Vriend is uitgeweest heeft xtc genomen en een meisje gezoend
zaterdag 2 oktober 2021 om 02:10
Dat appt hij me zojuist. Ik ben helemaal in shock. Dit had ik echt never nooit verwacht. Hij is ook nog nooit vreemdgegaan in zijn leven en is helemaal gek op me. Wt nu? Joe kan ik hem nou nog vertrouwen? Waarom neemt hij überhaupt xtc? Dat heeft hij ooit gedaan maar daar wa hij helemaal klaar mee.
Ik denk dat io maar een slaappil neem.
Ik denk dat io maar een slaappil neem.

zaterdag 2 oktober 2021 om 09:29
DIT.ClumsyNinja schreef: ↑02-10-2021 06:38Oh dit is de vriend die laatst ineens geen kinderen meer wilde, terug wilde naar land van herkomst, onzeker was over z’n nieuwe baan etc?
Is hij niet toch aan het proberen bij je weg te gaan door zich te gedragen als een klootzak zodat jij het uiteindelijk uit zal maken?

zaterdag 2 oktober 2021 om 09:31
Wat een stomme en overdreven reacties hier zeg, alsof je 's werelds grootste crimineel bent als je een keer xtc neemt. Ongetwijfeld afkomstig van vrouwen die het lekker giechelend over' wijnen, wijnen' hebben en vlees eten en dus nog veel erger bloed aan hun handen hebben.
Hoe dan ook, blijkbaar zit er veel meer scheef in deze relatie en in zijn leven. Huppetee, therapie.
Iemand zoenen met xtc op vind ik eigenlijk wel begrijpelijk. Maar dat doet er niet toe: jij voelt je kut en bedrogen, en je bent sowieso al tegen het drugsgebruik. Wat een ander dan vindt is niet zo relevant, jullie passen blijkbaar gewoon niet (meer) bij elkaar.
Hoe dan ook, blijkbaar zit er veel meer scheef in deze relatie en in zijn leven. Huppetee, therapie.
Iemand zoenen met xtc op vind ik eigenlijk wel begrijpelijk. Maar dat doet er niet toe: jij voelt je kut en bedrogen, en je bent sowieso al tegen het drugsgebruik. Wat een ander dan vindt is niet zo relevant, jullie passen blijkbaar gewoon niet (meer) bij elkaar.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zaterdag 2 oktober 2021 om 09:40
zaterdag 2 oktober 2021 om 09:41
Dat denk ik niet, want hij is niet het type dat iets verborgen kan/zal houden.Sjaantje37 schreef: ↑02-10-2021 09:40Omdat XTC ook een beetje een waarheidsserum is, dus begrijp wel dat hij haar gelijk gebeld heeft maar denk dat hij daar spijt van gaat krijgen zo gauw die pil is uitgewerkt.
zaterdag 2 oktober 2021 om 09:47
zaterdag 2 oktober 2021 om 09:48
Stomme overdreven reacties? De reactie van WilmaVr die is pas stom. En nee ik ben geen vrouw die het giechelend over 'wijnen, wijnen heeft en eet ik ook nog nauwelijks vlees dus hou je vooroordelen even voor.LaFolie schreef: ↑02-10-2021 09:31Wat een stomme en overdreven reacties hier zeg, alsof je 's werelds grootste crimineel bent als je een keer xtc neemt. Ongetwijfeld afkomstig van vrouwen die het lekker giechelend over' wijnen, wijnen' hebben en vlees eten en dus nog veel erger bloed aan hun handen hebben.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

zaterdag 2 oktober 2021 om 09:49
Ik zou zeggen dat ie over 3 dagen terug mag komen. Na xtc krijg je een soort depri kater, ik zou hem daar niet in gaan zitten troosten en helpen.
Toedeloe en ga maar even in je sop gaar zitten koken, je had toch sportplannen voor vandaag?
Hij gooit echt alles op jouw bord: meteen appen zodat je een kutnacht hebt en nu is je weekend verknald. En hij is nog minstens niet helemaal zichzelf dus hoe goed gaat een gesprek nu zijn?
Hij komt naar jou zodat jij hem kan helpen. Ik zou er geen trek in hebben.
zaterdag 2 oktober 2021 om 09:50
Typisch, altijd het één met het ander vergelijken. Waarom mag je gewoon XTC (of andere drugs) niet oké vinden?LaFolie schreef: ↑02-10-2021 09:31Wat een stomme en overdreven reacties hier zeg, alsof je 's werelds grootste crimineel bent als je een keer xtc neemt. Ongetwijfeld afkomstig van vrouwen die het lekker giechelend over' wijnen, wijnen' hebben en vlees eten en dus nog veel erger bloed aan hun handen hebben.
Overigens drink ik ook geen alcohol hoor.
zaterdag 2 oktober 2021 om 09:54
zaterdag 2 oktober 2021 om 09:58
Je geeft aan dat je eigenlijk niet op zijn aanwezigheid zit te wachten.Flamingo schreef: ↑02-10-2021 09:54Ik heb een uur of 2 geslapen dus sporten sla ik even over vandaag. Maar ik heb nog wel meer plannen idd en ik heb geen zin hem door een nieuwe dip heen te slepen als die is veroorzaakt door xtc. En morgenochtend ga ik lekker bootcampen en ik moet nog langs mijn opa in het verzorgingshuis.
Is het een idee om dit aan hem te vertellen en aan te geven dat je contact opneemt wanneer hij langs mag komen.
zaterdag 2 oktober 2021 om 09:59

zaterdag 2 oktober 2021 om 10:08
Dat was dus ook mijn eerste gedachte. Hij heeft haar geappt in een vlaag van eerlijkheid ingegeven door xtc. Nog steeds onder invloed dus.Sjaantje37 schreef: ↑02-10-2021 09:40Omdat XTC ook een beetje een waarheidsserum is, dus begrijp wel dat hij haar gelijk gebeld heeft maar denk dat hij daar spijt van gaat krijgen zo gauw die pil is uitgewerkt.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

zaterdag 2 oktober 2021 om 10:24
Dit. Ik zou even geen zin in hem hebben. Hij blijft maar lekker thuis.ClumsyNinja schreef: ↑02-10-2021 09:49Ik zou zeggen dat ie over 3 dagen terug mag komen. Na xtc krijg je een soort depri kater, ik zou hem daar niet in gaan zitten troosten en helpen.
Toedeloe en ga maar even in je sop gaar zitten koken, je had toch sportplannen voor vandaag?
Hij gooit echt alles op jouw bord: meteen appen zodat je een kutnacht hebt en nu is je weekend verknald. En hij is nog minstens niet helemaal zichzelf dus hoe goed gaat een gesprek nu zijn?
Hij komt naar jou zodat jij hem kan helpen. Ik zou er geen trek in hebben.
zaterdag 2 oktober 2021 om 10:25
Echt bizar de reacties dat je maar met je hand over je hart moet strijken ten aanzien van het zoenen met iemand anders. Met als reden: 'het was de xtc, je kan er niets aan doen, het geeft zoooooo'n lekker gevoel'.
Ik vind iemand gewoon een gigantische loser als hij vreemdgaat. Oorzaak kan me niet schelen. Als je de neiging hebt om dit te gaan doen en vreemd te gaan, moet je het niet slikken. Ongeacht of je er zelf een lekker gevoel aan over houdt. Je hebt ook een partner om rekening mee te houden.
Gezien je andere topics begrijp ik echt niet waarom je die sneuneus niet dumpt.
Ik vind iemand gewoon een gigantische loser als hij vreemdgaat. Oorzaak kan me niet schelen. Als je de neiging hebt om dit te gaan doen en vreemd te gaan, moet je het niet slikken. Ongeacht of je er zelf een lekker gevoel aan over houdt. Je hebt ook een partner om rekening mee te houden.
Gezien je andere topics begrijp ik echt niet waarom je die sneuneus niet dumpt.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
zaterdag 2 oktober 2021 om 10:47
Ik kan echt totaal geen respect opbrengen voor mensen die xtc nemen en zich bewust zijn van de onderwereld die daarachter zit.
Onder het mom van 'ik vind het fijn, word er sociaal van'.
TO.. Ik heb niet echt goed advies maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Je verdient iemand die je goed behandelt!
Onder het mom van 'ik vind het fijn, word er sociaal van'.
TO.. Ik heb niet echt goed advies maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Je verdient iemand die je goed behandelt!
zaterdag 2 oktober 2021 om 11:35
Even iets heel anders, maar ik zou hem niet willen zien nadat hij zo gefeest heeft en ik naar mijn opa in het verzorgingshuis moet. Ja, ik weet het, totaal off topic, maar ik wil het toch even zeggen.Flamingo schreef: ↑02-10-2021 09:54Ik heb een uur of 2 geslapen dus sporten sla ik even over vandaag. Maar ik heb nog wel meer plannen idd en ik heb geen zin hem door een nieuwe dip heen te slepen als die is veroorzaakt door xtc. En morgenochtend ga ik lekker bootcampen en ik moet nog langs mijn opa in het verzorgingshuis.
Life is short. Eat dessert first.