Welke IG app voor ghost volgers?
donderdag 30 september 2021 om 11:12
Ik ben bezig om mijn Instagram account op te bouwen met de producten die ik maak en verkoop. Nu merk ik regelmatig dat er mensen/ bedrijven zijn die helemaal niets te maken hebben met hetgeen ik maak, mij volgen, ik hen vervolgens terug volg en zij dan heel snel weer ontvolgen. Nu volg ik niet zomaar iemand, zeker als het niets met hetgeen ik doe te maken heeft, maar die nep volgers vind ik toch vervelend.
Wat is een betrouwbare, liefst gratis app, om te zien wie je ontvolgt? Of is het beter om hier alleen een betaalde app voor te gebruiken?
Wat is een betrouwbare, liefst gratis app, om te zien wie je ontvolgt? Of is het beter om hier alleen een betaalde app voor te gebruiken?
donderdag 30 september 2021 om 11:52
Ja weet ik! Ik doe het ook niet echt zomaar omdat ik me heel goed realiseer dat het me niets oplevert, maar als ik dan toch iemand heb terug gevolgd, is het wel jammer dat ze dat alleen doen om zelf groter te worden. Soms zie je van die accounts met heel veel volgens, terwijl je op de foto's ziet dat ze niks bijzonders presteren.
donderdag 30 september 2021 om 13:54
Nu volg ik niet zomaar iemand, zeker als het niets met hetgeen ik doe te maken heeft
Nou, blijkbaar wel:
''dat er mensen/ bedrijven zijn die helemaal niets te maken hebben met hetgeen ik maak, mij volgen, ik hen vervolgens terug volg en zij dan heel snel weer ontvolgen.''
Ik zou je uitspraak dat je niet zomaar iemand volgt maar herzien.
donderdag 30 september 2021 om 21:37
Maak het niet zo groot joh! Ik heb dat een aantal keer gedaan maar dit is zeker geen gewoonte.