FWBof toch daten ?

14-08-2021 19:56 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via tinder hele leuke man leren kennen, paar x afgesproken, enorme sexuele klik.
Ik ben vorig jaar na 18 jaar gescheiden, en wil absoluut geen nieuwe relatie.
Heb dus aangegeven dat het wat mij betreft een fwb overeenkomst is.
Dat vond ie prima, maar na de sex wil hij altijd nog knuffelen, kletsen, en liefst nog samen douchen.
Ik vind dit heel verwarrend, knuffelen en kletsen na de sex doe je in een relatie, of zie ik het helemaal verkeerd ?.
Sex is geweldig, Wil m niet kwijt ,
We zien elkaar ivm verschillende co ouderschap regelingen ongeveer 3xpw en appen hele dag .
Ik vind ‘wil hem niet kwijt’ en ‘we appen de hele dag’ meer als een relatie klinken dan knuffelen na de seks. Na seks spring je toch niet direct uit bed op je fiets naar huis? Los van of je gevoel voor iemand hebt of niet.
Dat bepalen jullie helemaal zelf, mooi he...
Ooit hier geleerd: een relatie is in wezen niet meer dan een setje afspraken,
dan zijn er een aantal die als sjabloon door mensen veelal gelijk ginterpreteerd worden, en je mag dus ook gewoon helemaal je eigen regels maken, dan hangt er geen etiketje op wat anderen meteen snappen,

het is maar wat je belangrijk vindt.

op grond van je beschrijving: een beste rebound. en knuffel en douche samen als jullie dat allebei willen...
sandy1974 schreef:
14-08-2021 19:56
Via tinder hele leuke man leren kennen, paar x afgesproken, enorme sexuele klik.
Ik ben vorig jaar na 18 jaar gescheiden, en wil absoluut geen nieuwe relatie.
Heb dus aangegeven dat het wat mij betreft een fwb overeenkomst is.
Dat vond ie prima, maar na de sex wil hij altijd nog knuffelen, kletsen, en liefst nog samen douchen.
Ik vind dit heel verwarrend, knuffelen en kletsen na de sex doe je in een relatie, of zie ik het helemaal verkeerd ?.
Sex is geweldig, Wil m niet kwijt ,
We zien elkaar ivm verschillende co ouderschap regelingen ongeveer 3xpw en appen hele dag .
En als ik wegga krijg ik altijd knuffels en zoent ie me
Aha. Mag ie ook met andere vrouwen sexen?
Ik app, knuffel, douche, klets en eet ook met mijn second love (open relatie) en toch hebben wij geen relatie.

Verder eens met wat feniks zegt...
Je bepaalt zelf/samen...ook als je na een tijdje meer voor elkaar voelt en/of exclusiviteit wil oid.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Zalmsnipper schreef:
14-08-2021 20:15
Dat hebben we eigenlijk niet echt besproken , maar liever niet, ik heb als hardste geroepen “ we zijn alleen sexbuddys
Ik ga ook zo met mijn fwb om. Anders is het ‘F’ deel er ook niet 😂
Internagelaktisch
sprokkelientje schreef:
14-08-2021 20:21
Ik app, knuffel, douche, klets en eet ook met mijn second love (open relatie) en toch hebben wij geen relatie.

Verder eens met wat feniks zegt...
Je bepaalt zelf/samen...ook als je na een tijdje meer voor elkaar voelt en/of exclusiviteit wil oid.
Hij ziet me aankomen, ik wou alleen sex , zodat ik kon slettebakken, en dan vragen om
Exclusiviteit,
sandy1974 schreef:
14-08-2021 20:33
Hij ziet me aankomen, ik wou alleen sex , zodat ik kon slettebakken, en dan vragen om
Exclusiviteit,
Je kan toch van gedachten zijn veranderd?
Sjaantje37 schreef:
14-08-2021 20:35
Je kan toch van gedachten zijn veranderd?
Precies....alles kan en mag...als he het samen bepaalt
Wat is je vraag? Je wil geen relatie dus dan is er toch geen vraag?

Ook met een FWB kun je van alles delen. Vandaar die F.
sandy1974 schreef:
Dat hebben we eigenlijk niet echt besproken , maar liever niet, ik heb als hardste geroepen “ we zijn alleen sexbuddys
hij mag niet met andere vrouwen, maar jij wil wel met andere mannen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Fijn toch knuffelen, kletsen en douchen samen? Anders wordt het wel een heel koud gebeuren. Warmte doet je goed na een scheiding en het schept geen verplichtingen. Geniet er gewoon van en zie maar waar het naartoe gaat.
Een FWB puur en alleen voor 'de daad', dus zonder knuffelen en kletsen voor- en achteraf zou voor mij echt geen optie zijn.
Ik ga graag met mijn FWB uit eten, of naar het strand oid.

Wat maakt dat het dan geen echte relatie is? Omdat we het nooit hebben over een gezamenlijke toekomst, omdat we geen exclusiviteit van elkaar verwachten en omdat we elkaar maar ééns in de zoveel weken zien.
.
Knuffelen, kletsen, samen wat eten, drinken, muziek luisteren, film kijken. Hoort er wat mij betreft allemaal bij en ik heb alleen maar 'fwb's'.

Ik zie ze alleen niet zo vaak en ook geen app contact continu. Dan begint het toch op wat meer dan een fwb te lijken.
I wanna live my life with the volume full!
Zalmsnipper schreef:
14-08-2021 20:15

Heeft TO daar iets over te zeggen?
I wanna live my life with the volume full!
sandy1974 schreef:
Waarom niet dan?
sandy1974 schreef:
14-08-2021 19:56
Ik heb dat ook! Maar bij ons noemen we dat een lat-relatie. :hihi:

Dus een knuffel en samen douchen lijkt me niet zo'n probleem. Jullie zijn FWB's volgens de "overeenkomst" en geen FB's, toch?
Maar je wil dus eigenlijk gewoon wel een relatie als hij dat ook ziet zitten?

Je hoeft je toch niet te schamen om van gedachten veranderd te zijn joh.
Wie weet wil hij ook dolgraag met jou alleen verder.
Heb mijn antwoord was op date met een ander ?Echt sex en doei
Miste toch mijn gesprekken met fwb.
Nee wil echt geen relatie met m maar wel exclusiviteit geloof ik,
sandy1974 schreef:
15-08-2021 02:35
Heb mijn antwoord was op date met een ander ?Echt sex en doei
Miste toch mijn gesprekken met fwb.
Nee wil echt geen relatie met m maar wel exclusiviteit geloof ik,
... Je wil stiekem wel een relatie alleen niet dat het zo genoemd wordt?
.
Ik denk dat TO niet weet wat ze wil. Geen relatie naar wel exclusiviteit ?? Heb ik ook een keer gehad. Die vrouw wilde ook geen relatie, ik wel, maar we flikflooiden de sterren van de hemel. Dus ik verder daten en was daar eerlijk over, maar dat vond ze niet leuk.
creativeguy schreef:
15-08-2021 08:19
Ik denk dat TO niet weet wat ze wil. Geen relatie naar wel exclusiviteit ?? Heb ik ook een keer gehad. Die vrouw wilde ook geen relatie, ik wel, maar we flikflooiden de sterren van de hemel. Dus ik verder daten en was daar eerlijk over, maar dat vond ze niet leuk.
En....nu zijn jullie inmiddels 10 jaar verder ? :rolling:
creativeguy schreef:
15-08-2021 08:19
Precies dit
Ga toch maar eens met m praten ,vind m leuk maar wil geen relatie gezeur , maar we klikken op elk gebied , maar hij komt jaar te vroeg,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven