Geboortedatum wijzigen op linkedin

zondag 15 augustus 2021 om 22:10
Ik heb ook een iphone maar bij mij staat onder contactgegevens alleen email, telefoonnummer, website url etc. Zie er geen geboortedatum staan.Irregular_Choice schreef: ↑15-08-2021 22:06Links bovenin naast de zoekbalk op je poppetje duwen. Dan kan je je profiel wijzigen. Contactgegevens staat het onder. Maar ik heb een iPhone, weet niet of op andere telefoons de app er ook zo uit ziet.

zondag 15 augustus 2021 om 22:15
Bij mij staat dus geen verjaardag op de een of andere manier.MissPiglet schreef: ↑15-08-2021 22:14Op je foto linksboven klikken, dan klikken op profiel wijzigen. Naar beneden scrollen naar contactgegevens, klikken op het potlood en dan op je verjaardag klikken,

zondag 15 augustus 2021 om 22:30
Nou het gekke is dat ik mijn profiel enkele jaren terug heb aangemaakt en niet echt actief heb gebruikt. Mijn geboortedatum stond toen altijd verkeerd en krijg felicitaties op de verkeerde dag

zondag 15 augustus 2021 om 22:30
Geeft niet!MissPiglet schreef: ↑15-08-2021 22:21Oooh wat gek! En sorry, ik had niet goed je topic doorgelezen.
zondag 15 augustus 2021 om 22:31
En als je op het potloodje klikt (om de gegevens te bewerken dus), staat hij dan ook niet tussen de gegevens?
Als alleronderste moet hij er staan.
Zo niet, wat staat er dan als onderste?
koffiepot wijzigde dit bericht op 15-08-2021 22:33
10.63% gewijzigd

zondag 15 augustus 2021 om 22:32
Log anders even in via browsers op de website in plaats van de app. Soms zie je dan meer.Zomertjes schreef: ↑15-08-2021 22:30Nou het gekke is dat ik mijn profiel enkele jaren terug heb aangemaakt en niet echt actief heb gebruikt. Mijn geboortedatum stond toen altijd verkeerd en krijg felicitaties op de verkeerde dagkennelijk wordt dus wel een geboortedatum weergegeven maar deze kan ik niet terugvinden. nu ik het actiever gebruik vind ik het wel vervelend en wil ik het wijzigen.
Ik wil sowieso onder geen beding met m’n verjaardag gefeliciteerd worden op LinkedIn, haha!
maandag 16 augustus 2021 om 11:02
dinsdag 17 augustus 2021 om 08:32
Joh, gewoon even inloggen op de desktopversie. Dat is veel makkelijker.
Dan naar me -> settings & privacy -> Account preferences -> Profile information -> Name location & industrie -> contact info (klik op potloodje) -> Nu kun je de datum aanpassen en aangeven wie de datum mag zien.
Dan naar me -> settings & privacy -> Account preferences -> Profile information -> Name location & industrie -> contact info (klik op potloodje) -> Nu kun je de datum aanpassen en aangeven wie de datum mag zien.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 17 augustus 2021 om 12:27
Maar op LinkedIn kun je het juist wel zelf wijzigingen.
Alleen is het probleem van TO dat ze zelf haar geboortedatum nergens ziet staan, dus ook niet ziet waar ze hem kan wijzigen, maar hij moet wel ergens staan, want mensen feliciteren haar wel op die verkeerde dag.