Date advies oude vlam [lege OP]
woensdag 6 oktober 2021 om 09:25
Wil je sex omdat je hoopt dat dat hem bindt en jullie echt een relatie krijgen of wil je sex omdat je hem onweerstaanbaar vindt en t graag met hem wil doen? En als jullie sex hebben en hij vindt je achteraf toch niet zo leuk... ben je dan gekwetst?
Sex is geen ruilmiddel voor een relatie. Je moet het doet als je het wil doen met hem en je er aan toe bent. Niet omdat je hoopt dat je dan wel een relatie met hem krijgt.
Daarentegen als geen van beide initiatief neemt dan komt het er nooit van. Als je het echt wilt ga dan bij hem thuis wat drinken als jullie zoenen stuur dan op sex aan. En geniet van de sex. Bereid je er op voor dat je hem misschien na de sex niet meer ziet. Dan maakt het ook niet uit hoe je je gedraagt tijdens de sex (ik kan echt geen sex hebben als ik me de hele tijd moet afvragen wat iemand van me vindt) en kan het alleen maar meevallen.
Deze man klinkt wel als iemand die serieus is en misschien wat verlegen. Maar dat is geen garantie. Jij kan op hem afknappen tijdens de sex of daarna voor iets anders. Hij kan besluiten dat het het toch niet wordt met jou. Sex of geen sex. Sex geeft geen garanties. Dus je kan beter nu maar genieten van wat nu is en dan zie je wel wat het wordt.
En geniet er van! Een date met een leuke man is altijd spannend in het begin. Bij mijn vriend was ik in het begin bij elke date heel zenuwachtig. En hij is ook niet iemand die snel met sex begint. Hij is dan bang dat een vrouw niet wil of hij zich opdringt. Ik kan ook onzeker zijn (wie niet?) En ik ben vroeger ook gepest (wel heel hard daar aan gewerkt en inmiddels veel zekerder) maar op sex gebied ben ik gelukkig niet onzeker. Ik ben na een avond met wat drankjes gewoon begonnen. Een man die met je date zal niet heel snel nee zeggen tegen sex. En daarna heb ik t gewoon afgewacht. Uiteindelijk zijn we nu 3 jaar samen maar het had ook anders kunnen lopen. Dan had ik in ieder geval lekker met hem gesext. En genoten van het moment.
Sex is geen ruilmiddel voor een relatie. Je moet het doet als je het wil doen met hem en je er aan toe bent. Niet omdat je hoopt dat je dan wel een relatie met hem krijgt.
Daarentegen als geen van beide initiatief neemt dan komt het er nooit van. Als je het echt wilt ga dan bij hem thuis wat drinken als jullie zoenen stuur dan op sex aan. En geniet van de sex. Bereid je er op voor dat je hem misschien na de sex niet meer ziet. Dan maakt het ook niet uit hoe je je gedraagt tijdens de sex (ik kan echt geen sex hebben als ik me de hele tijd moet afvragen wat iemand van me vindt) en kan het alleen maar meevallen.
Deze man klinkt wel als iemand die serieus is en misschien wat verlegen. Maar dat is geen garantie. Jij kan op hem afknappen tijdens de sex of daarna voor iets anders. Hij kan besluiten dat het het toch niet wordt met jou. Sex of geen sex. Sex geeft geen garanties. Dus je kan beter nu maar genieten van wat nu is en dan zie je wel wat het wordt.
En geniet er van! Een date met een leuke man is altijd spannend in het begin. Bij mijn vriend was ik in het begin bij elke date heel zenuwachtig. En hij is ook niet iemand die snel met sex begint. Hij is dan bang dat een vrouw niet wil of hij zich opdringt. Ik kan ook onzeker zijn (wie niet?) En ik ben vroeger ook gepest (wel heel hard daar aan gewerkt en inmiddels veel zekerder) maar op sex gebied ben ik gelukkig niet onzeker. Ik ben na een avond met wat drankjes gewoon begonnen. Een man die met je date zal niet heel snel nee zeggen tegen sex. En daarna heb ik t gewoon afgewacht. Uiteindelijk zijn we nu 3 jaar samen maar het had ook anders kunnen lopen. Dan had ik in ieder geval lekker met hem gesext. En genoten van het moment.
donderdag 7 oktober 2021 om 00:47
Was een fijne avond, helaas nauwelijks fysiek contact. Naderhand aangegeven dat ik 't leuk vond dat we weer contact hebben maar dat ik baalde dat we niet gezoend hebben. Hij gaf aan onzeker te zijn en niet weten opnieuw te willen daten omdat hij niet wist of ik 'm leuk vond, terwijl ik dit wel zeg. Juist doordat we allebei zo preuts zijn voelt het waarschijnlijk voor hem vriendschappelijk aan en worden we hier beide onzeker van. Heb nogmaals benadrukt via een berichtje dat ik 'm ontzettend leuk vind. Wijze les voor de volgende keer.
lattemacciato44 wijzigde dit bericht op 08-10-2021 16:34
97.80% gewijzigd
donderdag 14 oktober 2021 om 22:29
Ik had aangegeven graag (verder) te willen daten of hij 't leuk vond deze week hier te eten. Gaf hij aan waarschijnlijk do mocht hij werkafspraken kunnen schuiven. Donderdag rond etens tijd niets gehoord, ik stuurde een berichtje hoe laat hij er zou zijn aangezien hij niet afgezegd/verzet had met mij.. appt hij ben nog steeds bij klant x en het is helaas uitgelopen, vervolgens zei die dat hij zou proberen een andere avond vrij te maken deze week maar meneer heeft geen nieuw voorstel gedaan. Kennelijk zat m'n gevoel dus goed dat hij just not in to me is.
zondag 17 oktober 2021 om 17:10
Ik voel me echt een sikkel. Als hij me leuk vond was hij al lang voor me gegaan. Heb hiervoor drie keer een relatie gehad en op het moment dat een man gek op je is willen ze je zoveel mogelijk zien. Het feit dat hij niet met een nieuwe date komt zegt meer dan genoeg. Al m'n vrienden zijn in een fijne relatie en ik dacht echt dat dit een leuke man voor me was.. Merk dat de eenzaamheid me af en toe verdriet doet.
zondag 17 oktober 2021 om 18:21
Maar de afspraak was niet bevestigd. Hij zou misschien kunnen. Als hij daar verder niet op anticipeert kun je je conclusies trekken. Pijnlijk voor je, dat snap ik. Maar laat het hierbij, deze man wil niet.Lattemacciato44 schreef: ↑14-10-2021 22:29Ik had aangegeven graag (verder) te willen daten of hij 't leuk vond deze week hier te eten. Gaf hij aan waarschijnlijk do mocht hij werkafspraken kunnen schuiven. Donderdag rond etens tijd niets gehoord, ik stuurde een berichtje hoe laat hij er zou zijn aangezien hij niet afgezegd/verzet had met mij.. appt hij ben nog steeds bij klant x en het is helaas uitgelopen, vervolgens zei die dat hij zou proberen een andere avond vrij te maken deze week maar meneer heeft geen nieuw voorstel gedaan. Kennelijk zat m'n gevoel dus goed dat hij just not in to me is.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 19 oktober 2021 om 18:04
Ik had nog geappt of we naar een uitje zouden gaan samen. Zegt hij ik kan pas in november. Zal ik hier nog op reageren? Vorige advies was dat hij geen interesse had dus misschien bete niet reageren, lijkt me sterk dat hij de komende twee weken alle dagen vol zit.
lattemacciato44 wijzigde dit bericht op 19-10-2021 18:32
1.33% gewijzigd

maandag 25 oktober 2021 om 13:46
"Ok, wanneer het uitkomt, laat maar van je horen dan!'Lattemacciato44 schreef: ↑19-10-2021 18:04Ik had nog geappt of we naar een uitje zouden gaan samen. Zegt hij ik kan pas in november. Zal ik hier nog op reageren? Vorige advies was dat hij geen interesse had dus misschien bete niet reageren, lijkt me sterk dat hij de komende twee weken alle dagen vol zit.
En dan lekker verder daten, want je kunt wachten tot je een ons weegt helaas.
vrijdag 7 januari 2022 om 20:14
Sorry was niet handig dacht dat jullie allemaal mijn situatie gelezen hadden en wilde ook niet herkenbare informatie op een forum laten staan.viva-amber schreef: ↑25-10-2021 14:01Flauw om de op weg te halen, wanneer het niet de kant op gaat die je wil en stomme ge-up.