Cadeau vriend
donderdag 26 augustus 2021 om 21:07
Over een paar weken is mijn vriend jarig en ben aan het bedenken wat ik hem zal geven maar weet het niet zo goed.
Budget is: 100 - 200 euro
Hij houdt erg van wijn en eten, heeft hier ook redelijk veel verstand van. Zit te denken aan een bijzonder etentje ergens, zal vandaag toevallig Maallust op instagram voorbij komen. Reizend restaurant geloof ik.
Locatie maakt niet zoveel uit binnen nederland, we hebben een lat relatie van de randstand tot aan limburg dus daar ergens tussen moet het vast lukken.
Denk dat een doe cadeau het leukste is maar een fysiek cadeau kan ook, al is dat denk ik lastiger.
Iemand ideeën of tips?
Budget is: 100 - 200 euro
Hij houdt erg van wijn en eten, heeft hier ook redelijk veel verstand van. Zit te denken aan een bijzonder etentje ergens, zal vandaag toevallig Maallust op instagram voorbij komen. Reizend restaurant geloof ik.
Locatie maakt niet zoveel uit binnen nederland, we hebben een lat relatie van de randstand tot aan limburg dus daar ergens tussen moet het vast lukken.
Denk dat een doe cadeau het leukste is maar een fysiek cadeau kan ook, al is dat denk ik lastiger.
Iemand ideeën of tips?
vrijdag 27 augustus 2021 om 10:40
Ik haal dingen door elkaar, dit zag ik inderdaad bij Cynthia op instagram. Zag er leuk uit!Boarn schreef: ↑26-08-2021 22:31Bedoel je brouwerij Maallust in Veenhuizen (Groningen)? Dat is leuk om te bezoeken als je een bierliefhebber bent. Ze geven er rondleidingen en proeverijen en je kunt er volgens mij ook workshops doen. Het weekend kun je combineren met een bezoek aan het gevangenismuseum. Dan maak je er een leuk weekendje weg van
Bedoelde nu de Maaltuin! Maar beide leuk denk ik.
vrijdag 27 augustus 2021 om 10:43
vrijdag 27 augustus 2021 om 10:49
je hebt in NL een paar wijngaarden, en die geven ook proeverijen
Misschien is dat leuk? het is meteen een uitje. Knoop er een etentje en een hotel aan vast
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:53