Storing Facebook en Whatsapp?
maandag 4 oktober 2021 om 18:54
Ik zie het inmiddels ook bij https://dvhn.nl/extra/Wereldwijde-stori ... 79375.html .
Maar goed, het moge duidelijk zijn dat vivaforum in ieder geval voor mij de eerste plek is om te kijken/vragen.
Hier mag een slotje op.
Bedankt voor de reacties.
Maar goed, het moge duidelijk zijn dat vivaforum in ieder geval voor mij de eerste plek is om te kijken/vragen.

Hier mag een slotje op.
Bedankt voor de reacties.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 4 oktober 2021 om 18:59

maandag 4 oktober 2021 om 19:12
maandag 4 oktober 2021 om 19:12
maandag 4 oktober 2021 om 19:27

maandag 4 oktober 2021 om 19:31
Iedereen die onder de 40 is schrikt zich dood als ie een sms krijgt

maandag 4 oktober 2021 om 19:41
Ze kunnen nu natuurlijk niet overleggen

Of vragen stellen aan elkaar.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 4 oktober 2021 om 19:43
Ik dacht dat mn whatsapp niet meer werkte, heb van de week namelijk ook problemen gehad met andere apps (denk dat ik toe ben aan een nieuwe telefoon
)
Wilde bijna whatsapp verwijderen en opnieuw installeren toen ik me bedacht toch even te checken of er een storing was, en ja dus.
Maar wereldwijd…. Hopelijk kunnen ze het snel oplossen. Denk dat het daar nu echt code rood is, zonder whatsapp is 90% van de bevolking ineens radeloos

Wilde bijna whatsapp verwijderen en opnieuw installeren toen ik me bedacht toch even te checken of er een storing was, en ja dus.
Maar wereldwijd…. Hopelijk kunnen ze het snel oplossen. Denk dat het daar nu echt code rood is, zonder whatsapp is 90% van de bevolking ineens radeloos

maandag 4 oktober 2021 om 19:45
Kunnen ze eindelijk terug gaan sms'en met mijPanda1987 schreef: ↑04-10-2021 19:43Ik dacht dat mn whatsapp niet meer werkte, heb van de week namelijk ook problemen gehad met andere apps (denk dat ik toe ben aan een nieuwe telefoon)
Maar wereldwijd…. Hopelijk kunnen ze het snel oplossen. Denk dat het daar nu echt code rood is, zonder whatsapp is 90% van de bevolking ineens radeloos![]()

Die éne zonder smartphone en WA.
Is dit nu later?