Date ‘checkt’ andere meiden tijdens de date

02-09-2021 16:23 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zit in dubio. Gister had ik een date met een man en opzich hadden we een leuke klik.
Na de date kreeg ik heel snel een appje dat hij me graag weer wilde zien. Maar tijdens de date (het was op een terras) zat hij regelmatig naar andere meiden te kijken die voorbij liepen. Dus als we bv in gesprek waren, dan zag ik zijn ogen afdwalen en in de weerspiegeling van de ramen van het cafe zag ik dan dat er andere dames voorbijliepen waar hij naar keek. Ook leek het alsof hij tijdens het wandelen een keer behoorlijk lang en indringend oogcontact maakte met een andere dame en daarom glimlachte. Ik vond het op een gegeven moment zo storend worden dat ik er iets van wilde zeggen, maar op een eerste date lijkt me dat niet zo gepast. In ieder geval twijfel ik nu echt sterk of ik wel op tweede date wil, want dit is toch best kansloos? Wat zouden jullie doen?
Leuk, al die reacties in je eigen topics. Ook best kansloos.
Je kan ook niets van je laten horen. De kans is groot dat hij ook niets meer van zich laat horen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Star⁴ schreef:
03-09-2021 13:15
Leuk, al die reacties in je eigen topics. Ook best kansloos.

Je zou bijna gaan denken dat dit een redactieprofiel is.
Such fun!1
MarindaH schreef:
03-09-2021 13:22
Met steeds hetzelfde onderwerp: hij kijkt naar andere vrouwen, hij volgt andere vrouwen, hij gaat met andere vrouwen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pinaco schreef:
03-09-2021 12:59
Hij acteert ongepast, daar mag jij iets van zeggen. Er iets van zeggen is niet ongepast.

Ik zou terugsturen dat je het ook een leuke date vond, maar er moeite mee had dat hij zoveel aandacht had voor het vrouwelijk schoon in de omgeving en dat je daarom zijn uitnodiging afslaat.
Welnee, dan krijg je gezeik als:” ben je zo jaloers aangelegd dan? Ben je zo onzeker? “
Gewoon blokkeren die hap. Geeneens een appje sturen dat er geen volgende keer komt. Next!
Ik heb dit verhaal wel eens van de andere kant gehoord. Een vriend van mij had een date met een (echt leuke) vrouw van zijn eigen leeftijd (rond de 40), maar ja, zei hij, ze had wel veel concurrentie van alle blonde studentes in de stad.

(Hij is nu nog single.)
sprokkelientje schreef:
02-09-2021 16:48
Oh nee hoor.
Vent en ik bespreken op sommige momenten alle eye candy wat voorbij hobbelt of heupwiegt...hebben er de grootste lol om, zeker omdat hij minder kritisch is dan ik waarmee ik hem dan weer kan pesten dat mannen eendimensionale wezens zijn waarbij het al snel goed is :proud:
andere vrouwen afkraken onder het mom van de cool girl zijn
Altea schreef:
03-09-2021 19:57
Ik heb dit verhaal wel eens van de andere kant gehoord. Een vriend van mij had een date met een (echt leuke) vrouw van zijn eigen leeftijd (rond de 40), maar ja, zei hij, ze had wel veel concurrentie van alle blonde studentes in de stad.

(Hij is nu nog single.)
:bonk: wat een sneue rukker haha. Echt tijdverspilling, zo'n date.
Daveotion schreef:
02-09-2021 16:33
Eerlijk gezegd vind ik het nogal treurig als het je zelfs op een eerste afspraakje niet lukt om je aandacht op je date gericht te houden. Je zou denken dat je je best doet om in elk geval een goede eerste indruk achter te laten. Kansloos dus.
Eens. Het is een slecht teken als een man geen moeite doet om een goede indruk te maken.

Ik vind het persoonlijk niet zo erg als mijn partner naar andere vrouwen kijkt. Onopvallend. Ik vind het erg gênant als het op een opzichtige manier gebeurd. Flirten noem ik dat. Erg respectloos naar date/vriendin/vrouw toe. Dus dat zou ik niet accepteren.

Mocht ik tijdens een eerste date niet de exclusieve aandacht krijgen van een man, zou ik dat beschouwen als een duidelijk teken dat hij niet weg van mij is. Want hij kan kennelijk zijn ogen makkelijk van mij af houden en richt zijn blik zelfs op anderen. Dat vind ik een van de allerbeste redenen om niet verder te daten.
MarindaH schreef:
03-09-2021 13:22
:lightbulb:
In dit topic checkt haar leuke date de dames waar ze bij is
In het vorige topic volgde haar andere leuke date te veel dames op Insta
En het topic daarvoor bleek haar platonische vriend een vreemdganger
En in alle topics wordt nauwelijks gereageerd door TO
Dus ik denk dat jouw conclusie aardig klopt.
Lotus90 schreef:
03-09-2021 20:13
Eens. Het is een slecht teken als een man geen moeite doet om een goede indruk te maken.

Ik vind het persoonlijk niet zo erg als mijn partner naar andere vrouwen kijkt. Onopvallend. Ik vind het erg gênant als het op een opzichtige manier gebeurd. Flirten noem ik dat. Erg respectloos naar date/vriendin/vrouw toe. Dus dat zou ik niet accepteren.

Mocht ik tijdens een eerste date niet de exclusieve aandacht krijgen van een man, zou ik dat beschouwen als een duidelijk teken dat hij niet weg van mij is. Want hij kan kennelijk zijn ogen makkelijk van mij af houden en richt zijn blik zelfs op anderen. Dat vind ik een van de allerbeste redenen om niet verder te daten.

Ja i.d.d. respectloos en sneu gedrag, en gênant is het ook, echt een teleurstelling als iemand zo is, daarom zou ik er wel voor kiezen hem dit te laten weten.

Ik heb ooit ook een tijdje gedate met zo'n sneu neus. Die kon het ook niet laten om te vertellen hoeveel vriendinnen, relaties noemde hij ze, had gehad. Achteraf kwam ik er achter dat het helemaal geen relaties waren, vermoedelijk bleef het steeds maar bij 1 date. Eigenlijk heel triest dat een man op die leeftijd, denkt dat hij met dit gedrag interessant is, ik vond het echt een afknapper.
Murrdurr schreef:
03-09-2021 20:04
andere vrouwen afkraken onder het mom van de cool girl zijn

Dit gevoel kreeg ik er ook een beetje bij.
Such fun!1
sprokkelientje schreef:
02-09-2021 16:48
Oh nee hoor.
Vent en ik bespreken op sommige momenten alle eye candy wat voorbij hobbelt of heupwiegt...hebben er de grootste lol om, zeker omdat hij minder kritisch is dan ik waarmee ik hem dan weer kan pesten dat mannen eendimensionale wezens zijn waarbij het al snel goed is :proud:
Is dat ook de reden dat hij samen met jou is?
wij slapen nooit.
Als dit niet bij je pas dat zoek je toch door. Vast iemand anders die leuker is. Ook voor hem.
Al een keus gemaakt? Dan kan ik ook verder :)
alongwiththesunshine schreef:
04-09-2021 00:42
Is dat ook de reden dat hij samen met jou is?

:rofl:
Ik heb niet alles gelezen maar:

"ik wilde er iets van zeggen maar dat leek me niet echt gepast op een eerste date"

Lieve TO, het is juíst gepast op een eerste date. Na 40 jaar getrouwd zijn en deze bullshit al 40 jaar geaccepteerd te hebben is het nog steeds gepast om er iets van te zeggen. Waarom zijn vrouwen soms zo verschrikkelijk inschikkelijk? Je hoeft niet beleefd te zijn, of aardig, of lief. Je mag gewoon je grenzen aangeven.
Toch zou ik er een berichtje aan wagen en dan aan geven het hier bij te willen laten.
Maar hij mag best wel weten waarom. Dan kan hij zijn gedrag ook aanpassen bij een nieuwe date.

Ik heb ooit een date gehad met een jongen die constant aan het woord was. Ik kon er geen woord tussen krijgen.
Hij was aan één stuk door over zichzelf aan het praten. Zonder ook maar één vraag aan me te stellen.

Ik heb de date uitgezeten, en thuis hem toch maar een bericht gestuurd dat het voor mij hier stopte. En hem advies gegeven over communicatie. Zou jammer zijn als niemand hem dit zegt een elke date hier wel op afknapt.

Ik vond het wel netjes van mezelf. Hij blijkbaar niet. Hij heeft me, zonder enige reactie, geblokkeerd :hihi:
Binnusje schreef:
04-09-2021 13:14
Al een keus gemaakt? Dan kan ik ook verder :)
Denk dat pruepipper te druk is met haar insta checken om hier nog te reageren..
Beau1983 schreef:
05-09-2021 20:31
Toch zou ik er een berichtje aan wagen en dan aan geven het hier bij te willen laten.
Maar hij mag best wel weten waarom. Dan kan hij zijn gedrag ook aanpassen bij een nieuwe date.

Ik heb ooit een date gehad met een jongen die constant aan het woord was. Ik kon er geen woord tussen krijgen.
Hij was aan één stuk door over zichzelf aan het praten. Zonder ook maar één vraag aan me te stellen.

Ik heb de date uitgezeten, en thuis hem toch maar een bericht gestuurd dat het voor mij hier stopte. En hem advies gegeven over communicatie. Zou jammer zijn als niemand hem dit zegt een elke date hier wel op afknapt.

Ik vond het wel netjes van mezelf. Hij blijkbaar niet. Hij heeft me, zonder enige reactie, geblokkeerd :hihi:
Sommige mensen zijn gedoemd alleen achter te blijven… echt.
Goed dat je het hebt gezegd, helaas balen voor de volgende dame die “erin trapt” en tijdens de date denkt: haal me hier weg!
Beau1983 schreef:
Sommige mensen herkennen een constructieve terugkoppeling niet.
Beau1983 schreef:

Wel goed dat je het gezegd hebt ja. Kan mij best voorstellen dat iemand dit doet en het zelf niet doorheeft. Gewoon zo zenuwachtig dat je maar blijft doorratelen of de angst dat het gesprek stilvalt en daar zo op focussen dat er geen stilte komt, maar ook geen mogelijkheid dat jij iets kan zeggen of vragen. Kritiek is soms lastig om te krijgen, maar hij zal vast nog even aan je terugdenken bij zijn volgende date.
Beau1983 schreef:

Ik doe dit dus niet meer. Nadat ik een paar keer uitgescholden ben en het vingertje naar mij gewezen werd plus allerlei verwijten wat ik naar mijn hoofd toe kreeg, was ik het wel zat om nog verdere uitleg te geven waarom ik niet meer wou daten. De verhalen werden dan zo gedraaid alsof ik spoken zag en overdreef met dingen. Sommige mensen kunnen totaal niet tegen kritiek of feedback en zullen hier ook niet naar luisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven