Waarom steekt dit?
woensdag 1 september 2021 om 14:20
Hallo allemaal,
Ik heb mijn laatste date gedag gezegd omdat het toch niet matchte
Nu inmiddels al zeker een maandje even niks, samen met mijn zoontje op vakantie geweest, en vooral heerlijk genoten.
Gewoon alleen hij en ik, en het is wel even prima zo
Maar.. ik heb begin van het jaar 4/5 maanden met iemand gedate.
4 jaar jonger, en het matchte totaal niet, maar ik gaf het toch een kans.
Want, het echte leven was super..
Maar tegens waren
- jonger, had nog totaal geen plan voor het leven, woonde thuis, wilde wel 10 verschillende opleidingen doen
- Zag geen "vaderfiguur" ik hem, nou hoeft dat ook niet zo zeer maar ik zag hem niet samen met mijn zoontje.
- super laks, afspraakjes kwamen vanaf mii, hij cancelde vaak last minute
- deed totaal geen moeite
- regelmatig misverstanden via whats app, maar hij wilde ook niet bellen of afspreken dan
- als we woorden hadden, was alles mijn schuld.. als ik geïrriteerd was dat ik 3 opties geef af te spreken en hij eerst zei vrij te zijn, en dan toch plannen maakt.. zeur ik.
Alles lag aan mij..
- geen vertrouwen! Vaak appjes van andere binnen, ik was gek en zag dingen.
Tijdens her daten heb ik 3 x gezegd, ik stop ermee, ik ben er klaar mee en hoe je me behandeld kan niet.
Na een week kwam die dan toch weer met excuses etc en gaf ik hem een kans, want ja als we bij elkaar waren was alles geweldig, ik kwam natuurlijk pas na een tijdje achter al her bovenstaande, had tijd nodig om te ontdekken wie die was.
Dus toen ik de laatste keer met hem atsprak, hij af zei, was ik het zat.. ik zei dat het niet ging werken en het niet meer wilde. Daarnaast was het vertrouwen conpleet 0, ik mocht hem niet meer volgen op insta, telefoon ging op lock etc. Hij loog over waar en met wie die was etc
Nu heeft iemand mij behandeld, en verteld dat hij inderdaad met iemand anders bezig was ten tijde, en zij hebben nu ook een "relatie", ik kreeg heel mooi war foto's doorgestuurd..
Diegene vond dat ik moest weten dat ik goed was weggekomen en dat ik dit niet zo verdiend had. ( dit kwam van zijn zusje...)
En ondanks dat ik deze jongen/man niet meer wil, steekt het toch. Waarom kan die voor haar wel goed zijn? En waarom loog die zo tegen mij? Waar heb ik deze behandeling aan verdient?
Zij maakt nu alles openbaar op instagram schijnbaar, en nu ik dat gehoord heb..steekt het, het doet zeer.
Was ik minder waard dan haar?
Ik wilde eigenlijk vooral even van mij afschrijven, want ik heb deze man allang overal geblokkeerd en hoef ik ook nooit meer te spreken. Maar het doet zeer deze uitvinding.
Dar zijn zusje dit stuurde waardeer ik ten zeerste, dit omdat ze niet wilde dat ik het viavia zou horen omdat zij het openbaar maakt op instagram. Dus ik vind het tof van haar.
Ik heb mijn laatste date gedag gezegd omdat het toch niet matchte
Nu inmiddels al zeker een maandje even niks, samen met mijn zoontje op vakantie geweest, en vooral heerlijk genoten.
Gewoon alleen hij en ik, en het is wel even prima zo
Maar.. ik heb begin van het jaar 4/5 maanden met iemand gedate.
4 jaar jonger, en het matchte totaal niet, maar ik gaf het toch een kans.
Want, het echte leven was super..
Maar tegens waren
- jonger, had nog totaal geen plan voor het leven, woonde thuis, wilde wel 10 verschillende opleidingen doen
- Zag geen "vaderfiguur" ik hem, nou hoeft dat ook niet zo zeer maar ik zag hem niet samen met mijn zoontje.
- super laks, afspraakjes kwamen vanaf mii, hij cancelde vaak last minute
- deed totaal geen moeite
- regelmatig misverstanden via whats app, maar hij wilde ook niet bellen of afspreken dan
- als we woorden hadden, was alles mijn schuld.. als ik geïrriteerd was dat ik 3 opties geef af te spreken en hij eerst zei vrij te zijn, en dan toch plannen maakt.. zeur ik.
Alles lag aan mij..
- geen vertrouwen! Vaak appjes van andere binnen, ik was gek en zag dingen.
Tijdens her daten heb ik 3 x gezegd, ik stop ermee, ik ben er klaar mee en hoe je me behandeld kan niet.
Na een week kwam die dan toch weer met excuses etc en gaf ik hem een kans, want ja als we bij elkaar waren was alles geweldig, ik kwam natuurlijk pas na een tijdje achter al her bovenstaande, had tijd nodig om te ontdekken wie die was.
Dus toen ik de laatste keer met hem atsprak, hij af zei, was ik het zat.. ik zei dat het niet ging werken en het niet meer wilde. Daarnaast was het vertrouwen conpleet 0, ik mocht hem niet meer volgen op insta, telefoon ging op lock etc. Hij loog over waar en met wie die was etc
Nu heeft iemand mij behandeld, en verteld dat hij inderdaad met iemand anders bezig was ten tijde, en zij hebben nu ook een "relatie", ik kreeg heel mooi war foto's doorgestuurd..
Diegene vond dat ik moest weten dat ik goed was weggekomen en dat ik dit niet zo verdiend had. ( dit kwam van zijn zusje...)
En ondanks dat ik deze jongen/man niet meer wil, steekt het toch. Waarom kan die voor haar wel goed zijn? En waarom loog die zo tegen mij? Waar heb ik deze behandeling aan verdient?
Zij maakt nu alles openbaar op instagram schijnbaar, en nu ik dat gehoord heb..steekt het, het doet zeer.
Was ik minder waard dan haar?
Ik wilde eigenlijk vooral even van mij afschrijven, want ik heb deze man allang overal geblokkeerd en hoef ik ook nooit meer te spreken. Maar het doet zeer deze uitvinding.
Dar zijn zusje dit stuurde waardeer ik ten zeerste, dit omdat ze niet wilde dat ik het viavia zou horen omdat zij het openbaar maakt op instagram. Dus ik vind het tof van haar.
woensdag 1 september 2021 om 14:25
Jij hebt al een kind en hij wil nog 10 verschillende opleidingen doen??? Ben je zeker dat hij maar 4 jaar jonger was dan jij?
Het moet niet steken, je moet een pluim op je hoed steken, dat je hem toch goed hebt doorzien! En (een beetje) medelijden hebben met de griet die nu hetzelfde moet ondergaan als jij destijds. Want geloof me, die gaat niet veranderen. De eerste week ja en dan valt hij in zijn oude, vertrouwde gewoontes.
Zoek een goede man op wie je kan rekenen.
Het moet niet steken, je moet een pluim op je hoed steken, dat je hem toch goed hebt doorzien! En (een beetje) medelijden hebben met de griet die nu hetzelfde moet ondergaan als jij destijds. Want geloof me, die gaat niet veranderen. De eerste week ja en dan valt hij in zijn oude, vertrouwde gewoontes.
Zoek een goede man op wie je kan rekenen.
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 01-09-2021 14:28
58.19% gewijzigd
woensdag 1 september 2021 om 14:27
woensdag 1 september 2021 om 14:37
Hij klinkt als een vervelend puberaal joch, ik zou inderdaad blij zijn dat ik er vanaf was, en tegen zijn zusje zou ik zeggen dat ik niet meer op informatie over hem zit te wachten, want het doet je overduidelijk geen goed. Ik snap ook niet zo goed waarom je er via via achter zou komen, hebben jij en die jongen zoveel wederzijdse vrienden dan? Dat kan ik me op basis van je verhaal niet echt voorstellen.
Ik zou de hele kliek blokkeren, inclusief het zusje. Oké, die had blijkbaar goede bedoelingen, dus die zou ik nog vriendelijk gedag zeggen. En dan blokkeren.
Ik zou de hele kliek blokkeren, inclusief het zusje. Oké, die had blijkbaar goede bedoelingen, dus die zou ik nog vriendelijk gedag zeggen. En dan blokkeren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 1 september 2021 om 14:38
Duidelijk dat jij op zoek bent naar iemand anders dan een type flierefluiter.
Jouw prioriteiten liggen gewoon anders.
En vind je werkelijk dat die andere meid goed word behandeld? Zij wist vast ook niet van jou af. En misschien is hij nu nog wel weer met andere meiden bezig, weet jij veel.
Dit is géén gemiste kans voor jou hoor. Dit stuk ellende is mooi uit je leven.
Ga voortaan sneller stoppen als het niet gaat zoals zou moeten.
Want kansen geven in de hoop op verbetering leerde mij 1 ding: degene die veranderde... was ik.
