Problemen bereikbaarheid mob

05-10-2021 10:20 8 berichten
Sinds ik bij een andere provider zit heb ik het probleem dat mensen mij af en toe niet kunnen bereiken. Mijn mob gaat niet over, of springt gelijk op de voicemail.
Ik heb hier nu voor de 2e keer contact over opgenomen met mijn provider en het advies was dat ik 2 oproepen moet doorgeven van nummers die mij hebben geprobeerd te bellen ( als bewijs ) .
anoniem_407266 wijzigde dit bericht op 29-12-2021 06:30
41.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welke provider heb je? Gebeurt het op bepaalde plekken (de achterkamer op de 1e verdieping ofzo), heb je de dekkingskaart voor het afsluiten van je abonnement bekeken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Welke provider heb je? Ik heb dit bij KPN (en sim only providers met KPN netwerk) ook vaak gehad. Sinds ik bij Vodafone zit echt nergens last meer van.
Misschien kun je een aantal mensen vragen je op een bepaald tijdstip te bellen? Als je 5 mensen vraagt zit er wellicht 1 tussen die niet werkt.
Hoe kan je dat nou doorgeven als je niet weet wie je probeert te bellen?
Heb het aan een paar mensen gevraagd maar ze komen allemaal door.
Vervelend dit.
Het is trouwens door heel mijn huis.
Heb ik een keer gehad, - was bij KPN, en als ik me niet vergis was het probleem dat telefoontjes van andere KPN-klanten niet doorkwamen. Zij vonden het een heel normaal probleem, er stond dan ergens een vinkje verkeerd ofzo. Ik vond het redelijk absurd, en het duurde echt weken voordat ik erachter was dat het alleen bij andere KPN-klanten was.
Herkenbaar probleem. Alleen heb ik in mijn geval nooit gedacht dat het aan de provider zou liggen. Ik gaf de gsm de schuld.

Bij mij komen o.a. mijn moeder én mijn huisarts niet altijd door. Dan krijg ik plots een sms met de mededeling dat ik een gemiste oproep had. Terwijl de telefoon niet is overgegaan.

Ook gaat bij mijn moeder het favorieten-sterretje steeds uit. Wat vervelend is, want ze is op leeftijd en heeft soms plots extra zorg nodig. Haar telefoon komt 's nachts dan niet door de 'niet storen-stand' heen. Of er een verband is met het niet binnenkomen van de oproepen, weet ik niet.

Ik lees graag mee voor verdere tips.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven