En dan is het over....

23-10-2021 13:25 43 berichten
Laat maar
anoniem_6537b2ee6b284 wijzigde dit bericht op 23-10-2021 22:10
99.81% gewijzigd
Je situatie (en schrijfstijl) lijkt erg op die van een andere mannelijke forummer.
Die heeft ook al zo'n nare mevrouw getroffen.
Misschien kunnen jullie PB-en? Scheelt ons ook een hoop geneuzel.
Alle reacties Link kopieren
De ware? Lees je eigen bericht even terug en herdefineer de ware...
En dan is er weer een openingsbericht weggehaald. :(

Ok, de reacties waren overwegend negatief, maar ga dan met de mensen die reageren in gesprek ipv je hele bericht weg te halen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik kan me trouwens ook zomaar voorstellen dat z'n psycholoog die vrouw helemaal niet heeft gediagnosticeerd. Wellicht heeft TO gewoon zitten te hinten naar borderline. En dat die psycholoog niks meer heeft gezegd dan dat sommige dingen daar eventueel bij zouden kunnen horen. Niks meer dan dat. En dat TO daar nu mee aan de haal gaat. Alles om de schuld maar niet bij zichzelf te hoeven leggen.
Wat een rare beschuldiging.
Maar goed het zal wel komen omdat ik man ben
Robske schreef:
24-10-2021 12:38
Wat een stomme reactie. Als je het een rare beschuldiging vindt, leg dan uit waarom. De forummers hier hebben summiere informatie - nog summierder omdat je je hele openingspost hebt weggehaald (iets wat trouwens niet mag op dit forum - en op basis van die informatie reageren mensen. En doen aannames. en die zullen echt niet altijd kloppen. Maar als je echt iets wil met dit topic als in: in gesprek gaan met mensen hier over je situatie, dan zul je toch echt beter moeten reageren dan met 'wat een rare beschuldiging'.
Wat een rare beschuldiging. :P
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Robske schreef:
Tuurlijk, dat zal het zijn. Nou kan je je helemaal wentelen in je drama. Succes.
Robske schreef:
Een fatsoenlijke psych stelt geen diagnose zonder iemand maar 1 keer gezien te hebben. Je maakt aannames of je psych deugt niet.

Maar eigenlijk kom je hier alleen om je gelijk te halen en een manier om haar weer terug te krijgen.
Robske schreef:
Daar kan je toch niks aan doen?
Bimi schreef:
24-10-2021 14:49
Een fatsoenlijke psych stelt geen diagnose zonder iemand maar 1 keer gezien te hebben. Je maakt aannames of je psych deugt niet.

Maar eigenlijk kom je hier alleen om je gelijk te halen en een manier om haar weer terug te krijgen.
Het maakt voor de behandeling van hem ook geen reet uit of ze een persoonlijkheidsstoornis heeft of niet. Ze is het gewoon niet voor hem. Wat maakt het nou uit of ze borderline heeft of niet? Als ze het deed weet je alleen waar dat gedrag misschien vandaan komt maar van borderline kom je niet (zomaar af) en to heeft helemaal niks aan de diagnose.
Ik heb het topic nog gelezen voor de openingspost weggehaald werd door de TO.

Wat ik heel raar vind, is dat je denkt dat je op van alles recht hebt; je hebt het het recht op antwoorden van je ex, je vind dat je het recht hebt dat je kinderen afscheid kunnen nemen van haar, etc. Zo verbolgen lijk je je vast te houden aan je eigen gelijk. Ik zou niet willen stellen dat ik haar wel begrijp, maar ik begrijp jou(of jouw gedrag) sowieso niet. Nou schat ik zo in, dat je mij nu ook weer totaal ongelijk gaat geven, maar goed…
abracadabra schreef:
24-10-2021 18:30
Het maakt voor de behandeling van hem ook geen reet uit of ze een persoonlijkheidsstoornis heeft of niet. Ze is het gewoon niet voor hem. Wat maakt het nou uit of ze borderline heeft of niet? Als ze het deed weet je alleen waar dat gedrag misschien vandaan komt maar van borderline kom je niet (zomaar af) en to heeft helemaal niks aan de diagnose.
Afgaande op z'n openingspost (die nu dus weg is) vindt TO het maar wat fijn als zij borderline blijkt te hebben. Dan is het immers allemaal niet zijn schuld maar dat van haar. Althans, in de ogen van TO. Zo legt hij het uit. Hoeft hij plots niet meer naar zichzelf te kijken.
Vooral ook dat hij steeds weer op alles terugkwam. Achteraf toch nog weer vragen wat ze ergens mee had bedoeld enzo. En dat terwijl het uit was en zij hem vroeg haar met rust te laten. Dat is echt niet oké.
fiepmies schreef:
24-10-2021 21:37
Afgaande op z'n openingspost (die nu dus weg is) vindt TO het maar wat fijn als zij borderline blijkt te hebben. Dan is het immers allemaal niet zijn schuld maar dat van haar. Althans, in de ogen van TO. Zo legt hij het uit. Hoeft hij plots niet meer naar zichzelf te kijken.
Ja oke... zijn kwetsbare ego is daarmee gered. En dan? T is nog steeds uit. Borderline of niet.
Ja. Tuurlijk.

TO zou er volgens mij goed aan doen om aan zichzelf te werken. Maar ik krijg niet de indruk dat hij daarvoor open staat. Nou ja, moet-ie ook zelf weten natuurlijk.
Wat was het topic?
Och, het was een heel verhaal met veel drama. Relatie uit. Z'n ex wil geen contact meer. Wil ook geen afscheid nemen van de kinderen van TO. Ze zegt dat hij haar met rust moet laten. En hij vindt dat hij dat al doet.

Zijpaadje: blijkbaar heeft z'n ex familieleden met borderline. En TO vindt dat z'n ex van alles verkeerd doet en hij denkt dat zij ook borderline heeft. Daar heeft hij het met z'n psycholoog over gehad. En volgens hem bevestigde die psycholoog dat.

Zoiets was het. Maar ik vergeet ongetwijfeld nog van alles want het was nogal lang allemaal.
fiepmies schreef:
25-10-2021 15:19
Och, het was een heel verhaal met veel drama. Relatie uit. Z'n ex wil geen contact meer. Wil ook geen afscheid nemen van de kinderen van TO. Ze zegt dat hij haar met rust moet laten. En hij vindt dat hij dat al doet.

Zijpaadje: blijkbaar heeft z'n ex familieleden met borderline. En TO vindt dat z'n ex van alles verkeerd doet en hij denkt dat zij ook borderline heeft. Daar heeft hij het met z'n psycholoog over gehad. En volgens hem bevestigde die psycholoog dat.

Zoiets was het. Maar ik vergeet ongetwijfeld nog van alles want het was nogal lang allemaal.
Aha, tja, moeilijk, moeilijk dus….wel raar dat een psycholoog aannames bevestigt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven