Relatieproblemen na 14 jaar, tips? [Geen OP]

woensdag 8 september 2021 om 12:20
Lastig...
Ik heb geloof ik niet echt een tip, maar het beste advies dat ik ooit hoorde was dat je je moet aanpassen aan degene met het langzaamste ritme (ik bedoel dit vooral figuurlijk, haha)
Anders wals je over de ander heen, en dat is nooit de bedoeling.
Maar jouw probleem is dus niet dat je geen seks wilt? Hebben jullie wel eens nagedacht over een seksuoloog? En dan echt samen, niet om jou of hem te fixen, maar door samen te leren wat een fijne middenweg oid kan zijn?

Anders wals je over de ander heen, en dat is nooit de bedoeling.
Maar jouw probleem is dus niet dat je geen seks wilt? Hebben jullie wel eens nagedacht over een seksuoloog? En dan echt samen, niet om jou of hem te fixen, maar door samen te leren wat een fijne middenweg oid kan zijn?
Je moet helemaal niks doen, en accepteren dat dat alles is wat je kan doen.
woensdag 8 september 2021 om 12:22
Wat vervelend dat hij je pijn deed bij de penetratie. Dit is natuurlijk nooit fijn. Maar deed hij dit bewust? Sloeg hij je? Of penetreerde hij gewoonweg erg ruw? Gaf jij aan dat het pijn deed op dat moment?
En golden jouw voorwaarden ook al voor het incident van 4 jaar geleden? Of staan deze los van elkaar? Wat is de reden dat jullie eerst moeten douchen? Waarom moet het donker zijn? Wat bedoel je met té? Geef je veel correcties?
Als de twee met elkaar verband houden raad ik aan om met een seksuoloog te praten. Want dan kan het zijn dat je het incident niet goed verwerkt hebt/ het blijkbaar toch onderhuids dwarszit. En dit zich uit in de ''randvoorwaarden'' die jij stelt om seks te hebben. En eerlijk is eerlijk: deze klinken niet heel leuk. Dus ik snap je partner daarin wel. Echter komt het op mij over alsof je je niet op je gemak voelt tijdens de seks
Dus ik zou eens onderzoeken hoe dat komt. Het belangrijkste is natuurlijk dat jij je fijn voelt bij intiem zijn met je partner.
En golden jouw voorwaarden ook al voor het incident van 4 jaar geleden? Of staan deze los van elkaar? Wat is de reden dat jullie eerst moeten douchen? Waarom moet het donker zijn? Wat bedoel je met té? Geef je veel correcties?
Als de twee met elkaar verband houden raad ik aan om met een seksuoloog te praten. Want dan kan het zijn dat je het incident niet goed verwerkt hebt/ het blijkbaar toch onderhuids dwarszit. En dit zich uit in de ''randvoorwaarden'' die jij stelt om seks te hebben. En eerlijk is eerlijk: deze klinken niet heel leuk. Dus ik snap je partner daarin wel. Echter komt het op mij over alsof je je niet op je gemak voelt tijdens de seks

diediear wijzigde dit bericht op 08-09-2021 12:25
42.25% gewijzigd
woensdag 8 september 2021 om 12:27

woensdag 8 september 2021 om 12:42
sure,
je kent dit forum, en hoopt dat de TO wordt aangepakt, en dat we massaal roepen, dat ze maar zin moet maken
woensdag 8 september 2021 om 13:00
een vrouw zit niet te huilen, na perongeluk pijn, wel na enorm over haar grenzen heen gaan
TO, je moet eerst de "verkrachting" (het was vast niet met opzet) oplossen. Je hebt iets stuk gemaakt. En dat zit hem niet in het sexuele, als wel in grenzen respecteren, daarom stelt ze haar grenzen nu zo hard
TO, je moet eerst de "verkrachting" (het was vast niet met opzet) oplossen. Je hebt iets stuk gemaakt. En dat zit hem niet in het sexuele, als wel in grenzen respecteren, daarom stelt ze haar grenzen nu zo hard

woensdag 8 september 2021 om 13:02
Je bent een loser, haha!

woensdag 8 september 2021 om 13:04
Hierbij mijn perspectief: blijkbaar heb je haar niet alleen ''pijn'' gedaan maar heb je grensoverschrijdend gedrag vertoont. Misschien eerst eens uitzoeken hoe je dit kan (proberen) recht te zetten voor je op fora je ongenoegen uit opdat je er nu niet te pas en te onpas overheen mag?

woensdag 8 september 2021 om 13:12
Maybe next time you'll give your woman a little respect
So you won't be hearing her say, no way
No, you're never gonna get it
(Not this time)
Never ever gonna get it
(My lovin')
(Had your chance to make a change)
Never ever gonna get it
(Not this time)
Never ever gonna get it
(My lovin')
Never ever gonna get it
https://www.youtube.com/watch?v=JIuYQ_4TcXg
So you won't be hearing her say, no way
(Not this time)
Never ever gonna get it
(My lovin')
Never ever gonna get it
(Not this time)
Never ever gonna get it
(My lovin')
Never ever gonna get it
https://www.youtube.com/watch?v=JIuYQ_4TcXg
woensdag 8 september 2021 om 15:18
Dit dus en dit schijnen meer kerels te doen en geen kwaad in te zien mijn vent heeft die fout ook ooit gemaakt hij dacht dat ik wakker was.
Nou heb ik een trauma achtergrond ook met aanrandingen enz ik wilde heel.lang niets meer van hem ik moest weer emdr hebben en hij heeft hier wel enorm spijt van vergissen kan maar hij reageerde niet zoals jij op een forum met ongenoegen wij zijn gaan praten. Wil je je gelijk dat zij zich aanstelt? Dat ze er maar overheen moet zetten dat jij enorm over haar grens bent gegaan? Ga eerst maar eens bij je zelf zoeken waarom jij dit deed en begrijp jij eigenlijk wel wat dit voor haar betekend? Zolang jij niet in haar kan plaatsen en spijt betuigd zal ze niets meer van je willen.