(ex)collega ga vreemd met mij

08-10-2021 17:38 25 berichten
Hoi people, heb hier jaren geleden advies voor liefdesverdriet gehad, heeft mij dusdanig geholpen dat ik terug ben gekomen voor vervolg advies. Ik heb een leuke (ex)collega, ben er net 2 weken weg omdat ik naar defensie ga. Zij heeft 8 jaar een vriend wat niet lekker loopt, nu 2 week geleden komt ze hier over de vloer, zoenen wat, veel flirten, wat voelen enzo, geen seks, dit ka niet omdat ze een vriend heeft. Echter wil ze het wel graag, dat geeft ze ook aan, maar dat kan niet. Goed dit respecteer ik. Ik kan wel stellen dat ik verliefd ben op haar, dit is zoals ik het begrijp wederzijds. Voor haar is het moeilijk omdat ze samen een huis hebben, auto etc. ze kan ook niet even uit huis omdat haar ouders ver weg van werk wonen..... Ik wil haar graag als vriendin... Meningen en tips zijn welkom.
Jij bent in een ander land als ik het goed begrijp? Dan zou ik haar proberen te vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo kan ze niet even uit huis omdat haar ouders ver van hun werk wonen??
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Kan ze niet gewoon gelijk bij jou intrekken dan?
Toch zal zij stappen moeten zetten. Niet omdat ze een relatie met jou moet regelen, maar omdat ze uit haar huidige relatie moet stappen. Laat je niet ringeloren in de tussentijd.
Tsja, als haar ouders ver weg van haar werk wonen houdt het op natuurlijk. Een tragische liefde.
LaFolie schreef:
09-10-2021 18:23
Hoezo kan ze niet even uit huis omdat haar ouders ver van hun werk wonen??
Dan heeft ze geen excuus om naar buiten te gaan ofzo? Heel verdrietig als dat zo is.
Ik begrijp niet zo goed wat je nu voor meningen en tips verwacht te krijgen. Je liefje houdt jou en haar vriend aan het lijntje, jij trapt erin en verleent je medewerking aan vreemdgaan.
Fijne situatie.
Als ze al voor jou zal kiezen, ben je er in ieder geval al achter dat ze het met trouw niet zo nauw neemt.
Maar zou jij een relatie met haar willen terwijl ze 's nachts ook gewoon met haar vriend in bed stapt? Hoe denk jij er dan over dat een huis en auto een reden is om het niet netjes eerst af te ronden? Je zegt, we doen van alles alleen hebben nog geen seks. In de afgelopen 2 weken. Dat is dus een kwestie van tijd. Dit wordt zo toch een hele hoop drama?
Ik denk, eerst alles netjes afronden, op zichzelf gaan staan ook als dat verder reizen betekent. En pas dan wat gaan opbouwen.
Zoenen en voelen kan wel maar seks niet :@@:........
Jufjoke schreef:
09-10-2021 18:28
Ik begrijp niet zo goed wat je nu voor meningen en tips verwacht te krijgen. Je liefje houdt jou en haar vriend aan het lijntje, jij trapt erin en verleent je medewerking aan vreemdgaan.
Fijne situatie.
Als ze al voor jou zal kiezen, ben je er in ieder geval al achter dat ze het met trouw niet zo nauw neemt.
+1
Murrdurr schreef:
09-10-2021 18:27
Tsja, als haar ouders ver weg van haar werk wonen houdt het op natuurlijk. Een tragische liefde.
:rofl:
Slappe smoes om te zeggen dat je geen seks wil omdat je een vriend hebt, maar wel structureel zoenen met een andere vent. Vreemdgaan is vreemdgaan, tenzij die man van haar dit prima vindt, maar dat lijkt me sterk.

Volgens mij is de “ik ga voor je scheiden, maar nu komt het even niet uit” de andere slappe smoes die consequent gebruikt wordt door mensen met een minnaar. Want diegene heeft gewoon zin in de minnaar en niet in een nieuwe relatie, gezeur met een scheiding, verlies van een huis etc.

Dus vraag jezelf even af of je graag aan het lijntje gehouden wil worden door een vrouw die, zelfs al komt het tot een relatie, wanneer ze op jou uitgekeken is vrolijk met een ander gaat scharrelen.
Geef haar een auto en een huis: opgelost.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Weet je zeker dat je naar defensie gaat?
Kliko schreef:
09-10-2021 18:58
Weet je zeker dat je naar defensie gaat?
Hoezo?

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
watdachtjehiervan schreef:
09-10-2021 18:33
Zoenen en voelen kan wel maar seks niet :@@:........
Ik gooi hem er nog maar eens in:
"Ja maar beffen is toch nog geen neuken!"

TO, ik weet niet hoe je in het leven staat en wat je met die ander wil, maar vreemdgangers zijn natuurlijk geen relatiemateriaal.
Is het liefde of lust Is maar net hoe jij er in zit
Jij weer in ieder geval hoe deze dame met relaties om gaat, niet op een eerlijke manier.
Lekker tijgeren bij Defensie. Ik zou daar een geile Milfa (pun intended) opsnorren.
Stof deze anders nog eens af:

seks/minnaar-deel-43/list_messages/478008
Joh, jij vertrekt naar Defensie en in de tussentijd hokt zij vrolijk verder met partner, want ja…huis, auto, ouders wonen ver van haar werk.
Jij bent minimaal beschikbaar, vergt niet al te veel inspanning en verplichting. En tegen de tijd dat jij inziet dat je tijd verspilt hebt aan haar zal ze bij jullie laatste weerzien mededelen dat ze zwanger is van haar partner. Niet gepland en niet gewenst, maar tja….soms loopt het nu eenmaal niet zoals ze zichzelf voornam.

Wil je dit??
Hoezo tijd verspilling hij heeft verder toch geen verwachtingen van haar dus gaat hij er ook niet van uit dat ze een punt zet achter de relatie.
Dus je bent verliefd op iemand die haar auto belangrijker vind dan jou. Ik hoop voor je dat je verliefdheid snel zakt.
Je wilt graag een vrouw die haar vriend met wie ze acht jaar heeft belazerd als je vriendin?
Ik zou heroverwegen wat je wilt.
Waarom wil je in Godsnaam een relatie met een vrouw waarvan je weet dat ze het niet nauw neemt met trouw en jou dus net zo goed kan belazeren als ze nu haar huidige partner doet.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven