Collega

24-08-2021 20:07 26 berichten
Sinds een paar weken flirt er een collega met me op het kantoor,en hij plaagd en knipoogt de heletijd. Eerst zocht ik er niks achter maar toen er een collega zei dat hij de heletijd naar me keek dacht ik hij zou mijn wel is leuk kunnen vinden. Hij vroeg mijn nummer en we appen ongeveer 4 keer per week. Na een paar weken werd dit wat flirteriger tot vorige week vrijdag hij had wat borreltjes op en ik niet. Hij vroeg me uit en liet wel echt door schemere dat hij mijn leuk vind. Ik denk dat hij wel 20 berichten heeft gestuurd.
De volgende dag vroeg ik aan hem hoe hij zich voeld maar nu krijg ik dus helemaal geen antwoord meer en praat hij ook niet meer tegen me op kantoor. Ik snap niet zo goed wat er aan de hand is. Ik ben zelf best onzeker en vraag me af wat ik nu moet doen (nog een keer wat sturen, het lekker laten gaan en wachten tot hij wat zegt) Ik begon hem net leuk te vinden en nu dit.
Alle reacties Link kopieren
Hij is een een dronken bui los gegaan. En is nu bang, dat jij denkt dat hij je serieus leuk vindt
Oeps
Gewoon een hork.

Lekker negeren, ook als hij weer dronken zijn ego komt strelen bij je.
Hij vroeg je uit. Wat heb je geantwoord ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien is zijn vrouw achter al die appjes gekomen. Stonden er rare dingen in die appjes?
Of is hij niet in een relatie? Hoe oud is hij? En jij, hoe oud ben jij?
Voorlopig doen wat hij doet: zegt hij op kantoor niks, dan doe je ook of je hem niet ziet, zegt hij goeiedag, jij ook.
En jij stuurt berichten terug en daar schrikt hij niet van?
Iedere dag is gehaktdag
Oh blijkbaar is hij wel geschrokken.
Iedere dag is gehaktdag
Hij hoopt dat jij vergeet dat hij heeft geflirt met je. Hem appen zal alleen weerstand oproepen.
Hij is niet leuk.
Stuurde jij ook 20 keer wat terug ?
parbleumondieu schreef:
24-08-2021 21:50
Hij hoopt dat jij vergeet dat hij heeft geflirt met je. Hem appen zal alleen weerstand oproepen.
Hij is niet leuk.
Misschien appte ze niet enthousiast genoeg terug en denkt hij nu “ nou, dan niet “ .
blijfgewoonbianca schreef:
24-08-2021 21:52
Misschien appte ze niet enthousiast genoeg terug en denkt hij nu “ nou, dan niet “ .
Misschien haalde ze haar berichten niet door de spellingschecker.
Iedere dag is gehaktdag
DeSlager schreef:
24-08-2021 21:57
Haha! Daar kunnen mensen inderdaad flink op afknappen. Spellcheck zou op volle toeren draaien in de OP .
novaviva schreef:
24-08-2021 22:05
Haha! Daar kunnen mensen inderdaad flink op afknappen. Spellcheck zou op volle toeren draaien in de OP .
Ik zou er volledig op afknappen, ja.
Iedere dag is gehaktdag
Wat zei je toen hij je uit vroeg? Zijn jullie beide vrijgezel?
Op spellingsfouten zou ik ook afknappen. Zeker zo veel.
Wat een hoop flirtende collega- topics de laatste tijd! Iedereen hitsig na ruim een jaar thuiswerken?

My 2 cents: bijna op elk kantoor loopt wel een medewerker rond, of meerdere (al dan niet bezet), die veel aandacht en bevestiging nodig heeft en dat probeert te krijgen door te flirten met collega's. Maar zodra zo'n collega hapt, trekken ze hun keutel in. Dat was ook weer niet de bedoeling..
Fridaynight2020 schreef:
24-08-2021 22:31
Wat een hoop flirtende collega- topics de laatste tijd! Iedereen hitsig na ruim een jaar thuiswerken?

My 2 cents: bijna op elk kantoor loopt wel een medewerker rond, of meerdere (al dan niet bezet), die veel aandacht en bevestiging nodig heeft en dat probeert te krijgen door te flirten met collega's. Maar zodra zo'n collega hapt, trekken ze hun keutel in. Dat was ook weer niet de bedoeling..
Veel flirtende collega's maar ook relaties die op het werk ontstaan.
poezewoefje schreef:
24-08-2021 22:38
Veel flirtende collega's maar ook relaties die op het werk ontstaan.
Ja,dat zeker. Logisch ook. Maar die ontstaan vaak niet op zo'n manier. Eerst iemand dronken appen, en dan negeren.
Ze appen al langere tijd met elkaar, als hij afknapt op spelfouten zou dat al wel gebeurd zijn, lijkt mij, niet pas als hij dronken is en twintig berichten heeft gestuurd. Ik denk dat hij zich gewoon schaamt dat hij zich zo heeft laten gaan in een dronken bui. Als iemand hier schrijft na flink wat glazen alcohol twintig flirterige appjes te hebben gestuurd naar een collega dan wordt er ook gezegd dat dat gênant gedrag is, denk ik. Hij zal dat achteraf dus ook wel zo voelen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Susan schreef:
24-08-2021 22:46
Ze appen al langere tijd met elkaar, als hij afknapt op spelfouten zou dat al wel gebeurd zijn, lijkt mij, niet pas als hij dronken is en twintig berichten heeft gestuurd. Ik denk dat hij zich gewoon schaamt dat hij zich zo heeft laten gaan in een dronken bui. Als iemand hier schrijft na flink wat glazen alcohol twintig flirterige appjes te hebben gestuurd naar een collega dan wordt er ook gezegd dat dat gênant gedrag is, denk ik. Hij zal dat achteraf dus ook wel zo voelen.
Ik denk dit inderdaad.
novaviva schreef:
24-08-2021 22:05
Dit dacht ik ook meteen.
DeSlager schreef:
24-08-2021 21:57
:biggrin:
Denk schaamte!
DeSlager schreef:
24-08-2021 22:08
Ik zou er volledig op afknappen, ja.
Ik ook. Om deze reden heb ik in het verleden meerdere mannen bij voorbaat al afgeschreven.

@TO: ik snap dat dit vragen bij je oproept, maar ik zou niet naar de antwoorden gaan raden. Eerlijk gezegd zou ik er ook niet naar vragen bij hem.

Want eigenlijk is er niets zo duidelijk (en onbeleefd) dan iemand die plotseling niets meer laat horen, toch? Lekker belangrijk wat precies de reden is. Next.
Fridaynight2020 schreef:
24-08-2021 22:31
dat was ook voor Corona, houdt de werkdag een beetje leuk
Susan schreef:
24-08-2021 22:46
Dit.

Als je hem leuk vindt, gewoon ook een keer uitvragen. Hij schaamt zich nu en denkt dat hij te ver is gegaan.
Veel plezier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven