Zomervakantie 2022
donderdag 12 augustus 2021 om 12:41
Ik ben nu alweer aan het zoeken voor de zomervakantie 2022, ik weet het…vroeg. Maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen volgens mij.
Ik heb nu twee jaren achterelkaar bij het bos gezeten, wil nu graag weer naar zee. In Nederland, op een camping waar evt. honden zijn toegestaan. Ik ga dan met mijn dochter op vakantie. Zij zal dan 7 zijn. Ben alleenstaand, moet de vakantie dus alleen ophoesten. Maar spaar daar graag voor.
Ik zoek eigelijk zoiets als vakantiediscounter maar dat is volgens mij alleen voor het buitenland? Bestaat er voor Nederland ook zo,n site?
Alle tips en adviezen zijn welkom.
Ik heb nu twee jaren achterelkaar bij het bos gezeten, wil nu graag weer naar zee. In Nederland, op een camping waar evt. honden zijn toegestaan. Ik ga dan met mijn dochter op vakantie. Zij zal dan 7 zijn. Ben alleenstaand, moet de vakantie dus alleen ophoesten. Maar spaar daar graag voor.
Ik zoek eigelijk zoiets als vakantiediscounter maar dat is volgens mij alleen voor het buitenland? Bestaat er voor Nederland ook zo,n site?
Alle tips en adviezen zijn welkom.

donderdag 12 augustus 2021 om 13:04
Tegen die tijd is er nog maar weinig te huren. Ik heb dit jaar ook in feb geboekt en toen was er al veel vol. Of je betaalde alsnog de hoofdprijs. Veel accomodaties bij zee waren toen sowieso al weg.

donderdag 12 augustus 2021 om 13:39
https://www.strandparkdezeeuwsekust.nl/ ... Strandpark
Bovenstaande deed het niet zag ik. Ik hoop deze wel.
Bovenstaande deed het niet zag ik. Ik hoop deze wel.
donderdag 12 augustus 2021 om 16:32
Bij vakantiediscounter kun je zoeken op Nederland, of bijvoorbeeld Zeeland. Ik weet je budget niet, maar ik vind ze vrij prijzig. Denk dat je beter een site met Nederlandse campings oid kunt zoeken. Maar die ken ik niet, sorry

Je moet helemaal niks doen, en accepteren dat dat alles is wat je kan doen.