En vind je werkelijk dat die andere meid goed word behandeld? Zij wist vast ook niet van jou af. En misschien is hij nu nog wel weer met andere meiden bezig, weet jij veel.
Want kansen geven in de hoop op verbetering leerde mij 1 ding: degene die veranderde... was ik.
woensdag 1 september 2021 om 14:39
Ja ik ben ook opgelucht dat ik er zo snel achter kwam hoe die was. En wil hem ook echt niet meer, al zou die nog op zijn knietjes terug komen.. never meer.
Ja, ik zie het vooral als iets persoonlijks.
Eigenlijk nu helemaal, want zijn al die punten nu dan veranderd met haar? Is die nu ineens wel mister perfect en kan die die dingen wel?
Voor mij voelt het dan alsof ik gewoon niet goed genoeg was of iets, en zij dan schijnbaar wel.
Verder mag ze hem hebben hoor, als die not steeds zo is, dan moet je veel accepteren als je samen met hem wil blijven, moet je niet willen denk.
Maar toch ergens, steekt het, ik weet gewoon niet precies wat het is.
Ja, ik zie het vooral als iets persoonlijks.
Eigenlijk nu helemaal, want zijn al die punten nu dan veranderd met haar? Is die nu ineens wel mister perfect en kan die die dingen wel?
Voor mij voelt het dan alsof ik gewoon niet goed genoeg was of iets, en zij dan schijnbaar wel.
Verder mag ze hem hebben hoor, als die not steeds zo is, dan moet je veel accepteren als je samen met hem wil blijven, moet je niet willen denk.
Maar toch ergens, steekt het, ik weet gewoon niet precies wat het is.
woensdag 1 september 2021 om 14:41
Het matchte niet, er was geen vertrouwen, hij loog tegen je, was beperkt beschikbaar en alleen als het hem uitkwam, hij behandelde je niet oké en nam nergens verantwoordelijkheid voor. Maar nu hij een ander heeft steekt het je dat het tussen jullie niet werkte?
Verspil je energie niet aan zo'n gast. Waarschijnlijk bedondert hij haar ook. Is het niet nu, is het wel straks.
Verspil je energie niet aan zo'n gast. Waarschijnlijk bedondert hij haar ook. Is het niet nu, is het wel straks.
woensdag 1 september 2021 om 14:42
Ja we hebben er een paar, zij is redelijk "instafamous" schijnt.. en zusje had gezien dat we wel dezelfde personen kennen, dus vandaar dat ze het even doorgaf, we hebben het besproken en inderdaad gezegd het hierbij te laten, ik weet het nu..prima, meer hoef ik ook niet.Susan schreef: ↑01-09-2021 14:37Hij klinkt als een vervelend puberaal joch, ik zou inderdaad blij zijn dat ik er vanaf was, en tegen zijn zusje zou ik zeggen dat ik niet meer op informatie over hem zit te wachten, want het doet je overduidelijk geen goed. Ik snap ook niet zo goed waarom je er via via achter zou komen, hebben jij en die jongen zoveel wederzijdse vrienden dan? Dat kan ik me op basis van je verhaal niet echt voorstellen.
Ik had hem al overal al geblokkeerd en ga dat met haar ook doen.
Maar thanks! Ben inderdaad ook blij dat ik ervanaf ben, dat zeker!
woensdag 1 september 2021 om 14:45
Klopt, ik heb duidelijk voor ogen wat ik zoek in een relatie/persoon en dat was hij zeker niet.Doreia* schreef: ↑01-09-2021 14:38Duidelijk dat jij op zoek bent naar iemand anders dan een type flierefluiter.
Maarja, gevoelens soms..
Ja ik probeer dat maar te denken inderdaad dat zij ook gewoon zo behandeld wordt.. en dat hij niet veranderd. Ik weet niet wat er achter gesloten duren afspeelt natuurlijk.
Bedankt
woensdag 1 september 2021 om 14:47
Ik begrijp je wel. Gevalletje gevoel versus verstand. Ondanks dat je verstand zegt: blij dat ik daar vanaf ben. Zegt het gevoel waarom wilde hij geen moeite doen voor mij maar dus blijkbaar wel voor een ander.
En ondanks dat je er zelf een punt achter hebt gezet is het nooit leuk dat iemand niet de moeite voor je wilde doen om fatsoenlijk af te spreken en je daarnaast al niet als prioriteit had maar als iemand voor erbij.
Dat gevoel mag er ook gewoon zijn. Baal er gewoon een paar dagen van en dan weer door en blij zijn dat je dit pracht exemplaar achter je hebt gelaten
En ondanks dat je er zelf een punt achter hebt gezet is het nooit leuk dat iemand niet de moeite voor je wilde doen om fatsoenlijk af te spreken en je daarnaast al niet als prioriteit had maar als iemand voor erbij.
Dat gevoel mag er ook gewoon zijn. Baal er gewoon een paar dagen van en dan weer door en blij zijn dat je dit pracht exemplaar achter je hebt gelaten
woensdag 1 september 2021 om 14:47
nessemeisje schreef: ↑01-09-2021 14:41Het matchte niet, er was geen vertrouwen, hij loog tegen je, was beperkt beschikbaar en alleen als het hem uitkwam, hij behandelde je niet oké en nam nergens verantwoordelijkheid voor. Maar nu hij een ander heeft steekt het je dat het tussen jullie niet werkte?
Vooral gevoelens, ik had wel kriebels bij hem, en het was in eerste instantie heel fijn en goed.
Dat kleine stukje zit er nog, maar door er verder achter te zijn gekomen hoe die is, is er meer tegen dan dat kleine punten gevoel.
Dus het steekt niet dat het tussen ons niet matchte, maar meer het gevoel alsof die misschien nu wel ineens alles kan zijn, wat die bij mij niet was.. of zij geeft daar niet om, ik weet het niet.
woensdag 1 september 2021 om 14:49
Precies dit inderdaad!laborantje schreef: ↑01-09-2021 14:47Ik begrijp je wel. Gevalletje gevoel versus verstand. Ondanks dat je verstand zegt: blij dat ik daar vanaf ben. Zegt het gevoel waarom wilde hij geen moeite doen voor mij maar dus blijkbaar wel voor een ander.
Morgen is de dag waarschijnlijk gewoon weer een stukje beter en is alles straks weer vergeten, maar nu doet het even zeer, ondanks dat ik echt hem niet meer wil.
Bedankt voor je reactie!
woensdag 1 september 2021 om 14:53
nee hoor, wellicht accepteert zij meer dan jij accepteerde. Wellicht behandelt hij haar ook als een voetveeg, dat weet je niet. Hij zal nu in een keer niet mister perfect zijn.
En soms matchen mensen gewoon niet, en bij anderen opeens wel. Dat zegt niets over jou, maar meer over de combi van mensen.
Ik zou dit vooral niet op mezelf gaan betrekken en erboven staan. En er ook geen drama van maken.
Dus dat blokkeren enz is goed, maar ga het er n iet meer uitgebreid met zijn zus of kennissen over hebben ofzo.
En soms matchen mensen gewoon niet, en bij anderen opeens wel. Dat zegt niets over jou, maar meer over de combi van mensen.
Ik zou dit vooral niet op mezelf gaan betrekken en erboven staan. En er ook geen drama van maken.
Dus dat blokkeren enz is goed, maar ga het er n iet meer uitgebreid met zijn zus of kennissen over hebben ofzo.
hoi
woensdag 1 september 2021 om 14:56
Ben jij onzeker van jezelf ? Wil je altijd voor iedereen het goed doen? En aardig gevonden worden??
Misschien steekt het omdat je hierdoor aan jezelf gaat twijfelen
Waarom ben ik het niet waard ? Waarom verdien ik geen eerlijkheid enz
Het ligt niet aan jou. Misschien was je te lief en kon hij het flikken
Of voelde hij de match ook uiteindelijk van binnen niet en dan behandel je een persoon ook anders bewust of onbewust
Het ligt niet aan jou
Wees trots op jezelf en je keuze
Misschien steekt het omdat je hierdoor aan jezelf gaat twijfelen
Waarom ben ik het niet waard ? Waarom verdien ik geen eerlijkheid enz
Het ligt niet aan jou. Misschien was je te lief en kon hij het flikken
Of voelde hij de match ook uiteindelijk van binnen niet en dan behandel je een persoon ook anders bewust of onbewust
Het ligt niet aan jou
Wees trots op jezelf en je keuze
woensdag 1 september 2021 om 15:03
woensdag 1 september 2021 om 15:08
Bedankt voor de reacties.
Misschien accepteert zij inderdaad wel meer dingen, hij kon soms wel weer in appjes slijmen, maar zijn acties daarintegen..misschien vind zij de woorden wel genoeg.. ik weet het niet.
Ik kon bij hem wel onzeker zijn, ik ben bijna 30 , heb een kind en heb goed voor ogen wat ik wil.
Hij 25, erg aantrekkelijk, goed bij de dames
Ik kon met mijn oudere leeftijd, en vaste leventje etc heel andere dingen bieden, dan een jonge meid zonder kinderen.
Dit was in eerste instantie wat die aantrekkelijk vond. Maar schijnbaar niet wat die kon handelen.
En had altijd wek het gevoel dat ik het moest opnemen tegen de jongere dames en het "makkelijkere" leventje.
Dus ik ben heel blij dat dit afgelopen is, want het gaf meer stress en strijd mee, een onzeker gevoel en drama.
En ik ben blij dat ik daar vanaf ben.
Maarja, ik maak hun relatie inderdaad misschien mooier dan dat die daadwerkelijk is.
En ja een ego dingetje zal het ongetwijfeld ook zeker zijn
Misschien accepteert zij inderdaad wel meer dingen, hij kon soms wel weer in appjes slijmen, maar zijn acties daarintegen..misschien vind zij de woorden wel genoeg.. ik weet het niet.
Ik kon bij hem wel onzeker zijn, ik ben bijna 30 , heb een kind en heb goed voor ogen wat ik wil.
Hij 25, erg aantrekkelijk, goed bij de dames
Ik kon met mijn oudere leeftijd, en vaste leventje etc heel andere dingen bieden, dan een jonge meid zonder kinderen.
Dit was in eerste instantie wat die aantrekkelijk vond. Maar schijnbaar niet wat die kon handelen.
En had altijd wek het gevoel dat ik het moest opnemen tegen de jongere dames en het "makkelijkere" leventje.
Dus ik ben heel blij dat dit afgelopen is, want het gaf meer stress en strijd mee, een onzeker gevoel en drama.
En ik ben blij dat ik daar vanaf ben.
Maarja, ik maak hun relatie inderdaad misschien mooier dan dat die daadwerkelijk is.
En ja een ego dingetje zal het ongetwijfeld ook zeker zijn
woensdag 1 september 2021 om 15:11
Als we woorden hadden, zei hij altijd dat het mijn schuld was, en hij had dit nog nooit meegemaakt etc.viva-amber schreef: ↑01-09-2021 15:03Het een kans moeten geven is een nogal kansloos begin van een relatie. Het steeds zogenaamd uit maken omdat hij niet doet wat jij wil is ook nogal ......je raadt het al.
Hij blokkeerdr me dan ook gelijk weer overal etc.
Op basis daarvan gezegd dat dingen niet gingen werken.
Waarna die na ongeveer een week weer contact opnam om uitgebreid excuses te maken, hij had niet zo moeten reageren etc.. het een paar dagen weer heel lief doen etc, om vervolgens weer het zelfde patroon te vallen.
Dus ik zei niet dat het niet werkte om ervoor te zorgen dat die moeite deed of aandacht of iets, maar omdat ik dat ook daadwerkelijk vond. En als die dan weer teruf kwam, hadden we lange goede gesprekken, spraken we af en keken we wat er mis ging.. en leek hij even toch wel anders, dus daarom gaf ik het dan nog een kans
Het had van mijn kant af niks met spelletjes of iets te maken, daar heb ik zowel geen als geen tijd voor
woensdag 1 september 2021 om 15:14
Het is geen competitie met jongere meiden. Echt niet.
Want als hij zich daar beter bij voelt, dan moet hij daar vooral gaan vissen.
En jij gaat vissen in de poel waar jij iemand vangt die beter bij je past.
En in het vervolg: mensen die op deze manier met je omgaan, blokkeren, jou de schuld geven, slijmen. Die spelletjes ken je nu wel en dan weet je dat je (opnieuw) te maken hebt met een niet serieus persoon. En dat jij daar geen tijd, aandacht en geduld voor hebt, omdat jij nu eenmaal niet op die manier in het leven staat.
Want als hij zich daar beter bij voelt, dan moet hij daar vooral gaan vissen.
En jij gaat vissen in de poel waar jij iemand vangt die beter bij je past.
En in het vervolg: mensen die op deze manier met je omgaan, blokkeren, jou de schuld geven, slijmen. Die spelletjes ken je nu wel en dan weet je dat je (opnieuw) te maken hebt met een niet serieus persoon. En dat jij daar geen tijd, aandacht en geduld voor hebt, omdat jij nu eenmaal niet op die manier in het leven staat.
woensdag 1 september 2021 om 15:23
woensdag 1 september 2021 om 15:35
Dit zou ik ter harte nemen TO.Pikachu schreef: ↑01-09-2021 14:53nee hoor, wellicht accepteert zij meer dan jij accepteerde. Wellicht behandelt hij haar ook als een voetveeg, dat weet je niet. Hij zal nu in een keer niet mister perfect zijn.