Verder na overlijden

12-09-2021 20:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Potverdrie.... Mijn lieve vader is vorige week overleden. Na 3,5 psychisch ziek te zijn geweest, was zijn lichaam op en heeft zijn lichaam opgegeven. Gelukkig was ik bij hem toen hij zijn laatste adem uitblies!

De gehele week was regelen en afscheid nemen... Maar nu dat allemaal geweest is, voel ik me zo stil en lamgeslagen.
Het lijkt ook wel alsof m'n hersenen blokkeren om aan hem te denken, want is even groot gat.

Geen vraag dus, maar meer even van me afschrijven. Het is zo gek geen bezoeken meer, geen telefoontjes.. Al het mantelzorg valt weg.... En ondanks dat dat uiteindelijk zoveel tijd en rust gaat opleveren, is het nu zo stom! Ik mis 'm zo!
Dikke knuffel.. de pijn van het verlies is nog erg vers.. mijn vader is 4 jaar geleden overleden, het verdriet blijft maar de mooie herinneringen krijgen de overhand
🌹geef je verdriet de ruimte! Veel praten en herinneringen ophalen met vrienden of familie.
Sterkte!
Dat is vreselijk. :hug: .
Sterkte :rose:
Sterkte.
Vraag gewoon om hulp bij vrienden en familie als je wil praten.
Gecondoleerd :rose:
Neem de tijd om te rouwen en schrijf hier lekker over je vader als je daar behoefte aan hebt. :hug:
Gecondoleerd.

Dat is nu wat ze zeggen met 'de wereld draait door,' maar de jouwe staat stil, want jij hebt hem gekend.

Mijn vader is 14 jaar geleden overleden. Ik vond dat ook de raarste tijd, zo stil en leeg. Ik dacht soms, 'ja nu weten we het wel, je kan weer terugkomen'.

Inmiddels weet ik dat je het tijd moet geven. Tijd heelt niet alle wonden, maar je leert met de nieuwe wonden te leven, je went eraan zeg maar.

Heel veel sterkte.
:hug:
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Heel veel sterkte en kracht.
Verwerken kost tijd, je mag verdrietig zijn. Zoek vooral contact met vrienden en familie om het met hen te delen.

:hug:
Wat lief!!!
Ja, het is gewoon zo shit.... Vandaag weer naar werk geweest en ik ben er, maar ook weer niet. Maar ja, prima!

Gelukkig hebben we filmpjes en is het zo fijn om 'm te zien en z'n stem te horen ☺️❤️

Ik heb heek veel lieve mensen om me heen en dat steunt zo, maar zijn last van m'n spieren, vanmiddag weer heel duizelig....
Eigenlijk moeten we nooit onze ouders mogen kwijtraken en ze missen🥲
Ik wens je dat je snel in de fase komt dat je zijn overlijden aanvaardt.
Dat betekent niet dat je hem niet meer mist, maar dan is de rauwe pijn weg.
Want ik denk dat dat het ergste is.
Verder dikke :hug:
😘 gecondoleerd en heel veel sterkte
Wat verdrietig. Sterkte! :hug:
Gecondoleerd! Ik sluit me volledig aan bij de woorden van mammezel. :hug:

Edit: oh en gun jezelf de tijd, er komt een moment dat het een plaatsje heeft, maar zet jezelf niet onder druk met een deadline. Dat deed ik zelf namelijk wel 'oh ben ik nu nog aan het rouwen'. En achteraf maakte ik het daarmee voor mezelf alleen maar zwaarder. Voor nu een hele dikke knuffel voor jou
jufank schreef:
14-09-2021 21:42
Gecondoleerd! Ik sluit me volledig aan bij de woorden van mammezel. :hug:

Edit: oh en gun jezelf de tijd, er komt een moment dat het een plaatsje heeft, maar zet jezelf niet onder druk met een deadline. Dat deed ik zelf namelijk wel 'oh ben ik nu nog aan het rouwen'. En achteraf maakte ik het daarmee voor mezelf alleen maar zwaarder. Voor nu een hele dikke knuffel voor jou
En rouw laat zich niet in een deadline proppen. Als je denkt dat je het ergste nu wel gehad hebt kun je ineens midden in de supermarkt overvallen worden door een enorm verdriet als je z’n lievelingsdrankje ziet staan!
Helemaal gelijk, ik laat het maar.over me heen komen!
Stap voor stap.
Ergens wel de vrede, want voor hem is het goed! Maar het is shit om 'm te moeten missen!
Foxy-mama schreef:
13-09-2021 09:08
Dikke knuffel.. de pijn van het verlies is nog erg vers.. mijn vader is 4 jaar geleden overleden, het verdriet blijft maar de mooie herinneringen krijgen de overhand
Fijn te horen. Het lijkt alsof ik op momemt weinig herinneringen aan hem kan ophalen... Dat heeft ook weer tijd nodig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven