Gekust met een ander

maandag 13 september 2021 om 10:13
maandag 13 september 2021 om 12:32
Exact dit. Shit happens en als er verder geen gevoel bij zou komen kijken, zou ik ook liever hebben dat hij het niet aan mij zou vertellen…
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
maandag 13 september 2021 om 13:37
Ja precies. Ik vind t niet zo raar dat zoiets een eens keertje gebeurt in al die jaren. Incidentje, en als je er verder niets mee doet is t binnen de kortste keren overgewaaid en denk je er niet eens meer aan. Ga je t vertellen, dan krijgt t sowieso enorme lading en volgen er allemaal lastige gesprekken die alles veel groter maken dan t is. Ik zou daar als partner helemaal niet op zitten te wachten. (Overigens weet mijn partner dat van mij, hebben jullie nooit hypothetisch over dit onderwerp gepraat?)Hendrikje106 schreef: ↑13-09-2021 12:32Exact dit. Shit happens en als er verder geen gevoel bij zou komen kijken, zou ik ook liever hebben dat hij het niet aan mij zou vertellen…
Je weet zelf wel of t meer is/wordt dan een incidentje..
maandag 13 september 2021 om 13:38
Dussss, Al 18 jaar gelukkig met je man. 15 jaar geleden kortstondige relatie met reisgenoot waar je nog vaak aan denkt en die je op social media opzoekt, een topic over opent of je er wat mee moet doen. En nu dit?
Of je bent ongelukkig in je relatie of je bent een valse meid met vreemde normen en waarden.
Of je bent ongelukkig in je relatie of je bent een valse meid met vreemde normen en waarden.

maandag 13 september 2021 om 13:39
Daar ben ik gelukkig zelf bij en wil geen contact. Hadden dit al niet en dit wil ik vooral zo houden!Anderlicht schreef: ↑13-09-2021 13:26Vaak gaan dit soort acties snel verder. Wederzijds verlangen wakkert enorm aan door een stiekeme kus. Voor je het weet voeg je elkaar toe op sociaal media, ga je chatten en herinneringen ophalen en komt er een vervolg.
Zal niet ontkennen dat ik blij ben dat hij niet in de buurt woont en ik hem niet meer ga zien binnenkort.
maandag 13 september 2021 om 13:41
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 13-09-2021 16:52
Reden: op de man
Reden: op de man
27.96% gewijzigd

maandag 13 september 2021 om 13:45
Moest 25 jaar geleden zijn in dat topic…..mijn waarden en normen zijn ik hoor.Saivash schreef: ↑13-09-2021 13:38Dussss, Al 18 jaar gelukkig met je man. 15 jaar geleden kortstondige relatie met reisgenoot waar je nog vaak aan denkt en die je op social media opzoekt, een topic over opent of je er wat mee moet doen. En nu dit?
maandag 13 september 2021 om 13:52
Daarmee 'zuiver' je alleen je eigen geweten en zadel je je partner met een gigantisch probleem op.Anderlicht schreef: ↑13-09-2021 13:20Juist wel eerlijk zijn tegen je partner. Daarmee haal je ook het stiekeme en de lading eraf. Eerlijkheid en kwetsbaarheid verbind.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
maandag 13 september 2021 om 14:01
Maar je droomt er dus dikwijls van om spanning te zoeken buiten je huwelijk om. Dat is wel duidelijk. Doe je man een lol en vertel het hem. Dan kan hij kiezen wat hij wil met je. Van mij zou je in ieder geval niet hoeven blijven.Melody1979 schreef: ↑13-09-2021 13:45Moest 25 jaar geleden zijn in dat topic…..mijn waarden en normen zijn ik hoor.

maandag 13 september 2021 om 14:39
je mag tegen ons liegen hoor (maar we hebben het door), alleen tegen jezelf liegen is vrij domMelody1979 schreef: ↑13-09-2021 13:45Moest 25 jaar geleden zijn in dat topic…..mijn waarden en normen zijn ik hoor.
maandag 13 september 2021 om 15:21
En jezelf, want dit gegeven kun je nooit meer " wegdenken ". Grote kans dat hij zich steeds zal afvragen of het in de toekomst niet nog een keer zal gebeuren en of het dan ook bij een gepassioneerde kus blijft.mevrouwiglesias schreef: ↑13-09-2021 13:52Daarmee 'zuiver' je alleen je eigen geweten en zadel je je partner met een gigantisch probleem op.

