Radio op telefoon.
woensdag 6 oktober 2021 om 17:36
woensdag 6 oktober 2021 om 19:32
Oneens, ik heb mijn abo zelfs verhoogd omdat ik behoorlijk veel extra verbruikte
Ligt er ook aan hoeveel mbs je mag verbruiken natuurlijk, ik zat vrij laag in mijn abo dus tikte dit behoorlijk aan elke dag.
To, even een paar keer goed bijhouden wat het kost aan mb’s!
woensdag 6 oktober 2021 om 20:34
In mijn vorige mobiele telefoon zat een radio, met oortjes als antenne had ik ook echt fm radio, had ook radio als ik wifi en mobiele data uit had staan. Ik had wisselend ontvangst, grappig als je in de trein zit en naar een andere frequentie moet hoppen.
Online radio, via internet, vreet aardig wat MB's. Sinds ik een andere smartfone heb ontbreekt de radio en is het handiger om zelf muziekbestandjes op mijn mobiel te hebben als ik reis. Dat scheelt MB's (en vet irritante jingles en reclame, maar dat terzijde)
Online radio, via internet, vreet aardig wat MB's. Sinds ik een andere smartfone heb ontbreekt de radio en is het handiger om zelf muziekbestandjes op mijn mobiel te hebben als ik reis. Dat scheelt MB's (en vet irritante jingles en reclame, maar dat terzijde)
hanke321 wijzigde dit bericht op 06-10-2021 20:37
7.69% gewijzigd
vrijdag 8 oktober 2021 om 08:27
3 uur radio op 128kbps kost ca. 50MB per uur. Per maand verstook je dan 5GB aan radio luisteren. Dat is meer dan de gemiddelde databundel in Nederland. En zelfs als je op 64kbps luistert is het nog 2,5GB. Dat is toch een flink deel van het totale datagebruik.
vrijdag 8 oktober 2021 om 13:25
In mijn telefoon zit ook een radio. En inderdaad oortjes als antenne. Als ik ga hardlopen luister ik fm radio.hanke321 schreef: ↑06-10-2021 20:34In mijn vorige mobiele telefoon zat een radio, met oortjes als antenne had ik ook echt fm radio, had ook radio als ik wifi en mobiele data uit had staan. Ik had wisselend ontvangst, grappig als je in de trein zit en naar een andere frequentie moet hoppen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
vrijdag 8 oktober 2021 om 13:27
Ik heb inderdaad voor fm radio wel de oortjes nodig.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.