Uitje met overnachting in Nl
maandag 9 augustus 2021 om 10:29
Binnenkort ben ik jarig en wil ik graag met partner en met mijn moeder die op leeftijd is, een uitje gaan maken met overnachting. Ik wil eigenlijk vooral dat het voor mijn moeder leuk is.
Vorig jaar met haar naar de kasteeltuinen in Arcen geweest n.a.v. een tip hier op het forum, was geweldig. Texel, de orchideeënhoeve, de Keukenhof en het openluchtmuseum hebben we al gedaan.
Friesland, en Terschelling spreken mij aan, alleen mijn moeder is niet goed te been.
Zeeland ken ik niet goed, tips zijn welkom.
Eigenlijk sta ik overal voor open.
Wie heeft er leuke tips?
Vorig jaar met haar naar de kasteeltuinen in Arcen geweest n.a.v. een tip hier op het forum, was geweldig. Texel, de orchideeënhoeve, de Keukenhof en het openluchtmuseum hebben we al gedaan.
Friesland, en Terschelling spreken mij aan, alleen mijn moeder is niet goed te been.
Zeeland ken ik niet goed, tips zijn welkom.
Eigenlijk sta ik overal voor open.
Wie heeft er leuke tips?
maandag 9 augustus 2021 om 12:20
maandag 9 augustus 2021 om 12:23
Ja daar woont ze nog, maar ik wil dus een uitje met overnachting in een andere stad, ik wil haar een leuke dag geven, maar het moet voor mij en partner ook leuk zijn, het is tenslotte mijn verjaardag.
maandag 9 augustus 2021 om 12:23
en als jij nou eens kiest, wat jij echt wil!
en als ze mee wil, mag ze mee
maandag 9 augustus 2021 om 14:41
Terschelling is leuk, maar de overtocht voor drie personen met auto is al ongeveer 200-250 euro als ik het goed zie. Die auto is duur en die heb je waarschijnlijk nodig als je moeder slecht ter been is.
Weet niet of je dat ervoor over hebt.
Wat is je budget? En wat zoek je qua overnachting? Een hotel met een eigen kamer voor je moeder, of een appartementje of huisje? In dat laatste geval is één nacht misschien wat lastig.
Weet niet of je dat ervoor over hebt.
Wat is je budget? En wat zoek je qua overnachting? Een hotel met een eigen kamer voor je moeder, of een appartementje of huisje? In dat laatste geval is één nacht misschien wat lastig.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
maandag 9 augustus 2021 om 15:16
Dat snap ik!
Misschien vinden jullie de botanische tuinen in Utrecht leuk.
maandag 9 augustus 2021 om 19:08
maandag 9 augustus 2021 om 20:44
ikbenhet1982 schreef: ↑09-08-2021 19:40Is een rondvaart iets? Hier in Friesland bijvoorbeeld heb je rondvaarten met kleinere en grotere boten rondom Sneek, Leeuwarden en andere plekken. Combineren met een dagje strand of een high tea ergens.
Ja dit lijkt me leuk, omdat ik Friesland nog niet ken, high tea hebben we toevallig vorige week gedaan.
Overtocht naar Terschelling is wel heel prijzig, had ik niet verwacht.