Welke podcast app is overzichtelijk

11-08-2021 12:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik ben sinds een tijdje helemaal verslingerd aan podcasts. Op mijn telefoon staat standaard de podcast app van Apple.

Ik heb echter best veel verschillende podcasts die ik volg en ik vind de app niet heel overzichtelijk. Alles waar ik me op abonneer staat in een grote hoop. Ik zou graag wat meer overzicht willen krijgen, bijvoorbeeld door zelf categorieën aan te kunnen maken, zoals humor, politiek, crime etc.

Daarnaast speelt hij regelmatig afleveringen in de verkeerde volgorde af. Dus na het luisteren van aflevering 3, gaat hij terug naar 2. Heel irritant.

Ik zie dat er nog veel meer podcast apps zijn. Wie gebruikt een andere app (geen Spotify) die dit wel heeft?

Of gebruikt iemand de Apple podcast app en weet hoe ik dit kan instellen in deze app, want dan is het probleem ook opgelost.
Ik weet niet of hij al die functies heeft die jij wilt. Maar ik vond Google Podcasts altijd wel fijn. Ik gebruik nu Spotify, en heb alles door elkaar staan. Maar Spotify heeft vast wel een rubriceerfunctie voor podcasts?
't Is al met al een heel gedoe
Pocket Casts! Super overzichtelijke app met heel veel mogelijkheden.
Ik gebruik ook Google Podcasts maar heb geen ervaring met andere opties dus geen idee of dit de handigste is. Vind de offline luisteren functie wel fijn.
Ik had eerst Stitcher, maar dat vond ik heel vervelend en onoverzichtelijk. Podcast-app van Apple nog irritanter. Spotify vond ik al iets beter, dus dat gebruik ik nu. Pocket Casts ga ik uitproberen.
Ik ben van Stitcher overgestapt naar Google Podcasts, wat een verademing!
Je kunt niet rubriceren, maar ik vind het wel een heel overzichtelijke app.
Ok, bedankt voor de reacties. Ik ga de Google Podcast app en Pocket Cast opzoeken en uitproberen. 👍🏻
Ik ben ook erg te spreken over Pocket Cast!
Ik heb Pocket Cast er net opgezet en idd mooie app, ik heb ook al direct een paar goeie voor mij nieuwe podcasts gevonden. Veel handiger en overzichtelijker dan Spotify. Goeie tip !
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven