Date advies oude vlam [lege OP]
dinsdag 5 oktober 2021 om 16:14
Ik snap dat je dat hoopt. Maar een half haar is toch wel vrij kort geleden.Lattemacciato44 schreef: ↑05-10-2021 16:08@Chien ik hoop ergens dat dit toch wel meer kan worden dan een vriendschap maar het feit dat het de vorige keer niet op een relatie is uitgelopen plus het feit dat hij nu niet appt maken me onzeker.
Stuur gewoon een berichtje via linkedin. Misschien denkt hij wel dat jij hem laat zitten en zitten jullie nu beiden mokkend naar je foon te staren.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 5 oktober 2021 om 16:19
Ik zou in ieder geval iets meer moeite doen en niet verongelijkt gaan zitten zijn omdat hij jou nu niet appt.
dinsdag 5 oktober 2021 om 16:20
dinsdag 5 oktober 2021 om 17:40
Wat suf.Lattemacciato44 schreef: ↑05-10-2021 17:14Ik probeer eerst de datingapp daarna LinkedIn bedankt allen.
Zo een ingewikkelde weg kiezen terwijl de directe lijn open ligt.
Chocolade, altijd goed!

dinsdag 5 oktober 2021 om 18:24
dinsdag 5 oktober 2021 om 19:01
Je hebt een half jaar gedate waarvan een periode elkaar wekelijks gezien, maar er is nog steeds niet gebatst? Toen heb je elkaar uit het oog verloren, vage plannen gemaakt voor een slap kopje koffie en nu krijg je ineens een aanval van FOMO?Lattemacciato44 schreef: ↑05-10-2021 15:43Vind het zo zonde als ik hierdoor een ontzettend leuke man laat lopen..
dinsdag 5 oktober 2021 om 20:29
@Murrdurr zal hem morgen even alle hoeken van de kamers laten zien. Je komt erg zuur over, hoor je dat vaker van mensen? Ik ben wat preuts en ben niet het type dat na twee maanden daten gelijk met (al mijn) dates het bed deelt. Wat niet wil zeggen dat ik er iets van vindt als anderen dit wel doen.
@Tulpje21 bedankt heb er zin in
@Tulpje21 bedankt heb er zin in
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:16
@Thee ik hou jullie zeker op de hoogte
zonder jullie schop onder mijn kont was het er niet meer van gekomen. Ik ben alleen zenuwachtig omdat ik denk dat we heel erg goed bij elkaar passen maar ik ben bang om opnieuw gekwetst te worden dus ik laat het gewoon op me af komen en probeer er van te genieten. Het is een ontzettend lieve man dus wordt het niks heb ik in ieder geval een gezellige avond gehad.

dinsdag 5 oktober 2021 om 21:23
Ik ben zelf wat preuts in beginnende relaties/tijdens daten heeft iemand tips hiermee om te gaan? Denk dat we heel goed bij elkaar passen alleen zijn we allebei beetje afwachtend. Ik vind het een heel aantrekkelijke man maar vind 't toch eng om initiatief te nemen terwijl het voor mij op het einde stuk liep omdat het te vriendschappelijk voelde. Toen we x tijd geleden aan het daten waren voelde ik in het begin wel een aantrekking/spanning maar daarna voelde ik me gefriendzoned. Het leek toen alsof we allebei wel goed klikte maar daarna erg zenuwachtig werden. We zoenden altijd wel op dates maar ik durf verder geen initatief te nemen terwijl ik hem erg aantrekkelijk vindt. Heb 't idee dat hij ook niet super ervaren is met relaties/daten.
Mochten er meer dates inzitten, hoe pak ik het aan en zorg ik ervoor dat het niet friendzone2 wordt?
Mochten er meer dates inzitten, hoe pak ik het aan en zorg ik ervoor dat het niet friendzone2 wordt?
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:28
Wanneer jullie beide afwachtend zijn gaat er ook niks gebeuren. Soms moet je het gewoon doen, net zoals je nu een berichtje hebt gestuurd naar hem 
Waarom wil je zo lang wachten om intiem te worden? Komt dat uit jezelf of denk je dat het hoort? Ik bedoel niet dat je gelijk met iemand het bed in moet duiken maar als het fijn voelt en je hebt elkaar vaker gezien dan kan het toch gewoon.

Waarom wil je zo lang wachten om intiem te worden? Komt dat uit jezelf of denk je dat het hoort? Ik bedoel niet dat je gelijk met iemand het bed in moet duiken maar als het fijn voelt en je hebt elkaar vaker gezien dan kan het toch gewoon.
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:35
@Lily vaak voel ik me in het begin niet zo op mijn gemak en dat vind ik belangrijk en daarnaast mogen mannen wel wat moeite voor me doen. Deze man is ontzettend lief en respectvol en heeft in 't verleden echt wel laten zien dat hij material is. Ik ben als kind veel gepest en heb een rot relatie/negatief zelfbeeld dus ik denk dat ik bang ben voor afwijzing of dat dit later stukloopt omdat dit wel mijn droomman is. Ik denk oprecht dat we ontzettend goed bij elkaar passen en ik zou graag eens sex willen om te zien of het op dit vlak (ook) klikt maar vind het doodeng.
dinsdag 5 oktober 2021 om 21:53
Het is ook eng en spannend maar het kan ook heel leuk zijn. Ik snap dat je onzeker bent, dat ben ik ook maar heb wel geleerd om het wat meer los te laten. Ook al wordt het niks dan heb je het toch gezellig gehad! Probeer daar aan te denken en kijk gewoon hoe het gaat, je hoeft niet gelijk te trouwenLattemacciato44 schreef: ↑05-10-2021 21:35@Lily vaak voel ik me in het begin niet zo op mijn gemak en dat vind ik belangrijk en daarnaast mogen mannen wel wat moeite voor me doen. Deze man is ontzettend lief en respectvol en heeft in 't verleden echt wel laten zien dat hij material is. Ik ben als kind veel gepest en heb een rot relatie/negatief zelfbeeld dus ik denk dat ik bang ben voor afwijzing of dat dit later stukloopt omdat dit wel mijn droomman is. Ik denk oprecht dat we ontzettend goed bij elkaar passen en ik zou graag eens sex willen om te zien of het op dit vlak (ook) klikt maar vind het doodeng.

En als het niks is heb je het wel geprobeerd.
Veel plezier!
woensdag 6 oktober 2021 om 07:20