Tablet onder 300 euro

12-10-2021 08:58 14 berichten
Met welke tablet onder 300 euro heb jij positieve ervaring? Ik hoef er niet veel mee te kunnen, het is niet voor studie of werk maar alleen ter ontspanning. Ik hoef er dus alleen internet op te hebben en zou er graag youtubevideo's op kijken. Netflix video's kunnen bekijken zou ook fijn zijn. Het liefst niet een Apple (al zou je die ook vast niet voor onder 300 euro kunnen krijgen)

Wie heeft tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Lenovo, was in de aanbieding nog geen 200 euro. Echt prima ding, heb hem nu een jaar en kijk filmpjes, Google me suf en hier en daar een spelletje. Batterijduur is prima en verder geen enkele kuren!
Kurk schreef:
12-10-2021 09:01
Ik heb een Lenovo, was in de aanbieding nog geen 200 euro. Echt prima ding, heb hem nu een jaar en kijk filmpjes, Google me suf en hier en daar een spelletje. Batterijduur is prima en verder geen enkele kuren!
De Lidl heeft die ook af&toe, voor onder de 100 euro
..
kliko wijzigde dit bericht op 12-10-2021 09:10
95.83% gewijzigd
En kijk eens bij de Medion online.

https://www.medion.com/nl/shop/p/tablet ... 30031008A1
kliko wijzigde dit bericht op 12-10-2021 09:07
68.81% gewijzigd
Samsung TabA7.
Mijn kinderen gebruiken de vorige versie al een paar jaar zonder problemen.
Lenovo m10 betaalbaar en doet wat hij moet doen
Rosalind* schreef:
12-10-2021 09:06
Samsung TabA7.
Mijn kinderen gebruiken de vorige versie al een paar jaar zonder problemen.
Deze inderdaad. Hier ook de A6 (2 zelfs in huis) en gaat idd al een aantal jaar mee zonder problemen. Gisteren voor mijn ouders dus ook de A7 besteld. 285 euro inclusief hoes bij Coolblue.
Dikkoppie schreef:
12-10-2021 09:16
Lenovo m10 betaalbaar en doet wat hij moet doen
Ik heb deze ook! Prima ding voor inderdaad netflixen etc. Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht bij de mediamarkt voor 120euro inclusief hoesje.
Ik heb al jaren een Samsung. Prima te doen.
Lenovo paar jaar terug voor €150, werkt nog steeds prima!
Ik heb een net weer een nieuwe Samsung, de Galaxy Tab A7. Prima ding voor € 239,-
Ik heb een lenovo maar zou hem door het raam kunnen smijten 😅. Zoooooo traag.....
Dan zou ik toch voor de iPad 2019 gaan . Die kan je nu halen voor 299,00 als je even zoekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven