Tinder
vrijdag 3 september 2021 om 16:15
Hopelijk zitten er hier op het forum ook vrouwen die via Tinder daten? Ik gebruik de app namelijk wel en ben daar een ex tegengekomen. Ik zag dat hij zijn profiel veranderd had qua foto’s en tekst en heb het profiel heel vaak bezocht. Ik heb geen contact meer met deze ex. Ik zit er gratis op en wil er niet voor gaan betalen. Nu vroeg ik mij af of je met een gold of ander abonnement kan zien of iemand je profiel heeft bezocht en is dat dan ook met datum en tijd? Ik hoop niet dat dat het geval is want dan kom ik erg obsessief over/vaak bezocht. Terwijl het meer nieuwsgierig was.
vrijdag 3 september 2021 om 16:27
Zou dit ook bij alle abonnementen zijn of bij het duurste abonnement nog meer gegevens zien, dus ook wie je bekeken heeft of hoe vaak een match je bekeken heeft? We waren een match maar hij is zelf niet met chatten te bereiken. Waarom weet ik niet.
vrijdag 3 september 2021 om 16:30
Geen idee. M’n schoonbroer heeft dat een tijdje gedaan en zei dat ie alleen de likes kon zien. Bedoel dan de mensen die hem een like gegeven hadden; dus nog geen match
Ik heb wel op tinder gezeten en daar ook mijn partner ontmoet waarmee ik volgend jaar ga trouwen. Maar nooit voor betaald.
Ik heb wel op tinder gezeten en daar ook mijn partner ontmoet waarmee ik volgend jaar ga trouwen. Maar nooit voor betaald.
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.