Nog samen met eerste partner?

28-08-2021 18:17 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die nog samen zijn met zijn of haar eerste partner. Ik ben samen met mijn eerste partner. Ik ben niet zijn eerste partner.

Is je huidige partner je eerste partner?

Totaal aantal stemmen: 343

ja (38%)
nee (62%)
Ik niet
Nee. Ik herinner me nog hoe ik graag wou trouwen met eerste partner (ik was 21) en godzijdank hebben we dat niet gedaan. :hihi:
Ja.

Voor hem ben ik niet zijn eerste, maar was ik na 2 jaar wel zijn langste relatie.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Nee (gelukkig niet)

Al wel 25 jaar met huidige liefde samen
Nee (thank god)
Nee, mijn eerste relatie heeft 4 jaar geduurd en was ronduit slecht. Ik was nog enorm jong dus zo raar is dat misschien ook wel niet. Met tweede partner inmiddels 18 jaar samen. Niet raar voor iemand van net 40 vind ik.
Soort van, daarvoor had ik een semi-relatie van enkele maanden en een middelbareschool vriendje. Die tel ik eigenlijk niet mee maar officieel dus niet mijn eerste?
Nee gelukkig niet. Ik vind het nu al best een ding dat ik de rest van mijn leven nooit meer een eerste kus zal krijgen.
Ja! Al 45 jaar!
Ja wij wel.
Inmiddels 16 jaar samen waarvan 10 jaar getrouwd.
Nee. Ik ben 5 jaar met mijn eerste partner geweest, 1 jaar samengewoond. Hij kwam van hotel mama en die heb ik terug gestuurd. Dat wilde ik nooit meer. Gelukkig heeft mijn huidige partner jaren alleen gewoond voordat ik hem leerde kennen.
Hij is mijn eerste serieuze relatie inderdaad.
Ondertussen al wat jaren getrouwd en 3 kinderen.
Nope. Maar +20 jaar na de breuk nog wel steeds mee bevriend.
Als je bedoelt met partner echt relatie dan wel, eerste verkering en ondertussen 30+ jaar getrouwd. Daarvoor wel heftig rond gescharrelt. Mijn partner had voor mij trouwens wel een relatie (verkering).
Ja, al ruim 20 jaar samen met mijn eerste verkering. Ruim 15 jaar getrouwd en 2 kinderen
Gelukkig niet. Voor mij en voor hem ook.
Mijn man is niet mijn eerste partner, ik ben voor hem wel de eerste. We zijn nu 24 jaar samen.
KamilleT schreef:
28-08-2021 18:27
Nee gelukkig niet. Ik vind het nu al best een ding dat ik de rest van mijn leven nooit meer een eerste kus zal krijgen.
Ik wel. Maar dit vind ik ook best een ding, ook qua sex. Gelukkig kan ik het daar met mijn man ook over hebben.
Ja. Zowel man als ik. Al 19 jaar.
Ik was niet zijn eerste, hij de mijne wel. Inmiddels ruim 40 jaar samen.
die ik wilde bestaat al...
Ja, al 17 jaar en bijna 1 jaar getrouwd.
Ik ben zijn 2e relatie.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Nee, mijn eerste relatie was van mijn 14de tot mijn 18de, en goddank dat ik daar niet de rest van mijn leven mee samen ben gebleven.
Ja, al 25 jaar 🥰
Bij mij net andersom, ik was voor partner letterlijk en figuurlijk de eerste op alle vlakken.
ik heb voor die tijd wel scharrels/semi serieuze relaties gehad,
en dacht 1 keer in een echt serieuze relatie te zitten, maar dat kwam blijkbaar van 1 kant.
Hij is dus op de meeste vlakken wel m'n eerste echte partner, als je alle scharrelarij en onzin niet mee hoeft te tellen.
18 jaar samen, en nog lang niet van plan ermee te stoppen. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven