Plastuit... hoe dan?
dinsdag 5 oktober 2021 om 17:39
Aangestoken door de vele enthousiaste verhalen heb ik toch ook maar een Uixi plastuit gekocht, voor onderweg. Maar het lukt me niet! Ik oefen nu al weken thuis (gelukkig, anders had ik toch vaak in genante situaties terechtgekomen). Ik ben nog niet eens zo ver dat ik hem tussen mijn kleding schuif, ik ben nog in de fase 'oefenen met blote benen'. Het plassen gaat goed, maar dan... Hoezeer ik het ding ook omlaag richt, uitschud enz, en sijpelt ALTIJD iets aan de achterkant omlaag als ik hem volgens de voorschriften naar voren schuif als ik klaar ben. Ik heb al geprobeerd hem verder naar achter te plaatsen voor gebruik (maar dat zou niet moeten, want dan sta je alsnog zowat in je blote kont) of juist minder ver, maar het maakt allemaal niet uit. Wat doe ik toch fout??? Of ben ik gewoon anatomisch niet geschikt hiervoor? Wie heeft de gouden tip?
dinsdag 5 oktober 2021 om 20:11
Dat neem ik mee.Snoesje666 schreef: ↑05-10-2021 19:39Neem je dat papiertje vervolgens mee (bijvoorbeeld in het UIXI-zakje) of laat je het achter in de natuur?
Je zal mij nooit betrappen op iets achterlaten in de natuur,daarvoor is de natuur mij te lief.
dinsdag 5 oktober 2021 om 22:42
Ja, op de stenen wel idd. Bosjes, zand, bospad gaat prima hier. Voldoende ver door je hurken zakken.
dinsdag 5 oktober 2021 om 22:45
Dat vind ik altijd interessant. Ik hoor het meer vrouwen zeggen.
Wat kan je dan niet?
Kun je de fysieke houding niet aannemen? Kun je niet plassen op je hurken? Of 'durf' je niet?
Ik ga echt 10 keer liever op m'n hurken zitten ergens, dan dat ik niet ga omdat er geen toiletten zijn.

woensdag 6 oktober 2021 om 00:32
Fysiek: Ik kan zelf zo hurken dat mijn billen zo’n 10 cm boven de grond komen. Ik zit dan echt op mijn gemak. Franse toiletten vind ik goed, beter dan half hangen boven een toiletpot om de bril niet te raken. Mijn man komt niet verder dan dat zijn billen boven de hoogte van zijn knieën zitten. Als we midden in de bossen op meerdaagse trektocht zijn, is poepen voor hem echt een probleem.Zarah schreef: ↑05-10-2021 22:45Dat vind ik altijd interessant. Ik hoor het meer vrouwen zeggen.
Wat kan je dan niet?
Kun je de fysieke houding niet aannemen? Kun je niet plassen op je hurken? Of 'durf' je niet?
Ik ga echt 10 keer liever op m'n hurken zitten ergens, dan dat ik niet ga omdat er geen toiletten zijn.
woensdag 6 oktober 2021 om 00:53
Oh ja, dat is wel een tikje onhandig inderdaad. Wat moet je dan? Hangen aan een tak ofzo?wolkewitje schreef: ↑06-10-2021 00:32Fysiek: Ik kan zelf zo hurken dat mijn billen zo’n 10 cm boven de grond komen. Ik zit dan echt op mijn gemak. Franse toiletten vind ik goed, beter dan half hangen boven een toiletpot om de bril niet te raken. Mijn man komt niet verder dan dat zijn billen boven de hoogte van zijn knieën zitten. Als we midden in de bossen op meerdaagse trektocht zijn, is poepen voor hem echt een probleem.
woensdag 6 oktober 2021 om 06:18
wolkewitje schreef: ↑06-10-2021 00:32Fysiek: Ik kan zelf zo hurken dat mijn billen zo’n 10 cm boven de grond komen. Ik zit dan echt op mijn gemak. Franse toiletten vind ik goed, beter dan half hangen boven een toiletpot om de bril niet te raken. Mijn man komt niet verder dan dat zijn billen boven de hoogte van zijn knieën zitten. Als we midden in de bossen op meerdaagse trektocht zijn, is poepen voor hem echt een probleem.
Al eens overwogen om bij de kampeerplek een hudo (scoutingterm) te bouwen?
https://nl.scoutwiki.org/Hudo

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

woensdag 6 oktober 2021 om 06:43
Ik plas wild, als het echt niet anders kan.
Maar het nadeel is inderdaad dat het dan omhoog spat of tegen je schoenen aan stroomt. Als ik moet dan moet ik namelijk ook echt hard en veel plassen.
Ik nam in het verleden wel eens iets mee, denk aan bijvoorbeeld die pringels bus. Daar plaste ik dan in en schudde die bus vervolgens netjes uit.
Maar het nadeel is inderdaad dat het dan omhoog spat of tegen je schoenen aan stroomt. Als ik moet dan moet ik namelijk ook echt hard en veel plassen.
Ik nam in het verleden wel eens iets mee, denk aan bijvoorbeeld die pringels bus. Daar plaste ik dan in en schudde die bus vervolgens netjes uit.