B&B in Zutphen e.o.

maandag 16 augustus 2021 om 22:17
Wie weet een leuke B&B (of hotelletje) in Zutphen? Of dicht bij Zutphen, dat kan ook. We houden van kleinschalig, zijn geen Van der Valk-types.
En bijkomende vraag: zijn de winkels daar op zondag open? Niet om per se te winkelen, maar als winkels open zijn, zijn andere gelegenheden ook meer open. Ik heb dit eerder bij een andere locatie gegoogeld en kwam er zo achter dat de winkels 's zondags open waren, maar niets bleek minder waar. Uitgestorven was het. Vandaar hier hopelijk wat ervaringsdeskundigen...
En bijkomende vraag: zijn de winkels daar op zondag open? Niet om per se te winkelen, maar als winkels open zijn, zijn andere gelegenheden ook meer open. Ik heb dit eerder bij een andere locatie gegoogeld en kwam er zo achter dat de winkels 's zondags open waren, maar niets bleek minder waar. Uitgestorven was het. Vandaar hier hopelijk wat ervaringsdeskundigen...

dinsdag 17 augustus 2021 om 08:25
Lady*Voldemort schreef: ↑17-08-2021 04:35In Zutphen is iedere laatste zondag van de maand koopzondag, dan zijn verreweg de meeste winkels wel geopend.
Hotelletjes en B&B's zijn er zeker wel, maar ik zou niet weten welke ik aan moest raden want ik woon in Zutphen dus ik slaap gewoon thuis![]()
Hee, dat komt goed uit, die laatste zondag van de maand!
Netjes dat je thuis slaapt

dinsdag 17 augustus 2021 om 13:39
Er is toch zat te vinden via Google?
dinsdag 17 augustus 2021 om 13:42
Dit kan je op zo'n beetje elke vraag op het forum zeggen.
Such fun!1
dinsdag 17 augustus 2021 om 13:43
ik heb wel eens een dagje Zutphen gedaan, leuk stadje (vraag me wel af, of het leuk is voor langer dan een dag, de toerist uithangen). Ik heb een geweldige rondleiding gehad, in een paar uur wel echt het hele stadje gezien
er zit een (op het oog) mooie B&B in een oud klooster, die zou ik gekozen hebben, als we langer waren gebleven
dinsdag 17 augustus 2021 om 13:44
oh, het is een hotel https://www.broederenklooster.nl/

dinsdag 17 augustus 2021 om 14:02
We gaan ook voornamelijk dingen in de omgeving doen. Dit ziet er superleuk uit, dank je!

dinsdag 17 augustus 2021 om 14:16
Lobidabasi14 schreef: ↑17-08-2021 14:05In Zutphen heb je een heel fijn huisje, Hut16 heet het. Op loopafstand van de stad.
Er zit ook een sauna bij en een grote jacuzzi maar die hoef je er geloof ik niet perse bij te boeken![]()
Ja klopt, daar heb ik vorig jaar eens naar gekeken. Bel volgend jaar maar terug, zeiden ze. Compleet volgeboekt!
dinsdag 17 augustus 2021 om 16:55
Oh wat jammer! Maar begrijpelijk, het is een heel fijn plekje. Succes met zoeken!StofferBlik schreef: ↑17-08-2021 14:16Ja klopt, daar heb ik vorig jaar eens naar gekeken. Bel volgend jaar maar terug, zeiden ze. Compleet volgeboekt!