Plastuit... hoe dan?

05-10-2021 17:39 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangestoken door de vele enthousiaste verhalen heb ik toch ook maar een Uixi plastuit gekocht, voor onderweg. Maar het lukt me niet! Ik oefen nu al weken thuis (gelukkig, anders had ik toch vaak in genante situaties terechtgekomen). Ik ben nog niet eens zo ver dat ik hem tussen mijn kleding schuif, ik ben nog in de fase 'oefenen met blote benen'. Het plassen gaat goed, maar dan... Hoezeer ik het ding ook omlaag richt, uitschud enz, en sijpelt ALTIJD iets aan de achterkant omlaag als ik hem volgens de voorschriften naar voren schuif als ik klaar ben. Ik heb al geprobeerd hem verder naar achter te plaatsen voor gebruik (maar dat zou niet moeten, want dan sta je alsnog zowat in je blote kont) of juist minder ver, maar het maakt allemaal niet uit. Wat doe ik toch fout??? Of ben ik gewoon anatomisch niet geschikt hiervoor? Wie heeft de gouden tip?
Snoesje666 schreef:
05-10-2021 19:39
Neem je dat papiertje vervolgens mee (bijvoorbeeld in het UIXI-zakje) of laat je het achter in de natuur?
Dat neem ik mee.
Je zal mij nooit betrappen op iets achterlaten in de natuur,daarvoor is de natuur mij te lief.
-Lucille- schreef:
05-10-2021 20:01
Maar bij mannen spettert het dan toch ook? :O
Ja.
Maar die boeit het blijkbaar niet. Mij wel.

Gelukkig had ik slippers aan én wetties in mijn tas...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
@TO
Nog over je openingsbericht.

Voordat je hem naar voren schuift eerst even verder naar beneden drukken zodat een eventueel restje er alsnog uitloopt? Dat doe ik namelijk wel.
blijfgewoonbianca schreef:
05-10-2021 17:59
Dat klettert soms zo hoog op….
Ja, op de stenen wel idd. Bosjes, zand, bospad gaat prima hier. Voldoende ver door je hurken zakken.
Arena89 schreef:
05-10-2021 18:00
Dat kan ik dan weer niet.
Dat vind ik altijd interessant. Ik hoor het meer vrouwen zeggen.
Wat kan je dan niet?
Kun je de fysieke houding niet aannemen? Kun je niet plassen op je hurken? Of 'durf' je niet?

Ik ga echt 10 keer liever op m'n hurken zitten ergens, dan dat ik niet ga omdat er geen toiletten zijn.
Of je loopt gewoon het water in, en weet niet meer waar de overgebleven druppels vandaan komen.
Zarah schreef:
05-10-2021 22:45
Dat vind ik altijd interessant. Ik hoor het meer vrouwen zeggen.
Wat kan je dan niet?
Kun je de fysieke houding niet aannemen? Kun je niet plassen op je hurken? Of 'durf' je niet?

Ik ga echt 10 keer liever op m'n hurken zitten ergens, dan dat ik niet ga omdat er geen toiletten zijn.
Fysiek: Ik kan zelf zo hurken dat mijn billen zo’n 10 cm boven de grond komen. Ik zit dan echt op mijn gemak. Franse toiletten vind ik goed, beter dan half hangen boven een toiletpot om de bril niet te raken. Mijn man komt niet verder dan dat zijn billen boven de hoogte van zijn knieën zitten. Als we midden in de bossen op meerdaagse trektocht zijn, is poepen voor hem echt een probleem.
wolkewitje schreef:
06-10-2021 00:32
Fysiek: Ik kan zelf zo hurken dat mijn billen zo’n 10 cm boven de grond komen. Ik zit dan echt op mijn gemak. Franse toiletten vind ik goed, beter dan half hangen boven een toiletpot om de bril niet te raken. Mijn man komt niet verder dan dat zijn billen boven de hoogte van zijn knieën zitten. Als we midden in de bossen op meerdaagse trektocht zijn, is poepen voor hem echt een probleem.
Oh ja, dat is wel een tikje onhandig inderdaad. Wat moet je dan? Hangen aan een tak ofzo?
wolkewitje schreef:
06-10-2021 00:32

Al eens overwogen om bij de kampeerplek een hudo (scoutingterm) te bouwen?

https://nl.scoutwiki.org/Hudo

Afbeelding
TO, als er aan de achterkant urine uit loopt moet je zorgen dat ie vóór lager blijft. Zodat het omlaag loopt, aan de voorkant de tuit uit.
Ik plas wild, als het echt niet anders kan.

Maar het nadeel is inderdaad dat het dan omhoog spat of tegen je schoenen aan stroomt. Als ik moet dan moet ik namelijk ook echt hard en veel plassen.

Ik nam in het verleden wel eens iets mee, denk aan bijvoorbeeld die pringels bus. Daar plaste ik dan in en schudde die bus vervolgens netjes uit.
De oplossing van een maandverbandje in je onderbroek voor de zekerheid vind ik ook wel een goede
martjeb schreef:
10-10-2021 23:16
De oplossing van een maandverbandje in je onderbroek voor de zekerheid vind ik ook wel een goede
De kleinste Tena is nog prettiger want absorbeert beter dan inlegkruisjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven