FWBof toch daten ?
zaterdag 14 augustus 2021 om 19:56
Via tinder hele leuke man leren kennen, paar x afgesproken, enorme sexuele klik.
Ik ben vorig jaar na 18 jaar gescheiden, en wil absoluut geen nieuwe relatie.
Heb dus aangegeven dat het wat mij betreft een fwb overeenkomst is.
Dat vond ie prima, maar na de sex wil hij altijd nog knuffelen, kletsen, en liefst nog samen douchen.
Ik vind dit heel verwarrend, knuffelen en kletsen na de sex doe je in een relatie, of zie ik het helemaal verkeerd ?.
Sex is geweldig, Wil m niet kwijt ,
We zien elkaar ivm verschillende co ouderschap regelingen ongeveer 3xpw en appen hele dag .
Ik ben vorig jaar na 18 jaar gescheiden, en wil absoluut geen nieuwe relatie.
Heb dus aangegeven dat het wat mij betreft een fwb overeenkomst is.
Dat vond ie prima, maar na de sex wil hij altijd nog knuffelen, kletsen, en liefst nog samen douchen.
Ik vind dit heel verwarrend, knuffelen en kletsen na de sex doe je in een relatie, of zie ik het helemaal verkeerd ?.
Sex is geweldig, Wil m niet kwijt ,
We zien elkaar ivm verschillende co ouderschap regelingen ongeveer 3xpw en appen hele dag .
zondag 15 augustus 2021 om 09:02
zondag 15 augustus 2021 om 09:33
Wie zegt dat een fwb meteen na de seks moet vertrekken?
Ik had een geweldige fwb. Super gezellig, vaak ook wat eten of drinken. Uiteraard wist je dat er seks kwam, daarna nog lekker tegen elkaar aan.
In ieder geval beide geen verwachting van een relatie. (Waren ook niet exclusief)
Maar ik denk dat, jij dat wel zoekt.
Vastigheid. Maar dat je er nog niet aan toe bent.
Je bent eindelijk vrij en dat zit je gelijk weer aan iemand vast.
Misschien moet je er geen etiket op plakken en er gewoon van genieten.
Ik had een geweldige fwb. Super gezellig, vaak ook wat eten of drinken. Uiteraard wist je dat er seks kwam, daarna nog lekker tegen elkaar aan.
In ieder geval beide geen verwachting van een relatie. (Waren ook niet exclusief)
Maar ik denk dat, jij dat wel zoekt.
Vastigheid. Maar dat je er nog niet aan toe bent.
Je bent eindelijk vrij en dat zit je gelijk weer aan iemand vast.
Misschien moet je er geen etiket op plakken en er gewoon van genieten.
de wereld wacht om ontdekt te worden
zondag 15 augustus 2021 om 09:46
Nee weet hij niet, dat is nu precies mijn dilemma , moet ik zoiets melden aan een fwb ?Zalmsnipper schreef: ↑15-08-2021 09:02Natuurlijk niet. Die vraag was bedoeld om TO's verwachting te peilen.
En TO, weet je FWB wel dat je gisteren op date incl sex met een ander bent geweest? Als vrienden moet je het daar toch over kunnen hebben.
zondag 15 augustus 2021 om 09:54
zondag 15 augustus 2021 om 10:05
zondag 15 augustus 2021 om 10:18
Maar dan beide kanten op toch?
Dat is trouwens hetzelfde als een relatie.
I wanna live my life with the volume full!
zondag 15 augustus 2021 om 10:23
Ik begrijp je probleem niet zo goed. Je kunt het toch gewoon leuk hebben samen? Als jij ook graag wil knuffelen en douchen dan doe je dat, en als je geen zin hebt in die persoonlijke intimiteit dan doe je het niet. Heeft niets te maken met wat "normaal" is voor fwb, maar vooral met wat jullie fijn vinden.
Ik heb mijn fwb en fb's ook altijd gezien als relaties, het zijn alleen geen monogame relaties. Vriendschappen zijn ook relaties. Als je er zo naar kijkt is wat jullie nu hebben hopelijk wat minder benauwend voor je.
Ik heb mijn fwb en fb's ook altijd gezien als relaties, het zijn alleen geen monogame relaties. Vriendschappen zijn ook relaties. Als je er zo naar kijkt is wat jullie nu hebben hopelijk wat minder benauwend voor je.
zondag 15 augustus 2021 om 11:13
Heel eerlijk wil hem voor mijzelf houden totdat ik wel relatie wil .
Niet eerlijk snap ik ook, maar hij past perfect in het relatie plaatje , alleen nu nog niet
zondag 15 augustus 2021 om 11:23
Je zou het hem kunnen vragen, om op het wachtbankje te gaan zitten tot jij uitgesloerd bent. Wat denk je dat hij gaat zeggen?
Weet je ook hoe hij er in staat? Date hij ook anderen of weet je dat niet?
I wanna live my life with the volume full!

zondag 15 augustus 2021 om 11:34

zondag 15 augustus 2021 om 12:05
Als jij de slet wil uithangen, prima! Neem je tijd, geniet ervan en kom er, net zoals zovelen, achter dat dit het ook niet is.
Maar iemand aan het lijntje houden en laten wachten op de reserve bank is best wel immoreel.
Geniet van je wilde tijd, laat hem dat ook doen en when it's ment to be, dan komen jullie weer samen. Met meer ervaringen en meer verhalen, en vooral meer rust.
En als hij onderweg iemand vind die beter past, dan heb je pech.
That's life.
Maar iemand aan het lijntje houden en laten wachten op de reserve bank is best wel immoreel.
Geniet van je wilde tijd, laat hem dat ook doen en when it's ment to be, dan komen jullie weer samen. Met meer ervaringen en meer verhalen, en vooral meer rust.
En als hij onderweg iemand vind die beter past, dan heb je pech.
That's life.
zondag 15 augustus 2021 om 15:06
nee zeker niet eerlijk en als ik hem was en zou hier achter komen, dan zou het per direct over en uit zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 15 augustus 2021 om 16:01
Dit is toch moeilijk doen om het moeilijk doen? iemand is goed of niet. Dat hele Ja over een jaar is ie goed maar nu nog niet.... Hoezo. Op deze manier maak je het heel ingewikkeld hoor. Straks is hij verder gegaan met een ander en ben jij de komende 10 jaar op zoek naar iemand die aan hem kan tippen en dan sla je jezelf voor je kop.
Je hoeft niet meteen samen te wonen he. LAT relatie kan ook.

zondag 15 augustus 2021 om 16:35
Een heel realistisch scenario, al zal Sandy dat nu niet geloven. Want zij heeft ze immers voor het uitkiezen.WandaVision schreef: ↑15-08-2021 16:01Dit is toch moeilijk doen om het moeilijk doen? iemand is goed of niet. Dat hele Ja over een jaar is ie goed maar nu nog niet.... Hoezo. Op deze manier maak je het heel ingewikkeld hoor. Straks is hij verder gegaan met een ander en ben jij de komende 10 jaar op zoek naar iemand die aan hem kan tippen en dan sla je jezelf voor je kop.
Straks is het janken geblazen omdat het niet lukt om een leuke relatie te krijgen.
Maar Sandy kan ze bij bosjes krijgen als je haar mag geloven.
Iets met hoogmoed komt voor de val.