Niet genoeg tijd wachtwoord invoeren samsung tablet

zondag 17 oktober 2021 om 15:51
Hoi,
Mijn oudere buurman heeft een Samsung tablet, daar moet een wachtwoord op ingevuld worden (deze functie moet van hem ook blijven). Het scherm gaat alleen te snel op zwart. Hij krijgt de kans niet om het wachtwoord in te vullen, het duurt ongeveer 10 seconden voordat hij de cijfers heeft gevonden. Hij belde net aan of ik hem daarbij kan helpen, maar ik kan het zo ook niet vinden. Ik vind wel instellingen om in het algemeen het scherm minder snel zwart te laten worden, maar dat wordt het wachtwoord gedeelte niet automatisch ook meegenomen.
Iemand tips?
Mijn oudere buurman heeft een Samsung tablet, daar moet een wachtwoord op ingevuld worden (deze functie moet van hem ook blijven). Het scherm gaat alleen te snel op zwart. Hij krijgt de kans niet om het wachtwoord in te vullen, het duurt ongeveer 10 seconden voordat hij de cijfers heeft gevonden. Hij belde net aan of ik hem daarbij kan helpen, maar ik kan het zo ook niet vinden. Ik vind wel instellingen om in het algemeen het scherm minder snel zwart te laten worden, maar dat wordt het wachtwoord gedeelte niet automatisch ook meegenomen.
Iemand tips?
zondag 17 oktober 2021 om 16:36
Het is al een cijfercode.
Sorry, TO, ik kan je ook niet verder helpen!
We're just two lost souls
zondag 17 oktober 2021 om 16:57
zondag 17 oktober 2021 om 17:12

maandag 18 oktober 2021 om 15:53
We hebben het uiteindelijk zo gedaan. Hij had de code niet zelf ingevoerd, en nu heeft hij een voor hem makkelijke code.Elizabethie schreef: ↑17-10-2021 18:00Hem jou zn wachtwoord laten geven, jij snel intoetsen, dan naar instellingen...display...timeout scherm. Dat kun je instellen op bijvoorbeeld 2 minuten. Daarna kan hij een nieuw wachtwoord instellen als ie wil. Succes!
maandag 18 oktober 2021 om 19:54
Fijn dat het gelukt is!clubmedfan schreef: ↑18-10-2021 15:53We hebben het uiteindelijk zo gedaan. Hij had de code niet zelf ingevoerd, en nu heeft hij een voor hem makkelijke code.