Aangetekende brief Amerika
vrijdag 6 augustus 2021 om 10:14
Ik wil een aangetekende brief sturen naar Amerika via post.nl.
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik lees er namelijk veel klachten over dat de tracking heel slecht is.
Is dat zo?
Welk post bedrijf raden jullie mij aan?
Hebben jullie tips wat ik het beste kan doen en duurt de bezorgtijd lang van nl naar Amerika op dit moment?
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik lees er namelijk veel klachten over dat de tracking heel slecht is.
Is dat zo?
Welk post bedrijf raden jullie mij aan?
Hebben jullie tips wat ik het beste kan doen en duurt de bezorgtijd lang van nl naar Amerika op dit moment?
vrijdag 6 augustus 2021 om 10:33
Mijn ervaring met dingen die internationaal aangetekend worden verstuurd met PostNL is niet heel goed. Er wordt een sticker op geplakt waar in het Nederlands 'Aangetekend' op staat, wat in veel (of eigenlijk: de meeste) landen niet begrepen wordt. Ik woon in Engeland en als ik aangetekende post uit Nederland krijg, wordt die hier eigenlijk altijd gewoon in de brievenbus gestopt en ik begrijp wel dat zo'n sticker een postbode weinig zegt.
FedEx is inderdaad een bezorgdienst die heel erg op Amerika gericht is. Daar zou ik eens naar kijken als je iets belangrijks naar de Verenigde Staten wil sturen.
FedEx is inderdaad een bezorgdienst die heel erg op Amerika gericht is. Daar zou ik eens naar kijken als je iets belangrijks naar de Verenigde Staten wil sturen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 6 augustus 2021 om 10:51
Ik dacht dat er in dunner letters nog "recommandée" op staat.DG2015 schreef: ↑06-08-2021 10:33Mijn ervaring met dingen die internationaal aangetekend worden verstuurd met PostNL is niet heel goed. Er wordt een sticker op geplakt waar in het Nederlands 'Aangetekend' op staat, wat in veel (of eigenlijk: de meeste) landen niet begrepen wordt. Ik woon in Engeland en als ik aangetekende post uit Nederland krijg, wordt die hier eigenlijk altijd gewoon in de brievenbus gestopt en ik begrijp wel dat zo'n sticker een postbode weinig zegt.
Maar ik weet niet PostNL goede tracking in het buitenland heeft.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.

vrijdag 6 augustus 2021 om 13:40

vrijdag 6 augustus 2021 om 15:27
vrijdag 6 augustus 2021 om 16:32
Ik heb zelf wel een goed gevoel erbij.
Ga ups proberen.
Voordeel is denk ik dat het niet perse aangetekend hoeft, maar er is wel een track code dat je weet dat het daar is.
Dan doen ze het hopelijk gewoon in de brievenbus.