Niet genoeg tijd wachtwoord invoeren samsung tablet

17-10-2021 15:51 11 berichten
Hoi,

Mijn oudere buurman heeft een Samsung tablet, daar moet een wachtwoord op ingevuld worden (deze functie moet van hem ook blijven). Het scherm gaat alleen te snel op zwart. Hij krijgt de kans niet om het wachtwoord in te vullen, het duurt ongeveer 10 seconden voordat hij de cijfers heeft gevonden. Hij belde net aan of ik hem daarbij kan helpen, maar ik kan het zo ook niet vinden. Ik vind wel instellingen om in het algemeen het scherm minder snel zwart te laten worden, maar dat wordt het wachtwoord gedeelte niet automatisch ook meegenomen.

Iemand tips?
Veranderen naar een cijfercode
Alle reacties Link kopieren
parkietmeniet schreef:
17-10-2021 15:56
Veranderen naar een cijfercode

Het is al een cijfercode.

Sorry, TO, ik kan je ook niet verder helpen!
We're just two lost souls
Een code die hij makkelijker kan onthouden of waarbij de cijfers dichter bij elkaar liggen? Bijv 1111 of 2233 of 1234 of 9876?
Of misschien kan je een code in een vorm doen; bij onze samsung tablet staat bij aanzetten een soort grid van bolletjes en dan kan je er een vorm over trekken (bijvoorbeeld gewoon een hoek- van links naar rechts, dan naar onder). Dat kost weinig tijd..
Zit er een beschermhoes omheen? zoja, haal deze er even af en probeer het opnieuw.
Het magneetje kan storen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Kijk eens bij scherm beveiliging of de standby stand of hoe dat heet op een samsung tablet. Als ik het zo lees gaat het scherm te snel op standby.
Is er geen gezichtsherkenning, vingerafdruk, een code om te tekenen (rechte lijn, hoek) of iets dergelijks?
Hem jou zn wachtwoord laten geven, jij snel intoetsen, dan naar instellingen...display...timeout scherm. Dat kun je instellen op bijvoorbeeld 2 minuten. Daarna kan hij een nieuw wachtwoord instellen als ie wil. Succes!
Elizabethie schreef:
17-10-2021 18:00
Hem jou zn wachtwoord laten geven, jij snel intoetsen, dan naar instellingen...display...timeout scherm. Dat kun je instellen op bijvoorbeeld 2 minuten. Daarna kan hij een nieuw wachtwoord instellen als ie wil. Succes!
We hebben het uiteindelijk zo gedaan. Hij had de code niet zelf ingevoerd, en nu heeft hij een voor hem makkelijke code.
clubmedfan schreef:
18-10-2021 15:53
We hebben het uiteindelijk zo gedaan. Hij had de code niet zelf ingevoerd, en nu heeft hij een voor hem makkelijke code.
Fijn dat het gelukt is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven