Gebroken hart.
dinsdag 12 oktober 2021 om 21:36
Vandaag is mijn relatie geëindigd na bijna 11 jaar . Tuurlijk hadden wij onze ups en downs Maar dit zag ik niet aankomen. Wij hebben een zoontje van 4.5 en toen ik weg was heeft mijn ex zomaar spullen uit het huis meegenomen . Sorry schrijf mischien warrig maar zit zo vol met tranen . En een gebroken hart en nu zit ik hier alleen zoontje slaapt en voel ik de eenzaamheid komen . Bedankt voor het lezen .

dinsdag 12 oktober 2021 om 23:17
Hij heeft je nu geblokkeerd, misschien wil hij gewoon heel even rust. Niet dat ik het normaal vind… kan het zoiets zijn? Even een moment op tot bezinning te komen.
Ik vind het verdrietig voor je. Wens je heel veel sterkte komende dagen. Blijf het hier vooral van je afschrijven… hou de moed er in, voor je zoontje. Knuffel!
Ik vind het verdrietig voor je. Wens je heel veel sterkte komende dagen. Blijf het hier vooral van je afschrijven… hou de moed er in, voor je zoontje. Knuffel!
woensdag 13 oktober 2021 om 01:22
woensdag 13 oktober 2021 om 03:24
XxprisjuhxX schreef: ↑12-10-2021 23:07We hadden weleens ruzie ja maar niet om te zeggen joehoe we gaan uit elkaar. Heb contact gelegd met een wijkteam heb morgen al een afspraak staan om te kijken welke stappen ik moet nemen en gaan ook helpen met een regeling voor onze zoontje. Nee ben morgen vrij![]()
Dat heb je snel voor elkaar!
Waarom zou hij oude telefoons mee hebben genomen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 13 oktober 2021 om 06:58
Voor jou waren de ruzies niet zo erg maar voor hem misschien wel. En dat hij je op de blok zet is misschien omdat hij even afstand/rust nodig heeft? Alles op een rij wil zetten?
Dat hij een egoist is zoals sommigen zeggen omdat hij niet bereikbaar is mocht er iets met het zoontje zijn is larie. Wat zou er met zoontje zijn? Veel mensen zijn alleen met kind(eren. Velen zijn niet bereikbaar tijdens werk, of hun partner werkt in het buitenland, is op reis, is dood... veel ouders zijn alleenstaand... Die trekken ook alleen hun plan met hun kind wanneer er iets mis is of is TO daar volgens jullie niet toe in staat?
Begrijp dat het pijnlijk is to, de komende dagen zullen duidelijkheid brengen. Sterkte!
Dat hij een egoist is zoals sommigen zeggen omdat hij niet bereikbaar is mocht er iets met het zoontje zijn is larie. Wat zou er met zoontje zijn? Veel mensen zijn alleen met kind(eren. Velen zijn niet bereikbaar tijdens werk, of hun partner werkt in het buitenland, is op reis, is dood... veel ouders zijn alleenstaand... Die trekken ook alleen hun plan met hun kind wanneer er iets mis is of is TO daar volgens jullie niet toe in staat?
Begrijp dat het pijnlijk is to, de komende dagen zullen duidelijkheid brengen. Sterkte!

woensdag 13 oktober 2021 om 07:03
Kan het zijn dat hij niet in een hotel zit?
Dat hij eigenlijk al een plek heeft en dat hij daarvoor die stofzuiger nodig had.
Die PlayStation is een typisch kleuterschool mannending.
Rot en naar voor jou en zoon.
Probeer voor jullie twee de shouders eronder te steken en dit naar een “goed” einde te loodsen.
Heel veel succes.
Dat hij eigenlijk al een plek heeft en dat hij daarvoor die stofzuiger nodig had.
Die PlayStation is een typisch kleuterschool mannending.
Rot en naar voor jou en zoon.
Probeer voor jullie twee de shouders eronder te steken en dit naar een “goed” einde te loodsen.
Heel veel succes.
woensdag 13 oktober 2021 om 07:44
Een PlayStation voor een kind van 4?
Het zal wel zijn PlayStation zijn waar kind ook een spelletje op kan spelen.
Maar dat je PlayStation meeneemt en de stofzuiger geeft aan dat je niet in een hotel zit maar bij een ander
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

woensdag 13 oktober 2021 om 07:57
Wat bizar dan als er niks aan vooraf is gegaan. Heftig voor jou en je kind.XxprisjuhxX schreef: ↑12-10-2021 23:07We hadden weleens ruzie ja maar niet om te zeggen joehoe we gaan uit elkaar. Heb contact gelegd met een wijkteam heb morgen al een afspraak staan om te kijken welke stappen ik moet nemen en gaan ook helpen met een regeling voor onze zoontje. Nee ben morgen vrij![]()
Goed dat je het wijkteam erbij hebt gehaald. Sterkte!

woensdag 13 oktober 2021 om 08:51
Een stofzuiger is altijd handig. Aardiger was het geweest om die aan de moeder van je kind te gunnen, maar misschien had je meer stofzuigers en hij niks.
Nu moet ieder voor zichzelf gaan zorgen en kennelijk hecht hij aan een schone vloer. Of het was zomaar een verwarde beslissing om het ding mee te nemen; kan ook. Je kan soms niet helder denken als je zo'n besluit neemt om weg te gaan.
Nu moet ieder voor zichzelf gaan zorgen en kennelijk hecht hij aan een schone vloer. Of het was zomaar een verwarde beslissing om het ding mee te nemen; kan ook. Je kan soms niet helder denken als je zo'n besluit neemt om weg te gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

woensdag 13 oktober 2021 om 09:02
Precies, echt de standaard mbt dit soort acties en mensen mag echt wel een beetje omhoog zeg.Argentovivo schreef: ↑12-10-2021 23:02We kennen idd de achtergrond niet, maar als je een kind hebt en een relatie van 11 jaar, ga je niet met een smoes spullen weghalen, verstoppen in een hotel en de ander blokkeren. Dan moet er héél veel aan vooraf zijn gegaan wil ik je geen onverantwoordelijke egocentrische persoon vinden. Alleen al vanwege het kind. Stel dat daar iets mee is. Dan kan TO de vader dus gewoon niet bereiken.
Waardeloos. SterkteTO
woensdag 13 oktober 2021 om 11:24
woensdag 13 oktober 2021 om 14:27
To heb je ondertussen al actie ondernomen om je eigen geld veilig te stellen?
Jij zal niet de eerste zijn die na enkele dagen erachter komt dat de rekening is geplunderd.
Wat hij zegt .....inderdaad.....wat hij zegt en hoeveel vertrouwen kan jij hebben in wat hij zegt?
Zou zijn woord niet vertrouwen.
Regel zo snel mogelijk de zaken die je kunt regelen .
De kans is wel heel erg groot dat hij bij een ander zit.
Mijn ex zei ook geen kinderen te hebben , zei ook niet vreemd te gaan , zei ook dat hij ..... heet ......hij zei heel veel en alles was gelogen!!
Toen ik 8 maanden zwanger was kwam ik erachter dat hij al kinderen had. (Een gezin) en dat hij gelogen had over zijn identiteit. Weet ik tot op de dag nog niet.
Dus als ik nu hoor hij zegt ......hij kan nog zoveel zeggen maar geloof het niet.
Jij zal niet de eerste zijn die na enkele dagen erachter komt dat de rekening is geplunderd.
Wat hij zegt .....inderdaad.....wat hij zegt en hoeveel vertrouwen kan jij hebben in wat hij zegt?
Mijn ex zei ook geen kinderen te hebben , zei ook niet vreemd te gaan , zei ook dat hij ..... heet ......hij zei heel veel en alles was gelogen!!
Toen ik 8 maanden zwanger was kwam ik erachter dat hij al kinderen had. (Een gezin) en dat hij gelogen had over zijn identiteit. Weet ik tot op de dag nog niet.
Dus als ik nu hoor hij zegt ......hij kan nog zoveel zeggen maar geloof het niet.
Blijf in jezelf geloven !
woensdag 13 oktober 2021 om 14:32
Ik geloof hem idd niet geld heb ik idd veilig gesteld of naja mijn gedeelte zijn gedeelte heb ik laten staan .05-2019 schreef: ↑13-10-2021 14:27To heb je ondertussen al actie ondernomen om je eigen geld veilig te stellen?
Nu wilt hij morgen om tafel om een plan te maken voor onze zoon. Maar voor mijn gevoel is dat zo snel. Ben nog niet eens gekalmeerd