EbIs hij vreemdgegaan?

13-09-2021 15:58 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
brabant35 wijzigde dit bericht op 20-09-2021 14:31
0.00% gewijzigd
je mag je bericht niet weghalen
Maar wat vinden jullie hiervan
Vermoeiend
Let’s go Brandon!
Tja, maakt het uit dan? Of je van onze glazenbol gaat horen of je spoken ziet of niet.

Jij vertrouwt hem voor geen meter en hij loert ook nog eens de hele tijd naar andere dames, wat moet je nog horen verder dan?

Je mag gewoon geen zin meer hebben in die vent.
als het een leugenaar is, ga je toch bij hem weg?
Lijkt me vervelend, dat je hem nooit vertrouwen kunt
En de volgende keer dat hij een harde krijgt van loeren naar dames ( yuk, hij zal je zitten te begluren ook, leuk typje) dan mep je hem gewoon even hard daar.

Glimlachje erbij: Zo kon je het zien? Gore gluiperd :lol:
Om met je laatste vraag te beginnen: wat vinden jullie hiervan?
Tja. Ik vind dat je man niet echt klinkt als een schot in de roos. Wat wil je? Bewijzen dat hij destijds vreemdging? Dat zal niet gaan. Hij ontkent het. Wordt er zelfs agressief van (wat een enorme rode vlag is trouwens). Dan heb je weinig keus. Je besluit om hem te geloven óf je besluit dat hij liegt.
Dat staren naar andere vrouwen klinkt ook erg creepy als je het mij vraagt, maar hé, ieder zijn meug en ik ben gelukkig niet met hem getrouwd.
Wij quotte geen op en jij mag de op lekker niet weghalen.

Geen hand vol, maar een land vol. Zoek lekker een ander.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Als jij je bericht straks weghaalt, ga ik niet de moeite nemen om te reageren.
Wat eten we vanavond?
Had er geen baby meegemaakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou ook narrig worden van een jaloerse partner die me beschuldigt van van alles en nog wat (echt agressief is weer iets anders).

Ik denk dat wij van hier uit met slechts 1 kant van het verhaal nooit kunnen beoordelen of hij echt een creepy gast is die voortdurend met een stijve rondloopt achter als wat vrouwelijk is of dat jij gewoon een ziekelijk wantrouwend iemand bent die overal wat achter zoekt.

Los daarvan: het heeft geen zin in het verleden te leven en over oude koeien te blijven praten. Leef in het nu en beoordeel hoe het nu gaat.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Jij vertrouwt hem niet. Indien dat terecht is moet je bij hem weggaan, want waarom zou je willen blijven bij iemand die je niet kan vertrouwen. Indien dat onterecht is, dan moet je bij hem weggaan, want waarom zou je hem geen leuke partner gunnen.

Meer kan ik er niet van maken.
Als ik me dat moet afvragen verbreek ik de relatie, want dan is een leuke, gezonde, ontspannen relatie niet meer mogelijk. Ongeacht of hij wel of niet vreemdging. En in een kerel die naar andere vrouwen gluurt heb ik ook geen zin.
en toen had hij wekenlang eigenlijk geen sperma bijna met klaarkomen zag ik in het condoom.

Letten jullie daarop? Djiez. :-[
Hoezo denken jullie dat het bericht weggehaald wordt? 1e bericht
roosje1976 schreef:
13-09-2021 16:26
Hoezo denken jullie dat het bericht weggehaald wordt? 1e bericht
Dat heeft ze in eerste instantie erbij geschreven. Nu is het weggehaald, maar dat stond er wel.
Het lijkt mij dodelijk vermoeiend om je hier al die jaren mee bezig te houden.

Inderdaad, als je hem niet vertrouwt, kun je er beter mee stoppen.

Dit wantrouwen en detectivje spelen lijkt mij tamelijk slecht voor je relatie.
Je kiest er zelf voor om 20 jaar bij zo iemand te blijven.... Waarom blijf je als je zo zeker weet dat je bedonderd wordt en roept dat je hem er dan uit zo schoppen?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Waren die condooms leeg of was het doosje leeg?
Maar hoe weet je dat hij een stijve kreeg als er vrouwen voor bij lopen?
Ik lees best wel wat rode vlaggen. Buiten dat lijkt me het helemaal geen leuke man.
En stel nou dat wij hier allemaal schrijven dat hij zeker te weten is vreemdgegaan, wat doe je dan?

Jij hebt je bedenkingen, jij hebt er met je neus bovenop gezeten, jij kent zijn gedrag. Maak je eigen beslissingen! Zoals je hem hier omschrijft klinkt hij als een enorme klojo maar jij zult hem beter kennen neem ik aan, je hebt ooit voor hem gekozen en zelfs een baby met hem gemaakt.

Schijnbaar vind jij het oké om een relatie te hebben met een onbetrouwbare vent. Wat moeten wij daar nog van vinden dan?
.
In plaats van raden naar wat er een paar jaar geleden al of niet is gebeurd, kun je beter kijken hoe je vriend nu doet. Is hij goed met jullie kind, is hij aardig tegen jou, hebben jullie lol met elkaar en kan hij lekker koken? Veel relevantere vragen.
Tsja 🤷‍♀️
xynix schreef:
13-09-2021 16:59
In plaats van raden naar wat er een paar jaar geleden al of niet is gebeurd, kun je beter kijken hoe je vriend nu doet. Is hij goed met jullie kind, is hij aardig tegen jou, hebben jullie lol met elkaar en kan hij lekker koken? Veel relevantere vragen.
Hoe stijf is die piemel als hij loopt te staren naast je naar die vrouwen, heel erg of valt het wel mee. Allemaal hele relevante vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven