihard.. erg dat je dat mee hebt moeten maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven