Wat denken jullie?twijfels over leeftijdsverschil?

27-07-2021 20:49 93 berichten
Hoii iedereen 😊

Ik heb al laaange tijd een crush op een oude buurman van mij.
Met lang bedoel ik echt al jaren🤭

Enkele jaren geleden zijn we in contact geraakt en apten we soms met elkaar.
Hij is geen type die constant berichten stuurt of bezig is met fb ed.
Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat ik hem leuk vond, maar hij zei me toen dat het vriendschappelijk zou blijven ondanks het grote leeftijdsverschil.
Na enkele maanden is dan het contact volledig gestopt.
Ik ben dan dichter bij het werk gaan wonen, en we zagen elkaar ook niet meer.

Nu, 6 jaar later ,zag ik hem bij toevalop een terrasje vorige vrijdag.
We hadden allebei wat gedronken en raakten aan de praat.
Hij zei dat hij vrijkaarten voor de zoo heeft ,en ik reageerde dat ik wel graag met hem zou willen gaan.
Hij zei meteen dat we dat wknd nog zouden daten en dat ik nog van hem zou horen.
Omdat we wat gedronken hadden, verwachte ik niet nog iets te horen van hem.

S'ochtends had ik'n berichtje van hem, dat hij de vrijkaarten gevonden had,en dat ik mijn zondag moest vrijhouden zodat we 'n leuke dag samen zouden hebben, en dat hij er enorm naar uitkeek.
Ik was meteen superenthouisiast, en kon niet goed geloven dat hij ineens na al die jaren wel wilden afspreken 🥰

Ik liet via app wel niet te veel merken dat ik superblij was ,want in het verleden had hij me al eens gezegd dat hij het type is dat niks wil overhaasten en rustig aan wil..

De date zelf was heel erg leuk, we hebben heel de dag gelachen en konden supergoed praten met elkaar.
Daarna nog iets gaan eten, en hijzei me dat hij het erg leuk vond en er nog een tweede date zeker komt.

Toen hij me afzette bij de deur, vroeg hij of hij nog effe mee binnen mocht om mijn moeder goeiedag te zeggen( zij paste op mijn zoontje) .
Hij kent haar enkel van ziens omdat ze in dezelfde wijk woonden vroeger, maar ik zei hem dat ik dit liever niet wilde.
Hij leek erg zenuwachtig,ik zelf ook hahaha 😅, en er was enkel een kus op de wang bij het afscheid nemen, wat voor mij meer dan oke was omdat ik ook rustig aan wil doen op zijn tempo.

Ik heb hem nadien nog een berichtje gestuurd dat ik het erg leuk vond en hoop dat er een tweede date komt, en hij reageerde dat hij dat ook hoopt maar dan wel chill zodat hij zich meer op zijn gemak voelt ..
Ik weet niet goed wat hiervan te denken?

Uit zichzelf stuurt hij niet, en ik weet het is nog maar 2 dagen geleden, en wanneer ik stuur reageert hij meteen..
Maar ik ben een stresstype en vind hem zo leuk dat ik het gewoon goed wil doen.
Hoe lang zou ik nu wachten om hem voor een tweede date te vragen?

Ik wil me ook niet opdringen of hem wegjagen door constant berichtjes te sturen, dus dat doe ik dan ook niet .

Hij heeft tijdens de date wel enkele keren gezegd dat hij te oud is,maar ik heb aangegeven dat ik hier helemaal geen problemen mee heb.
Wat ook zo is, want in mijn ogen is hij geweldig, mooi, intelligent,... en degene waar ik echt bij wil zijn 😍

Ik ben trouwens 28, hij is 46.

Wat denken jullie?
Lijkt er interesse van zijn kant of moet ik het gewoon hierbij laten?
Of gewoon over enkele dagen vragen voor die 2e date?

Sorry voor het lange verhaal 🤷‍♀️😅

Xx
Dat mag je niet zeggen van TO :puh:
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje, wat kom je ontzettend puberaal over. Ik denk dat die man wel behoefte heeft aan een wat volwassener persoon, dat gaf hij eigenlijk ook al aan tijdens de date.
Mulatje92 schreef:
28-07-2021 14:46
Hij wilde geen relatie gedurende voorbije jaren, staat ook duidelijk in het topic..
Indien er nu geen enkele kans inzat ,zou hij ook niet om een date vragen uit zichzelf ..dus is toch normaal dat ik twijfel 🙄

Gelukkig zijn er ook nog die normaal reageren en waar ik iets aan heb❤
Heeft hij je verteld dat zijn mening over relaties veranderd is dan?
Iedere dag is gehaktdag
Abundance-of-Freedom schreef:
28-07-2021 14:56
Man: "Ik wil geen relatie"

Vrouw: "Wat bedoelt hij eigenlijk?"
Het is eerder dit:

Man: “Ik ben niet toe aan een relatie en ik twijfel aan wat ik voor je voel”
Vrouw: “Zie je wel, hij is net zo gek op mij als ik op hem”
Iedere dag is gehaktdag
Koffieverkeerd schreef:
28-07-2021 15:05
Trol of zelf een naar karakter. Bah!
Kijk naar de nickname, dan weet je genoeg.
Iedere dag is gehaktdag
DeSlager schreef:
28-07-2021 19:01
Het is eerder dit:

Man: “Ik ben niet toe aan een relatie en ik twijfel aan wat ik voor je voel”
Vrouw: “Zie je wel, hij is net zo gek op mij als ik op hem”
Wat het verwarrend maakt is dat hij dubbele signalen afgeeft. Wel aansturen op afspraakjes en aangeven hoe ongelooflijk gezellig het wel niet was, graag op tweede date willen maar ook aangeven dat TO te jong is en twijfels over het aangaan van een relatie. Dit is voor TO - die overduidelijk verliefd is en alles dus veel zwaarder oppakt - geen fijne situatie en ik zou eerlijk gezegd ook niet op hem gaan zitten wachten maar duidelijkheid vragen. Misschien zoekt hij aangenaam gezelschap, misschien zoekt hij een fuckbuddy, misschien tast hij nog af. Vraag het op de man af.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
28-07-2021 19:16
Wat het verwarrend maakt is dat hij dubbele signalen afgeeft. Wel aansturen op afspraakjes en aangeven hoe ongelooflijk gezellig het wel niet was, graag op tweede date willen maar ook aangeven dat TO te jong is en twijfels over het aangaan van een relatie. Dit is voor TO - die overduidelijk verliefd is en alles dus veel zwaarder oppakt - geen fijne situatie en ik zou eerlijk gezegd ook niet op hem gaan zitten wachten maar duidelijkheid vragen. Misschien zoekt hij aangenaam gezelschap, misschien zoekt hij een fuckbuddy, misschien tast hij nog af. Vraag het op de man af.
Het is anders heel duidelijk. Hij is niet enthousiast.
Iedere dag is gehaktdag
DeSlager schreef:
28-07-2021 19:17
Het is anders heel duidelijk. Hij is niet enthousiast.
Dan moet hij ook niet zeggen dat hij graag op tweede date wil.
wij slapen nooit.
Hij gaf aan de volgende date meer Chill te willen.

Bedoeld hij Netflix and Chili?
Wie weet heeft hij gewoon zin in een avontuurtje.

Dat je hem dan snachts gaat appen zal zijn interesse doen aanwakkeren
Als je een kinderwens hebt, gun je kinderen dan gewoon een jonge vader en niet een ouwe vent .
iones schreef:
28-07-2021 19:41
Als je een kinderwens hebt, gun je kinderen dan gewoon een jonge vader en niet een ouwe vent .
Ik gun mijn kinderen vooral ouders die niet alles voor anderen denken te kunnen bepalen.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 28-07-2021 20:03
1.00% gewijzigd
wij slapen nooit.
28-07-2021 19:18
Dan moet hij ook niet zeggen dat hij graag op tweede date wil.
Hij kan van alles zeggen maar wat telt zijn daden.
Iedere dag is gehaktdag
DeSlager schreef:
28-07-2021 19:45
Hij kan van alles zeggen maar wat telt zijn daden.
Absoluut, maar dat maakt het wel verwarrend voor anderen. Een beetje weldoordacht en volwassen mens ziet namelijk in dat niet alleen daden maar ook woorden consequenties hebben. Maar hij lijkt die verantwoordelijkheid niet te willen nemen (als hij daadwerkelijk niet geïnteresseerd genoeg zou zijn). Of het bewust of onbewust weet ik niet, maar in het geval van het eerste scoort hij geen punten, is het een beetje een laffe en houdt hij TO aan het lijntje.
Dus in het geval van TO zou ik haar adviseren om haar intenties aan hem duidelijk te maken en te vragen wat die van hem zijn. Mocht het antwoord vaag zijn, dan zou ik hem laten.
wij slapen nooit.
28-07-2021 19:58
Absoluut, maar dat maakt het wel verwarrend voor anderen. Een beetje weldoordacht en volwassen mens ziet namelijk in dat niet alleen daden maar ook woorden consequenties hebben. Maar hij lijkt die verantwoordelijkheid niet te willen nemen (als hij daadwerkelijk niet geïnteresseerd genoeg zou zijn). Of het bewust of onbewust weet ik niet, maar in het geval van het eerste scoort hij geen punten, is het een beetje een laffe en houdt hij TO aan het lijntje.
Dus in het geval van TO zou ik haar adviseren om haar intenties aan hem duidelijk te maken en te vragen wat die van hem zijn. Mocht het antwoord vaag zijn, dan zou ik hem laten.
Er is niks verwarrends aan. TO is misschien best even een leuke afleiding maar als hij echt iets in haar had gezien zou hij enthousiaster zijn. Mannen zijn echt niet zo ingewikkeld hoor.
Iedere dag is gehaktdag
Wanneer jullie beide je er goed bij voelen moet je het zeker doen maar er is altijd een kans dat het leeftijdsverschil echt groot wordt, zowel mentaal als fysiek.
MsQueenP schreef:
28-07-2021 22:41
Wanneer jullie beide je er goed bij voelen moet je het zeker doen maar er is altijd een kans dat het leeftijdsverschil echt groot wordt, zowel mentaal als fysiek.
Er is één ding dat zeker is: het leeftijdsverschil wordt nooit groter dan het is.
Iedere dag is gehaktdag
Beau1983 schreef:
28-07-2021 19:29
Hij gaf aan de volgende date meer Chill te willen.

Bedoeld hij Netflix and Chili?
Wie weet heeft hij gewoon zin in een avontuurtje.

Dat je hem dan snachts gaat appen zal zijn interesse doen aanwakkeren

Denk ook dit. Hij is lang niet zo enthousiast als TO.

TO: als je iets serieus zoekt, laat deze man dan varen.
DeSlager schreef:
28-07-2021 23:29
Er is één ding dat zeker is: het leeftijdsverschil wordt nooit groter dan het is.
Gevoelsmatig bedoelt ze, Einstein.
wij slapen nooit.
28-07-2021 23:42
Gevoelsmatig bedoelt ze, Einstein.
:bonk:
Iedere dag is gehaktdag
DeSlager schreef:
29-07-2021 00:16
:bonk:
:moon:
wij slapen nooit.
29-07-2021 01:17
:moon:
:flirting:
Iedere dag is gehaktdag
DeSlager schreef:
28-07-2021 21:56
Er is niks verwarrends aan. TO is misschien best even een leuke afleiding maar als hij echt iets in haar had gezien zou hij enthousiaster zijn. Mannen zijn echt niet zo ingewikkeld hoor.
Misschien ziet hij wel iets in haar, maar voelt hij zich onzeker over het leeftijdsverschil. Misschien wil hij haar graag beter leren kennen, maar vindt hij het moeilijk om zich kwetsbaar op te stellen. Er zijn werkelijk zoveel scenario's mogelijk, dat een "hij appt niet uit zichzelf dus hij ziet niets of te weinig in TO" niet afdoende is in deze situatie. Maar sommige mensen zien alles wat afwijkt van het boekje als desinteresse. En dat is
deels begrijpelijk en herkenbaar, want er moet iets van hou-vast zijn om gedrag te kunnen beoordelen, maar het werkt ook bekrompen en beperkend.
wij slapen nooit.
Mulatje92 schreef:
28-07-2021 09:50
De zenuwen zijn er eigenlijk bijna tijdens de hele date geweest, vooral langs zijn kant.
Normaal is hij iemand die heel rustig overkomt, maar hij zei zelf dat hij ook niet begreep waarom hij er zo veel last van had..

Die reactie van wel op een chille manier begrijp ik zelf ook ni echt, maar ik ga hem zowiezo wel meevragen op een tweede date en dan zie ik wel ☺
Rustig aan inderdaad haha
Op zich heb je je antwoord toch al? Hij was niet chill, voelde zich zenuwachtig en wil volgende keer op een chille manier afspreken. Hij weet vast wel hoe het komt dat hij zo zenuwachtig was. Waarschijnlijk om dezelfde redenen die jij had;-)
wendy7373 schreef:
28-07-2021 11:04
Ik vind het leeftijds verschil best groot.
Ik ben zelf 48,ik moet er niet aan denken om met een vent van 68 te daten.
Ik zit totaal in een ander levens fase dan iemand van boven de 55.

Maar goed.
Je moet gewoon gaan daten,als je daar goed bij voel.
Ja brr, dan zou ik echt gevoel hebben om met mn vader af te spreken. Maar is voor iedereen verschillend natuurlijk. Het kan wel werken To dus als het goed voelt voor jou.. lekker doen
Mulatje92 schreef:
28-07-2021 14:54
Haha ...blij dat je uzelf zo grappig vindt🙂
En je moet er zeker niet van wakker liggen dat ik zijn boodschappentas moet tillen of voor hem zou moeten zorgen over 20 jaar, is mijn leven en doe ik met veel plezier 😉
Liever met een "oude" vent dan met een kinderachtig persoon met 'n walgelijk karakter zoals u.
Dus dag en bespaar me uw commentaar 👋👋
De Slager heeft wel een punt. Reageer je altijd zo heftig? Zoals ik al zei doe lekker je ding, misschien ben je wel dood over 10 jaar en komt het nooit zo ver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven