FWBof toch daten ?
zaterdag 14 augustus 2021 om 19:56
Via tinder hele leuke man leren kennen, paar x afgesproken, enorme sexuele klik.
Ik ben vorig jaar na 18 jaar gescheiden, en wil absoluut geen nieuwe relatie.
Heb dus aangegeven dat het wat mij betreft een fwb overeenkomst is.
Dat vond ie prima, maar na de sex wil hij altijd nog knuffelen, kletsen, en liefst nog samen douchen.
Ik vind dit heel verwarrend, knuffelen en kletsen na de sex doe je in een relatie, of zie ik het helemaal verkeerd ?.
Sex is geweldig, Wil m niet kwijt ,
We zien elkaar ivm verschillende co ouderschap regelingen ongeveer 3xpw en appen hele dag .
Dat vond ie prima, maar na de sex wil hij altijd nog knuffelen, kletsen, en liefst nog samen douchen.
Ik vind dit heel verwarrend, knuffelen en kletsen na de sex doe je in een relatie, of zie ik het helemaal verkeerd ?.
We zien elkaar ivm verschillende co ouderschap regelingen ongeveer 3xpw en appen hele dag .

zaterdag 14 augustus 2021 om 20:05
Dat bepalen jullie helemaal zelf, mooi he...
Ooit hier geleerd: een relatie is in wezen niet meer dan een setje afspraken,
dan zijn er een aantal die als sjabloon door mensen veelal gelijk ginterpreteerd worden, en je mag dus ook gewoon helemaal je eigen regels maken, dan hangt er geen etiketje op wat anderen meteen snappen,
het is maar wat je belangrijk vindt.
op grond van je beschrijving: een beste rebound. en knuffel en douche samen als jullie dat allebei willen...
Ooit hier geleerd: een relatie is in wezen niet meer dan een setje afspraken,
dan zijn er een aantal die als sjabloon door mensen veelal gelijk ginterpreteerd worden, en je mag dus ook gewoon helemaal je eigen regels maken, dan hangt er geen etiketje op wat anderen meteen snappen,
het is maar wat je belangrijk vindt.
op grond van je beschrijving: een beste rebound. en knuffel en douche samen als jullie dat allebei willen...
zaterdag 14 augustus 2021 om 20:06
En als ik wegga krijg ik altijd knuffels en zoent ie mesandy1974 schreef: ↑14-08-2021 19:56Via tinder hele leuke man leren kennen, paar x afgesproken, enorme sexuele klik.
zaterdag 14 augustus 2021 om 20:21
zaterdag 14 augustus 2021 om 20:21
Dat hebben we eigenlijk niet echt besproken , maar liever niet, ik heb als hardste geroepen “ we zijn alleen sexbuddys
zaterdag 14 augustus 2021 om 20:33
Hij ziet me aankomen, ik wou alleen sex , zodat ik kon slettebakken, en dan vragen omsprokkelientje schreef: ↑14-08-2021 20:21Ik app, knuffel, douche, klets en eet ook met mijn second love (open relatie) en toch hebben wij geen relatie.
Verder eens met wat feniks zegt...
Je bepaalt zelf/samen...ook als je na een tijdje meer voor elkaar voelt en/of exclusiviteit wil oid.
Exclusiviteit,
zaterdag 14 augustus 2021 om 20:39
Precies....alles kan en mag...als he het samen bepaalt
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

zaterdag 14 augustus 2021 om 21:02

zaterdag 14 augustus 2021 om 23:21
Een FWB puur en alleen voor 'de daad', dus zonder knuffelen en kletsen voor- en achteraf zou voor mij echt geen optie zijn.
Ik ga graag met mijn FWB uit eten, of naar het strand oid.
Wat maakt dat het dan geen echte relatie is? Omdat we het nooit hebben over een gezamenlijke toekomst, omdat we geen exclusiviteit van elkaar verwachten en omdat we elkaar maar ééns in de zoveel weken zien.
Ik ga graag met mijn FWB uit eten, of naar het strand oid.
Wat maakt dat het dan geen echte relatie is? Omdat we het nooit hebben over een gezamenlijke toekomst, omdat we geen exclusiviteit van elkaar verwachten en omdat we elkaar maar ééns in de zoveel weken zien.
.
zaterdag 14 augustus 2021 om 23:28
Knuffelen, kletsen, samen wat eten, drinken, muziek luisteren, film kijken. Hoort er wat mij betreft allemaal bij en ik heb alleen maar 'fwb's'.
Ik zie ze alleen niet zo vaak en ook geen app contact continu. Dan begint het toch op wat meer dan een fwb te lijken.
Ik zie ze alleen niet zo vaak en ook geen app contact continu. Dan begint het toch op wat meer dan een fwb te lijken.
I wanna live my life with the volume full!
zaterdag 14 augustus 2021 om 23:31
Heeft TO daar iets over te zeggen?
I wanna live my life with the volume full!
zondag 15 augustus 2021 om 01:35
Ik heb dat ook! Maar bij ons noemen we dat een lat-relatie.

Dus een knuffel en samen douchen lijkt me niet zo'n probleem. Jullie zijn FWB's volgens de "overeenkomst" en geen FB's, toch?
zondag 15 augustus 2021 om 06:54
zondag 15 augustus 2021 om 08:19
zondag 15 augustus 2021 om 08:24
En....nu zijn jullie inmiddels 10 jaar verder ?creativeguy schreef: ↑15-08-2021 08:19Ik denk dat TO niet weet wat ze wil. Geen relatie naar wel exclusiviteit ?? Heb ik ook een keer gehad. Die vrouw wilde ook geen relatie, ik wel, maar we flikflooiden de sterren van de hemel. Dus ik verder daten en was daar eerlijk over, maar dat vond ze niet leuk.

De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 15 augustus 2021 om 08:45
Precies ditcreativeguy schreef: ↑15-08-2021 08:19Ik denk dat TO niet weet wat ze wil. Geen relatie naar wel exclusiviteit ?? Heb ik ook een keer gehad. Die vrouw wilde ook geen relatie, ik wel, maar we flikflooiden de sterren van de hemel. Dus ik verder daten en was daar eerlijk over, maar dat vond ze niet leuk.
Ga toch maar eens met m praten ,vind m leuk maar wil geen relatie gezeur , maar we klikken op elk gebied , maar hij komt jaar te vroeg,