maandag 13 september 2021 om 16:29
Ik wil wel graag weten dat ik bij een vreemdganger ben. Welk probleem?mevrouwiglesias schreef: ↑13-09-2021 13:52Daarmee 'zuiver' je alleen je eigen geweten en zadel je je partner met een gigantisch probleem op.
maandag 13 september 2021 om 17:11
Vind ik dus niet. Wat maakt dat jij invult wat je partner denkt en zal doen? Hij is toch geen handelingsonbekwaam persoon. Iedereen maakt keuzes die een ander kunnen raken. Door dit te bespreken creëer je een open communicatie. Elkaar aanhoren en willen begrijpen en vergeven is juist zo belangrijk.mevrouwiglesias schreef: ↑13-09-2021 13:52Daarmee 'zuiver' je alleen je eigen geweten en zadel je je partner met een gigantisch probleem op.
maandag 13 september 2021 om 17:14
ach wel nee, dat kan natuurlijk maar hoeft ook helemaal niet. het kan juist ook een wake up zijn voor de 'dader' dat die zich realiseert dat hij/zij iets gedaan heeft wat mogelijk de relatie op het spel zou zetten en dan juist voelt dat helemaal niet te willen.Anderlicht schreef: ↑13-09-2021 13:26Vaak gaan dit soort acties snel verder. Wederzijds verlangen wakkert enorm aan door een stiekeme kus. Voor je het weet voeg je elkaar toe op sociaal media, ga je chatten en herinneringen ophalen en komt er een vervolg.
Een zo`n vergis zoen zou ik zeker niet aan mijn partner vertellen zolang je zeker weet dat de kans dat het uitkomt minimala is. Sta je te zoenen in je stamkroeg dan weet je zeker dat het verhaal wel een keer naar boven komt en dan moet je natuurlijk wel eerlijk zijn.

maandag 13 september 2021 om 17:23
Pff wat een reacties. Vind sommige best wel heftig maar dan had ik niets moeten vragen.
Ik ben geen vreemdganger, was alleen tijdelijk de persoon die ik 20 jaar geleden was. Leefde in t verleden en gedroeg me ook zo. De kus duurde misschien 30 sec en toen ben ik gestopt en er vandoor gegaan. Was spannend, geef ik toe.
Ik ga het in een donker hoekje in mijn geest verstoppen. En als tip : het is alle nare gevoelens en schuldgevoel niet waard.
Ik ben geen vreemdganger, was alleen tijdelijk de persoon die ik 20 jaar geleden was. Leefde in t verleden en gedroeg me ook zo. De kus duurde misschien 30 sec en toen ben ik gestopt en er vandoor gegaan. Was spannend, geef ik toe.
Ik ga het in een donker hoekje in mijn geest verstoppen. En als tip : het is alle nare gevoelens en schuldgevoel niet waard.

maandag 13 september 2021 om 17:35
Ligt er maar net aan wat je samen als vreemdgaan hebt bestempeld/wat je partner als vreemdgaan ziet.Melody1979 schreef: ↑13-09-2021 17:23Pff wat een reacties. Vind sommige best wel heftig maar dan had ik niets moeten vragen.
Als het geen vreemdgaan was, dat heftige zoenen, kan je het thuis toch gewoon vertellen ipv op een forum er over willen hebben?
maandag 13 september 2021 om 17:48
per persoon verschillend dus... ik zou als partner echt helemaal geen zin hebben in dat aanhoren en begrijpen en vergeven. Maargoed, met die open communicatie heb je wel een punt: mijn partner weet dat ook van mij. Ik heb m al lang verteld: joh, als t eens t keertje mis gaat begrijp ik dat prima, hoef je met mij geen ellenlange gesprekken over te voeren, en zolang je geen enkele twijfels over mij of de relatie hebt hoef ik verder niks te weten.Anderlicht schreef: ↑13-09-2021 17:11Vind ik dus niet. Wat maakt dat jij invult wat je partner denkt en zal doen? Hij is toch geen handelingsonbekwaam persoon. Iedereen maakt keuzes die een ander kunnen raken. Door dit te bespreken creëer je een open communicatie. Elkaar aanhoren en willen begrijpen en vergeven is juist zo belangrijk.
Dus hij hoeft - als ie ooit in die postitie komt - in ieder geval geen topic te openen