Welke browser gebruik je?
maandag 23 augustus 2021 om 14:47
Sinds jaar en dag gebruik ik al Firefox als browser, maar ik merk dat bepaalde (overheids)websites daar niet altijd goed mee werken. Ik heb ook geen idee maar waarom ik ooit op Firefox overstapte. Toen m'n man en ik op dezelfde computer werkten, was het wel handig een andere browser te gebruiken dan hij.
Vorige week schafte ik een nieuwe laptop aan en nu zit ik te twijfelen welke browser ik zal gebruiken. De standaard Microsoft Edge, Google Chrome of toch weer Firefox.
En nee, het is geen wereldprobleem, ik kan ook zo switchen van één naar ander, maar ik vroeg me af waar jullie het prettigst in/mee werken.
Vorige week schafte ik een nieuwe laptop aan en nu zit ik te twijfelen welke browser ik zal gebruiken. De standaard Microsoft Edge, Google Chrome of toch weer Firefox.
En nee, het is geen wereldprobleem, ik kan ook zo switchen van één naar ander, maar ik vroeg me af waar jullie het prettigst in/mee werken.
Later is nu

maandag 23 augustus 2021 om 15:05
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Usage_s ... b_browsers
Firefox is al jaren beter wat betreft privacy, maar op mijn mobiel loopt die eerder vol/vast. Daarom vanalles door elkaar, afhankelijk van wat ik wil.
Firefox is al jaren beter wat betreft privacy, maar op mijn mobiel loopt die eerder vol/vast. Daarom vanalles door elkaar, afhankelijk van wat ik wil.
maandag 23 augustus 2021 om 15:19
Chrome is juist een RAM vreter. Maar daardoor draait hij wel heel fijn. Kies Firefox als je privacy wil, Chrome als je een fijn werkende en snelle browser wil en Edge als je een digibeet bent die niet weet hoe je een ander browser moet installeren. (nee geintje, Edge ken ik niet, maar zijn voorganger Internet Explorer was rampzalig).
Ik gebruik al jaren Chrome.
Ik gebruik al jaren Chrome.

maandag 23 augustus 2021 om 16:50
Thuis:
Google Chrome en Firefox
Op werk:
Microsoft Edge, Firefox en Chrome
Op mijn werk werkt Chrome meestal voor geen meter.
En zijn bepaalde zaken enkel te openen in Edge.
Andere zaken werken dan weer alleen in Vuurvos.
Edge vind ik overigens eigenlijk rotzooi met zijn verplichte / automatische Bing-zoek-ding
.
(Ik wil Google!)
Google Chrome en Firefox
Op werk:
Microsoft Edge, Firefox en Chrome
Op mijn werk werkt Chrome meestal voor geen meter.
En zijn bepaalde zaken enkel te openen in Edge.
Andere zaken werken dan weer alleen in Vuurvos.
Edge vind ik overigens eigenlijk rotzooi met zijn verplichte / automatische Bing-zoek-ding

(Ik wil Google!)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 23 augustus 2021 om 17:14
Op laptop van werk vooral Firefox en Chrome.
Mijn prive dingen doe ik in firefox, werkgerelateerd allemaal in Chrome.
Op mijn iPhone gebruik ik zowel Safari, als Firefox en Chrome.
Echte logica zit daar niet in.
Wel altijd bepaalde vaste sites die ik bezoek altijd in dezelfde browser (daar zit ook de favorite of ik laat de site open staan).
Mijn prive dingen doe ik in firefox, werkgerelateerd allemaal in Chrome.
Op mijn iPhone gebruik ik zowel Safari, als Firefox en Chrome.
Echte logica zit daar niet in.
Wel altijd bepaalde vaste sites die ik bezoek altijd in dezelfde browser (daar zit ook de favorite of ik laat de site open staan).
maandag 23 augustus 2021 om 19:00
maandag 23 augustus 2021 om 19:45
Hij heeft ook zijn eigen zoekmachine: https://search.brave.com/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 23 augustus 2021 om 20:14

dinsdag 24 augustus 2021 om 07:54
nee, het is geen grote beslissing. Ik vroeg het me gewoon af

Later is nu
dinsdag 24 augustus 2021 om 07:56