Ik kan weer gaan daten

22-09-2021 21:31 18 berichten
Hey allen

Ik kan in de toekomst terug op date gaan nu ben ik hier 13jaar uit geweest door een relatie.
Hoe begin ik hier anno 2021 weer aan?
Hoe pakken jullie dit aan welke app gebruik je ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo binnenkort? Die snap ik niet...het is nu nog niet uit maar wel bijna?

Edit: ik zie het al, jij bent die TO die op een ander mag
Honingdropje2 schreef:
22-09-2021 21:35
Hoezo binnenkort? Die snap ik niet...het is nu nog niet uit maar wel bijna?
Zo iets is ingewikkeld
Tinder. Daar valt meer te genieten dan je tijd hebt.
Je hoeft natuurlijk helemaal niet meteen weer op zoek of te daten.
Maar als je dat heel graag wil dan zijn er genoeg manieren toch? Je kan tinder installeren, je kan lekker weer de kroeg in, je kan iemand aanspreken op je sportclub, in de supermarkt, feestjes aflopen, enz.
Maar waarom de haast? Lijkt alsof je nog niet vrijgezel bent? Wil je niet alleen zijn?
goldmember schreef:
22-09-2021 21:52
Maar als je dat heel graag wil dan zijn er genoeg manieren toch? Je kan tinder installeren, je kan lekker weer de kroeg in, je kan iemand aanspreken op je sportclub, in de supermarkt, feestjes aflopen, enz.
Maar waarom de haast? Lijkt alsof je nog niet vrijgezel bent? Wil je niet alleen zijn?
Loepje heldert al deze vragen op
Zie zijn andere topic. Dus vrijgezelle dames hier: als je het uitstapje van Mich wil worden meld je nu aan! Hij heeft een vrouw en kinderen maar hij mag op een ander hoor! Dit gaat stormlopen….
goldmember schreef:
22-09-2021 21:52
Je kan toch ook gewoon daten om een leuke avond met iemand te hebben?
Kim1986 schreef:
22-09-2021 21:54
Zie zijn andere topic. Dus vrijgezelle dames hier: als je het uitstapje van Mich wil worden meld je nu aan! Hij heeft een vrouw en kinderen maar hij mag op een ander hoor! Dit gaat stormlopen….
Ik doe hier geen oproep tot commentaar op hoe wij het einde van onze relatie regelen dat mag gerust in de andere post
Ik vraag enkel hoe het tegenwoordig gaat en welke apps er gebruikt worden.
Verder zie ik wel of er iets leuk uit de bus komt heb geen haast maar moet ook geen jaren zitten wachten .
Beetje afhankelijk van wat je zoekt en wat de afspraken zijn. (niet geloept trouwens, alleen info uit bovenstaande reacties)

Tinder zijn veel vrijgezellen, die voor 1x wat willen of juist prins(ses) op het witte paard zoeken. En juist ook veel jonge mensen naar mijn idee.

Ik ben wel fan van Feeld, omdat daar meer mensen met open relaties, polyamoreuse relaties of juist vrijheid blijheid, en hier heel open over zijn en waar ze naar op zoek zijn. Voelt volwassener aan dan Tinder vind ik.

Zelf ook positieve ervaringen met polyamoriematch.nl hoewel je daarvoor moet betalen om elkaar een bericht te kunnen sturen (als iemand anders begint dan kan je wel reageren).

Dus in eerste instantie zou ik voor Feeld gaan.
slagroom-met-dip wijzigde dit bericht op 22-09-2021 22:46
7.43% gewijzigd
DS1971 schreef:
22-09-2021 22:01
Je kan toch ook gewoon daten om een leuke avond met iemand te hebben?
Ja natuurlijk, zegt toch niemand dat dat niet kan? Had gewoon wat vragen omdat hij nog geen vrijgezel leek te zijn.
slagroom-met-dip schreef:
22-09-2021 22:41
Beetje afhankelijk van wat je zoekt en wat de afspraken zijn. (niet geloept trouwens, alleen info uit bovenstaande reacties)

Tinder zijn veel vrijgezellen, die voor 1x wat willen of juist prins(ses) op het witte paard zoeken. En juist ook veel jonge mensen naar mijn idee.

Ik ben wel fan van Feeld, omdat daar meer mensen met open relaties, polyamoreuse relaties of juist vrijheid blijheid, en hier heel open over zijn en waar ze naar op zoek zijn. Voelt volwassener aan dan Tinder vind ik.

Zelf ook positieve ervaringen met polyamoriematch.nl hoewel je daarvoor moet betalen om elkaar een bericht te kunnen sturen (als iemand anders begint dan kan je wel reageren).

Dus in eerste instantie zou ik voor Feeld gaan.
Bedankt voor uw normale reactie 😉
Mich schreef:
22-09-2021 22:35
Ik doe hier geen oproep tot commentaar op hoe wij het einde van onze relatie regelen dat mag gerust in de andere post
Ik vraag enkel hoe het tegenwoordig gaat en welke apps er gebruikt worden.
Verder zie ik wel of er iets leuk uit de bus komt heb geen haast maar moet ook geen jaren zitten wachten .
Je zoekt nieuwe schoenen zodat je oude in de vuilnisbak kunnen? Classy.
Denk dat de dames in de rij zullen staan.
*Sally* schreef:
23-09-2021 00:36
Je zoekt nieuwe schoenen zodat je oude in de vuilnisbak kunnen? Classy.
Denk dat de dames in de rij zullen staan.
Denk dat op onze leeftijd je enkel 2de 3de 4de…hands schoenen zult vinden met even veel of meer modder aan dat mij.
Niks mis mee als we er met respect mee om gaan net zoals de schoenen die op 2dehands worden gezet ik gooi niets weg.

En BTW dit alles is het resultaat van 2mensen die respectvol met elkaar gepraat hebben en afspreken hebben gemaakt. En ik was niet de persoon dat dit in gang gezet heeft dus als er iemand zijn oude schoenen weg wil was ik dit niet.
Je kan idd tinder gebruiken of bumble oid.

Ben je wel eerlijk dan tijdens het daten? Want je zal merken dat net zoals hier de meeste dames allergisch zullen reageren op mannen die nog in een relatie zitten (zelfs als ze alleen een avontuurtje willen). Zelfs als je al uit de relatie zou zijn zal de algemene mening zijn dat je eerst een tijdje even alleen met zijn en alles moet verwerken voor je weer in een nieuwe relatie stapt. De meeste vrouwen zullen bang zijn een rebound te zijn of ze zijn bang dat je liegt en dat je vrouw van niks weet.
Secondlove.nl
I wanna live my life with the volume full!
Gewoon ergens beginnen. De groep geïnteresseerde zal niet groot zijn, als je eerlijk bent over de situatie. :)
Mich schreef:
22-09-2021 22:51
Bedankt voor uw normale reactie 😉
Graag gedaan hoor ;)
Ik ben in de loop van de jaren dingen anders gaan zien. En nu mijn kring met mensen ook verandert, zie ik hoe veel verschillende manieren te zijn om lief te hebben, hoe de dynamiek tussen mensen is, wat er mogelijk is binnen relaties, tot hoever vrijheid kan gaan (en dat is vaak erg ver!)

Als jullie goed praten (heb ondertussen je laatste topic gelezen) en jullie vinden dit allebei prima, dan is dat aan jullie. Niet wat de norm is, wat anderen vinden, of hoe het "heurt". Doe waar je je fijn bij voelt, met openheid, eerlijkheid, liefde en respect voor anderen ❤️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven