FWBof toch daten ?

14-08-2021 19:56 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via tinder hele leuke man leren kennen, paar x afgesproken, enorme sexuele klik.
Ik ben vorig jaar na 18 jaar gescheiden, en wil absoluut geen nieuwe relatie.
Heb dus aangegeven dat het wat mij betreft een fwb overeenkomst is.
Dat vond ie prima, maar na de sex wil hij altijd nog knuffelen, kletsen, en liefst nog samen douchen.
Ik vind dit heel verwarrend, knuffelen en kletsen na de sex doe je in een relatie, of zie ik het helemaal verkeerd ?.
Sex is geweldig, Wil m niet kwijt ,
We zien elkaar ivm verschillende co ouderschap regelingen ongeveer 3xpw en appen hele dag .
Eidde schreef:
14-08-2021 23:31
Heeft TO daar iets over te zeggen?
Natuurlijk niet. Die vraag was bedoeld om TO's verwachting te peilen.

En TO, weet je FWB wel dat je gisteren op date incl sex met een ander bent geweest? Als vrienden moet je het daar toch over kunnen hebben.
Wie zegt dat een fwb meteen na de seks moet vertrekken?
Ik had een geweldige fwb. Super gezellig, vaak ook wat eten of drinken. Uiteraard wist je dat er seks kwam, daarna nog lekker tegen elkaar aan.
In ieder geval beide geen verwachting van een relatie. (Waren ook niet exclusief)

Maar ik denk dat, jij dat wel zoekt.
Vastigheid. Maar dat je er nog niet aan toe bent.
Je bent eindelijk vrij en dat zit je gelijk weer aan iemand vast.
Misschien moet je er geen etiket op plakken en er gewoon van genieten.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Zalmsnipper schreef:
15-08-2021 09:02
Natuurlijk niet. Die vraag was bedoeld om TO's verwachting te peilen.

En TO, weet je FWB wel dat je gisteren op date incl sex met een ander bent geweest? Als vrienden moet je het daar toch over kunnen hebben.
Nee weet hij niet, dat is nu precies mijn dilemma , moet ik zoiets melden aan een fwb ?
sandy1974 schreef:
15-08-2021 09:46
Nee weet hij niet, dat is nu precies mijn dilemma , moet ik zoiets melden aan een fwb ?
Nee, maar jij wil alleen exclusiviteit van hem en niet van jezelf?

Ik neem aan dat er met bescherming wordt gesekst?
Proef pas net aan mijn vrijheid wil alle opties open houden
sandy1974 schreef:
15-08-2021 09:56
En hij mag niet z'n opties open houden? Je kan het altijd vragen, de vraag is of je zelf eerlijk wil zijn over dat je het niet doet.

Waarom wens je van hem wel exclusiviteit? Jaloezie? Bezitterigheid?
sandy1974 schreef:
dan is het wel zo netjes als hij dezelfde vrijheid heeft
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
sandy1974 schreef:
Dat is prima. Wees dan eerlijk. Spreek je verwachtingen over een weer uit, geef de feiten (ik zie ook anderen) en kijk of het matcht.
sandy1974 schreef:
15-08-2021 02:35
Heb mijn antwoord was op date met een ander ?Echt sex en doei
Miste toch mijn gesprekken met fwb.
Nee wil echt geen relatie met m maar wel exclusiviteit geloof ik,

Maar dan beide kanten op toch?

Dat is trouwens hetzelfde als een relatie.
I wanna live my life with the volume full!
Ik begrijp je probleem niet zo goed. Je kunt het toch gewoon leuk hebben samen? Als jij ook graag wil knuffelen en douchen dan doe je dat, en als je geen zin hebt in die persoonlijke intimiteit dan doe je het niet. Heeft niets te maken met wat "normaal" is voor fwb, maar vooral met wat jullie fijn vinden.

Ik heb mijn fwb en fb's ook altijd gezien als relaties, het zijn alleen geen monogame relaties. Vriendschappen zijn ook relaties. Als je er zo naar kijkt is wat jullie nu hebben hopelijk wat minder benauwend voor je.
Bimi schreef:
15-08-2021 10:05
En hij mag niet z'n opties open houden? Je kan het altijd vragen, de vraag is of je zelf eerlijk wil zijn over dat je het niet doet.

Waarom wens je van hem wel exclusiviteit? Jaloezie? Bezitterigheid?

Heel eerlijk wil hem voor mijzelf houden totdat ik wel relatie wil .
Niet eerlijk snap ik ook, maar hij past perfect in het relatie plaatje , alleen nu nog niet
sandy1974 schreef:
15-08-2021 11:13
Niet eerlijk snap ik ook, maar hij past perfect in het relatie plaatje , alleen nu nog niet

Je zou het hem kunnen vragen, om op het wachtbankje te gaan zitten tot jij uitgesloerd bent. Wat denk je dat hij gaat zeggen?

Weet je ook hoe hij er in staat? Date hij ook anderen of weet je dat niet?
Dat is arrogant en egoistisch. Als je een tijd verder bent had je gewild dat je hem beter had behandeld. Dan zijn de opties een stuk verminderd.
sandy1974 schreef:
Nou stel het hem voor. Wel eerlijk zijn over jouw activiteiten ook he :hyper:
Ik vind het juist normaal om met een FWB meer te delen dan alleen de daad zelf. Dan wordt het wel heel plastisch en daar heb ik dan weer minder mee.
Als jij de slet wil uithangen, prima! Neem je tijd, geniet ervan en kom er, net zoals zovelen, achter dat dit het ook niet is.
Maar iemand aan het lijntje houden en laten wachten op de reserve bank is best wel immoreel.
Geniet van je wilde tijd, laat hem dat ook doen en when it's ment to be, dan komen jullie weer samen. Met meer ervaringen en meer verhalen, en vooral meer rust.
En als hij onderweg iemand vind die beter past, dan heb je pech.
That's life.
sandy1974 schreef:
nee zeker niet eerlijk en als ik hem was en zou hier achter komen, dan zou het per direct over en uit zijn
Ik blijf het vreemd vinden hoe TO zich opstelt. Van twee walletjes eten maar hij mag niet ?? Als ze mijn date (fwb of "echte" relatie) zou zijn, had ik haar er meteen uitgeschopt.
Als je niet kan scharrelen zonder de ander vrij te laten en eerlijk te zijn, dan niet scharrelen of fwb. Hou het dan bij one night stands of zo.

Hij komt niet te vroeg, jij bent aan iets begonnen waar je niet aan toe bent.
Dit is toch moeilijk doen om het moeilijk doen? iemand is goed of niet. Dat hele Ja over een jaar is ie goed maar nu nog niet.... Hoezo. Op deze manier maak je het heel ingewikkeld hoor. Straks is hij verder gegaan met een ander en ben jij de komende 10 jaar op zoek naar iemand die aan hem kan tippen en dan sla je jezelf voor je kop.

Je hoeft niet meteen samen te wonen he. LAT relatie kan ook.
WandaVision schreef:
15-08-2021 16:01
Dit is toch moeilijk doen om het moeilijk doen? iemand is goed of niet. Dat hele Ja over een jaar is ie goed maar nu nog niet.... Hoezo. Op deze manier maak je het heel ingewikkeld hoor. Straks is hij verder gegaan met een ander en ben jij de komende 10 jaar op zoek naar iemand die aan hem kan tippen en dan sla je jezelf voor je kop.

Je hoeft niet meteen samen te wonen he. LAT relatie kan ook.
Een heel realistisch scenario, al zal Sandy dat nu niet geloven. Want zij heeft ze immers voor het uitkiezen.
Straks is het janken geblazen omdat het niet lukt om een leuke relatie te krijgen.
Maar Sandy kan ze bij bosjes krijgen als je haar mag geloven.

Iets met hoogmoed komt voor de val.
sandy1974 schreef:
15-08-2021 02:35
Heb mijn antwoord was op date met een ander ?Echt sex en doei
Miste toch mijn gesprekken met fwb.
Nee wil echt geen relatie met m maar wel exclusiviteit geloof ik,
Wat is het verschil dan?
Bimi schreef:
15-08-2021 15:27
Als je niet kan scharrelen zonder de ander vrij te laten en eerlijk te zijn, dan niet scharrelen of fwb. Hou het dan bij one night stands of zo.

Hij komt niet te vroeg, jij bent aan iets begonnen waar je niet aan toe bent.

Dit.
Ik heb nog niet helder wat de fwb wil hoor. TO wel?
Perkele schreef:
15-08-2021 16:58
Wat is het verschil dan?
dat zij kan hoeren en sloeren en hij alleen naar haar mag kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven