lastig peilbare date
donderdag 9 september 2021 om 07:26
hoi allemaal,
via internetdating heb ik nu een eerste date gehad met een man. voor aanvang van onze eerste date appten we een aantal dagen. Dat werd wat rustiger naarmate de tijd vorderde, maar wel hebben we de date afgestemd.
Ik ging er met weinig verwachtingen heen, hij leek immers een beetje afgehaakt te zijn. Maar het was verbazingwekkend leuk. Echt een fijne klik, veel gelachen. Tijdens de date zei hij dat hij me leuk vindt.
Eenmaal thuis enthousiaste berichten, dat hij graag weer af wil spreken. Ik beaamt dat ik dat ook wil, hij zei dat hij me ontzettend leuk vind. Daarna nog even 2 daagjes geappt maar sinds nu alweer een aantal dagen stilte, dus ook geen nieuw geplande date. Ik vind het lastig of ik nu initiatief moet nemen, stam nog een beetje van de school dat het goed is als de man in het begin meer initiatief neemt.what to do?
via internetdating heb ik nu een eerste date gehad met een man. voor aanvang van onze eerste date appten we een aantal dagen. Dat werd wat rustiger naarmate de tijd vorderde, maar wel hebben we de date afgestemd.
Ik ging er met weinig verwachtingen heen, hij leek immers een beetje afgehaakt te zijn. Maar het was verbazingwekkend leuk. Echt een fijne klik, veel gelachen. Tijdens de date zei hij dat hij me leuk vindt.
Eenmaal thuis enthousiaste berichten, dat hij graag weer af wil spreken. Ik beaamt dat ik dat ook wil, hij zei dat hij me ontzettend leuk vind. Daarna nog even 2 daagjes geappt maar sinds nu alweer een aantal dagen stilte, dus ook geen nieuw geplande date. Ik vind het lastig of ik nu initiatief moet nemen, stam nog een beetje van de school dat het goed is als de man in het begin meer initiatief neemt.what to do?
donderdag 9 september 2021 om 08:27
Doe niet zo kinderachtig. Dit zijn juist de spelletjes die je tijdens het daten niet moet spelen.
Stuur iets wanneer je dat zelf wil. Vraag hem gewoon of hij nog een keer op date wil.
donderdag 9 september 2021 om 08:27
Gewoon wat sturen. Het is 2021! Als hij niet enthousiast was geweest had hij ook niet gezegd dat hij nog wilde afspreken. En als dat wel het geval is dan hoor je dat wel zodra je het vraagt.
Ik snap dat vrijwillig in onzekerheid (willen) zitten niet zo. Zonde van je tijd ook!
“Hey XX, zullen we wat inplannen?”
Ik snap dat vrijwillig in onzekerheid (willen) zitten niet zo. Zonde van je tijd ook!
“Hey XX, zullen we wat inplannen?”
donderdag 9 september 2021 om 08:30

donderdag 9 september 2021 om 09:09
donderdag 9 september 2021 om 09:12
Wordt er nog gebatst of hoe zit het?gonniegijsje schreef: ↑09-09-2021 08:30Of je vraagt het gewoon direct.
Joh ik wil best graag nog eens op date maar het is wat rustig op de lijn. Is jouw enthousiasme wat afgezwakt of wil je ook nog graag een keer op date? Beide keren even goede vrienden.
Dan hoor je het meteen.
Voorwerpen zijn om gebruikt te worden.
donderdag 9 september 2021 om 09:19
Ga niet voor hem invullen. Daarnaast jouw verwachtingen en manier van doen hoeft echt niet overeen te komen met zijn verwachtingen.
Er is absoluut niets mis om zelf het initiatief te nemen. Hoe zo moet de man dit altijd doen?
Er is absoluut niets mis om zelf het initiatief te nemen. Hoe zo moet de man dit altijd doen?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

donderdag 9 september 2021 om 09:22
Hij is best duidelijk, een 2e date is niet iets wat hoog op zijn lijstje staat.
Ik zou zelf nog 1 poging doen, stel wat voor en als daar niet een ja en datum in nabije toekomst op komt, dan lekker laten gaan.
Vaak zeggen mensen dingen om de ander niet te kwetsen maar bedoelen helaas wat anders.
Maar kan ook zijn dat hij ook beetje eng vindt.
En je kan beter iets doen en duidelijkheid krijgen dan lijdzaam gaan zitten wachten.
Dus stel iets voor en anders jammer maar helaas.
Ik zou zelf nog 1 poging doen, stel wat voor en als daar niet een ja en datum in nabije toekomst op komt, dan lekker laten gaan.
Vaak zeggen mensen dingen om de ander niet te kwetsen maar bedoelen helaas wat anders.
Maar kan ook zijn dat hij ook beetje eng vindt.
En je kan beter iets doen en duidelijkheid krijgen dan lijdzaam gaan zitten wachten.
Dus stel iets voor en anders jammer maar helaas.
donderdag 9 september 2021 om 09:35
Het was een leuke date, hij was enthousiast. Wat is er mis mee om gewoon te vragen of hij zin heeft in een vervolg daarop?
Ik zou daar zelf sowieso veel te ongeduldig voor zijn en mannen vinden het juist ook wel leuk als je initiatief neemt. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Als dat afwijzing is; dat overleef je!
Ik zou daar zelf sowieso veel te ongeduldig voor zijn en mannen vinden het juist ook wel leuk als je initiatief neemt. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Als dat afwijzing is; dat overleef je!

donderdag 9 september 2021 om 12:35
Mee eens en ook wat @beetjegek zegt.manisha-362 schreef: ↑09-09-2021 12:18Als het niet vanzelf gaat, komt het meestal niet goed is mijn ervaring. Luister naar je onderbuikgevoel.
Als een man écht interesse heeft dan merk je dat!
donderdag 9 september 2021 om 12:50
Dit!manisha-362 schreef: ↑09-09-2021 12:18Als het niet vanzelf gaat, komt het meestal niet goed is mijn ervaring. Luister naar je onderbuikgevoel.
Als hij het echt net zo leuk vond en het een vervolg waardig vond, dan had je het direct geweten.
Ik heb dat helaas ook een aantal keer meegemaakt. Jammer dat mensen dan niet zo volwassen zijn om gewoon te laten weten dat ze het bij 1 date willen laten.
donderdag 9 september 2021 om 12:51
Tja kan je ook omdraaien, als een vrouw echt interesse heeft merkt de man het ook.mevrouwdracula schreef: ↑09-09-2021 12:35Mee eens en ook wat @beetjegek zegt.
Als een man écht interesse heeft dan merk je dat!
Zij vind hem toch ook leuk en wil nog eens op date. Doe gewoon een voorstel!
donderdag 9 september 2021 om 13:11
Eenmaal thuis enthousiaste berichten, dat hij graag weer af wil spreken. Ik beaamt dat ik dat ook wil, hij zei dat hij me ontzettend leuk vind. Daarna nog even 2 daagjes geappt maar sinds nu alweer een aantal dagen stilte, dus ook geen nieuw geplande date.
Tsja, ik zal wel heel simpel zijn maar dan denk ik: hij geeft aan dat hij graag weer wil afspreken, WAAROM ga je daar dan niet op in door gewoon te zeggen 'ja leuk, zaterdag?'. Ik vind dit dus gezeik om niets, zelf niet verder erop ingaan dan een laf 'ja dat wil ik ook wel' en dan hem verwijten dat er nog geen date staat.