Geen reactie mailtje

zaterdag 11 september 2021 om 07:58
Hai allemaal!
Een paar jaar geleden had ik op de camping een meisje ontmoet die mij echt had geholpen met goede gesprekken over uit de kast komen enzo.
Ik had van haar nog een e-mailadres en paar weken terug gemaild hoe het ging en toen kreeg ik een hele uitgebreide enthousiaste mail terug, was ik heel blij mee. Ook op mijn reactie daarop kreeg ik weer een uitgebreide mail met vragen enzo.
Toen heb ik wat persoonlijke dingen in de mail gezet, maar op die mail heb ik nu al meer dan een week geen reactie meer gehad???
Dus nu ben ik bang dat ze dat ineens te veel vond ofzo?
In ieder geval twijfel ik nu of ik nog een mailtje moet sturen of het maar moet laten? Eigenlijk denk ik van nou dan niet maar dat ze me nu negeert past niet bij hoe ze eerder mailde...
Wat denken jullie en als ik er nog achteraan zou mailen wat zou dan gepast zijn?
Liefs!
Een paar jaar geleden had ik op de camping een meisje ontmoet die mij echt had geholpen met goede gesprekken over uit de kast komen enzo.
Ik had van haar nog een e-mailadres en paar weken terug gemaild hoe het ging en toen kreeg ik een hele uitgebreide enthousiaste mail terug, was ik heel blij mee. Ook op mijn reactie daarop kreeg ik weer een uitgebreide mail met vragen enzo.
Toen heb ik wat persoonlijke dingen in de mail gezet, maar op die mail heb ik nu al meer dan een week geen reactie meer gehad???
Dus nu ben ik bang dat ze dat ineens te veel vond ofzo?
In ieder geval twijfel ik nu of ik nog een mailtje moet sturen of het maar moet laten? Eigenlijk denk ik van nou dan niet maar dat ze me nu negeert past niet bij hoe ze eerder mailde...
Wat denken jullie en als ik er nog achteraan zou mailen wat zou dan gepast zijn?
Liefs!

zaterdag 11 september 2021 om 09:47
Zij vroeg ernaar en TO gaf daar antwoord op. Ik vraag eigenlijk niet naar dingen die ik niet wil weten. Dus dat TO een antwoord verwacht vind ik niet zo gek.FeeLucifer01 schreef: ↑11-09-2021 08:55Tja, niet iedereen hoeft te doen wat jij wil, op de manier die jij wil en vind dat hoort.
En je kan ook gewoon sommige dingen niet delen met kennissen. Niet iedereen zit op dit soort dingen te wachten.
En dat is helemaal prima. Misschien voor jou niet maar dat is dan jammer.
En misschien komt de gewenste reactie nog. Je weet het niet.

zaterdag 11 september 2021 om 09:59
Dat vind ik dus het vervelende aan dit hele gebeuren, ik heb echt niet zomaar van alles lopen vertellen, dit was in interactie en een logische reactie op haar eerdere mail.
Maargoed afwachten dus

zaterdag 11 september 2021 om 10:36
Nou dat. Zeker als het om persoonlijke dingen gaat, zou ik voor een antwoord echt even goed moeten gaan zitten en daar moet je dan echt even tijd, rust en zin in hebben. Bij mij zouden er ook makkelijk één, twee of drie of vier weken overheen kunnen gaan.
zaterdag 11 september 2021 om 10:40
Precies dit. Ik heb het omgekeerde een keer gehad, waarbij iemand mij een lange persoonlijke email stuurde en ik daar een maand 'stil' van werd. Die persoon vroeg na een week of vier voorzichig "wat is er aan de hand?"
Dat zou ik jou ook adviseren: kijk het nog even een paar weken aan en vraag dan voorzichtig wat er aan de hand is, dat je geen antwoord meer hebt gekregen (vragen om informatie, niet verwijtend vragen).

zaterdag 11 september 2021 om 10:48
Bedankt voor je reactie. Ik wacht inderdaad nog even af, maar had eigenlijk bedacht het sowieso te laten en te accepteren dat er misschien helemaal geen reactie meer komt.daddy_gijs schreef: ↑11-09-2021 10:40Precies dit. Ik heb het omgekeerde een keer gehad, waarbij iemand mij een lange persoonlijke email stuurde en ik daar een maand 'stil' van werd. Die persoon vroeg na een week of vier voorzichig "wat is er aan de hand?"
Dat zou ik jou ook adviseren: kijk het nog even een paar weken aan en vraag dan voorzichtig wat er aan de hand is, dat je geen antwoord meer hebt gekregen (vragen om informatie, niet verwijtend vragen).
Nu ik jouw bericht lees twijfel ik toch over een kort follow upje, maar ik wil absoluut niet behoeftig of drammend overkomen. Ik wacht daar dus sowieso nog een poosje mee (zeker een paar weken).
Hoe vond jij het om toen nog een mailtje te krijgen?
zaterdag 11 september 2021 om 10:49
zaterdag 11 september 2021 om 12:02
na een week even iets sturen, en aangeven dat je wellicht te ver ging, is echt niet erg hoorMuurbloemx schreef: ↑11-09-2021 10:48Bedankt voor je reactie. Ik wacht inderdaad nog even af, maar had eigenlijk bedacht het sowieso te laten en te accepteren dat er misschien helemaal geen reactie meer komt.
Nu ik jouw bericht lees twijfel ik toch over een kort follow upje, maar ik wil absoluut niet behoeftig of drammend overkomen. Ik wacht daar dus sowieso nog een poosje mee (zeker een paar weken).
Hoe vond jij het om toen nog een mailtje te krijgen?

zondag 12 september 2021 om 12:24
Korte berichtjes vind ik met appen ook makkelijker, maar zij stuurde zelf een aantal uitgebreide mails, en reageert nu dus niet meer op mijn reactie. Is denk ik wel een andere situatie dan dat je iemand ineens een hele lap tekst stuurt.MevrouwTomatensoep schreef: ↑11-09-2021 10:49Ik vind hele lange mails of appjes ook altijd ingewikkeld. Heb het idee dat ik er dan echt voor moet gaan zitten en die tijd gun ik mezelf vaak niet. Dan leg ik het weg en vergeet het daarna. Voor mij liever honderd korte berichtjes dan 1 lange.

zondag 12 september 2021 om 12:27
Heb het ook nog even met een real life friend besproken (en hem de mails laten lezen) en hij vond het ook -gezien haar eerdere mails- gek dat er geen reactie was. Sowieso wat meer tijd gunnen maar ga daarna toch even kort berichtje sturen en aangeven dat ik het leuk vind dat het goed met haar gaat en hopelijk niet heb overrompeld oid.