Hayu?

zondag 10 oktober 2021 om 20:45
Geen idee of dit het juiste topic is.
Ik wil graag below deck med kijken, alleen netflix heeft maar twee seizoenen.
Nu zag ik dat het via prime video kan. Dus ik heb een account aangemaakt.
Toen kwam ik erachter dat het niet werkt, want je hebt een Hayu account nodig. Dit kan alleen met een creditcard aangezet worden. Die heb ik dus niet.
Toen zag ik dat ik een proefaccount kon aanmaken op Hayu zelf. Ik zit nu in de app van Hayu, maar als ik op de series klik krijg ik te zien -*now playing* maar vervolgens krijg ik steeds alleen de intro te zien. In een webbrowser doet hij het helemaal niet.
Wat doe ik fout?
Ik wil graag below deck med kijken, alleen netflix heeft maar twee seizoenen.
Nu zag ik dat het via prime video kan. Dus ik heb een account aangemaakt.
Toen kwam ik erachter dat het niet werkt, want je hebt een Hayu account nodig. Dit kan alleen met een creditcard aangezet worden. Die heb ik dus niet.
Toen zag ik dat ik een proefaccount kon aanmaken op Hayu zelf. Ik zit nu in de app van Hayu, maar als ik op de series klik krijg ik te zien -*now playing* maar vervolgens krijg ik steeds alleen de intro te zien. In een webbrowser doet hij het helemaal niet.
Wat doe ik fout?

zondag 10 oktober 2021 om 21:49

zondag 10 oktober 2021 om 21:55
Dat ken ik niet! Ik ga het eens opzoeken.
Zou zoiets betrouwbaar zijn. Ik heb al een Paypal account. Maar dat is blijkbaar ook niet goed.

zondag 10 oktober 2021 om 22:31
Op hayu staan alledrie de varianten below deck , below deck Mediterranean en below deck sailing erg fijn kijkvermaak . Hier trouwens geen prime maar wel hayu

zondag 10 oktober 2021 om 22:34
Ja ik zag het! Ik hoop stiekem dat ze ook op Netflix komen. Maar het gaat zo traag. Ik wil ze allemaalYildizlar2 schreef: ↑10-10-2021 22:31Op hayu staan alledrie de varianten below deck , below deck Mediterranean en below deck sailing erg fijn kijkvermaak . Hier trouwens geen prime maar wel hayu