Ervaringen relatie met man met open relatie
zondag 24 oktober 2021 om 16:29
Ik heb inmiddels ruim een halfjaar een relatie met een man met een open relatie. Toen ik hem de eerste keer ontmoette (na 3 weken dagelijks appen en bellen) vertelde hij mij dat hij meerdere relaties heeft. Naast zijn vriendin waar hij kinderen mee heeft, zijn er naast mij meer vriendinnen. Hij zoekt actief naar andere vrouwen. Sinds ik hem ken lopen andere relaties van hem mis en heeft hij ook weer nieuwe vriendinnen. Kortom, best onrustig. Ik weet 100 procent zeker dat zijn vriendin met kinderen weet heeft van de open relatie.
Ik ben op zoek naar andere mensen die ook een relatie hebben in deze constructie.
Ik ben op zoek naar andere mensen die ook een relatie hebben in deze constructie.

zondag 24 oktober 2021 om 17:00
Als je heel eerlijk bent: zou je willen dat hij alleen met jou was, of zou je als het alleen om jullie ging ook voor een open relatie kiezen met hem.
Het klinkt namelijk alsof je dit van hem pikt, maar er niet achterstaat.
Klinkt niet als een leuke man. Maar als jij er genoegen mee neemt, tja.Vosje822 schreef: ↑24-10-2021 16:54Hij zou de relatie met mij verbreken als ik anderen heb. Hij wil die speciale wel voor mij zijn. Ik hoef hem niet voor mij alleen. Echter, ik vind zijn voortdurende behoefte aan nieuwe anderen moeilijk om mee om te gaan. Ik vind het bv irritant als hij niet met mij wil afspreken omdat hij op date gaat met een nieuw contact.
Ik zie hem trouwens vaak. Meer hoeft voor mij niet.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Vosje822 schreef: ↑24-10-2021 16:54Hij zou de relatie met mij verbreken als ik anderen heb. Hij wil die speciale wel voor mij zijn. Ik hoef hem niet voor mij alleen. Echter, ik vind zijn voortdurende behoefte aan nieuwe anderen moeilijk om mee om te gaan. Ik vind het bv irritant als hij niet met mij wil afspreken omdat hij op date gaat met een nieuw contact.
Hmmm ik denk dat deze relatie je op den duur op gaat breken. Want je kunt hem nooit voor jezelf hebben hij is al getrouwd maar hij wil niet dat jij anderen ziet? Dat zou er bij al niet ingaan. Een open relatie werkt 2 kanten op. Buiten dat, hij is aan jou niks verplicht uiteindelijk maar wel naar zijn vrouw toe.
Als het alleen voor de neuq en de leuk is is het prima maar wanneer er gevoelens bij komen kijken is het een ander verhaal en trek jij aan het kortste eind.
zondag 24 oktober 2021 om 17:01
Dus hij wil van jou exclusiviteit terwijl hij een vaste relatie met kinderen heeft en geen moeite heeft met meerdere vriendinnen. Dat noem ik geen relatie maar iemand die geniet van alle aandacht op zijn voorwaarden. En hoe kan hij altijd klaar voor je staan met al die verschillende vormen van relaties die hij heeft? Ik hoop dat de seks goed is, want meer als een neukertje voor erbij ben je niet en inderdaad inwisselbaar. Sorry dat ik het zo hard moet zeggen. Maar dat is wat een open relatie is en jij de 3e of 15e er bij bent.Vosje822 schreef: ↑24-10-2021 16:54Hij zou de relatie met mij verbreken als ik anderen heb. Hij wil die speciale wel voor mij zijn. Ik hoef hem niet voor mij alleen. Echter, ik vind zijn voortdurende behoefte aan nieuwe anderen moeilijk om mee om te gaan. Ik vind het bv irritant als hij niet met mij wil afspreken omdat hij op date gaat met een nieuw contact.
zondag 24 oktober 2021 om 17:03
Dit inderdaad, ik vind het ook heel hypocriet en ontzettend onsympathiek klinken. Hij houdt er dus meerdere vriendinnen op na voor wie hij allemaal de enige wil zijn?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 24 oktober 2021 om 17:03
Wees eens eerlijk tegen jezelfVosje822 schreef: ↑24-10-2021 16:47Ik heb geen andere relaties dan met hem. Ik heb ook geen behoefte aan andere mannen/relaties. Ik wil geen huisje, boompje en beestje met hem.
Hij biedt mij alles wat ik zoek in een relatie: verbinding, goede gesprekken en er zijn als ik hem nodig heb. Waar ik moeite mee heb, is dat mij af en toe het gevoel bekruipt dat ik voor hem inwisselbaar zou zijn en ik met hem iets unieks ervaar. Terwijl hij relaties en alles daarbij ook deelt met anderen.
Je weet, dat hij je niet biedt, wat je zoekt
zondag 24 oktober 2021 om 17:04
Overigens vind ik je een man die op die manier in een "relatie" staat niet eens enige openheid verschuldigd bent over wat je doet als hij er niet is.
Maar ik zou er sowieso al voor bedanken. Hij klinkt als iemand met een enorm ego.
Maar ik zou er sowieso al voor bedanken. Hij klinkt als iemand met een enorm ego.
zondag 24 oktober 2021 om 17:05
Ik heb nog nooit zo’n verbinding gehad met een man. En ik heb een huwelijk achter de rug en kinderen. Precies ook de reden dat ik niet meer van hem wil dan ik nu krijg. Ik wil dus niet samenwonen oid. Afspreken en leven in de bubbel. Als we uit de bubbel zijn dan zit ik te bedenken hoe speciaal dit alles voor hem is gezien alle anderen. Dat is dus het nadeel.Madeliefjees schreef: ↑24-10-2021 16:58Die vent geilt op aandacht. Jij mag niet met anderen, maar hij wel. Welke voordelen haal je uit deze relatie?
zondag 24 oktober 2021 om 17:06
Ik ben mijn gedachten aan het ordenen. Is iedereen niet inwisselbaar? Kun je niet meerdere relaties hebben en elk individu is uniek, speciaal en bijzonder in het eigen zijn?
zondag 24 oktober 2021 om 17:07
Maar knap je dan niet af op het feit dat hij zichzelf alle vrijheid gunt, maar wel vindt dat hij jou als zijn persoonlijke bezit mag zien?
Ik heb hier overigens zelf geen ervaring mee, ik ken wel iemand die een tijdlang iets had met iemand met een open relatie en dat is uitgelopen op een tranendal.
Ik heb hier overigens zelf geen ervaring mee, ik ken wel iemand die een tijdlang iets had met iemand met een open relatie en dat is uitgelopen op een tranendal.
Maar dat is hij dan toch niet? Wat je eronder schrijft spreekt dat tegen. En waarom mag jij geen andere contacten? Dat klinkt erg hypocriet.Vosje822 schreef: ↑24-10-2021 16:54Hij zou de relatie met mij verbreken als ik anderen heb. Hij wil die speciale wel voor mij zijn. Ik hoef hem niet voor mij alleen. Echter, ik vind zijn voortdurende behoefte aan nieuwe anderen moeilijk om mee om te gaan. Ik vind het bv irritant als hij niet met mij wil afspreken omdat hij op date gaat met een nieuw contact.
zondag 24 oktober 2021 om 17:08
Zo kan je erin staan, maar dat moet je dan wel ook de ander gunnen. Deze man meet zo ongelofelijk met twee maten.
zondag 24 oktober 2021 om 17:08
Hij meet met twee maten. Voor hem gelden geen regels, voor jou wel. Het is vooral de bedoeling dat hij speciaal is voor jou. Wat jij wil doet blijkbaar veel minder ter zake. Hij neukt vrolijk verder met iedereen die dat wil en zegt dat jij niet moet "ranken". Wat een egotripper.Vosje822 schreef: ↑24-10-2021 17:05Ik heb nog nooit zo’n verbinding gehad met een man. En ik heb een huwelijk achter de rug en kinderen. Precies ook de reden dat ik niet meer van hem wil dan ik nu krijg. Ik wil dus niet samenwonen oid. Afspreken en leven in de bubbel. Als we uit de bubbel zijn dan zit ik te bedenken hoe speciaal dit alles voor hem is gezien alle anderen. Dat is dus het nadeel.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

zondag 24 oktober 2021 om 17:09
Gelijk hoeft niet, maar gelijkwaardig vind ik toch wel belangrijk. En een 'relatie' waarbij de één van zichzelf vrijelijk in het rond mag neuken terwijl ie de ander verplicht om thuis te gaan zitten wachten tot het hem behaagt haar met een bezoekje te vereren is niet gelijkwaardig.
zondag 24 oktober 2021 om 17:10
Hier komt mijn twijfel vandaan. Prachtig contact maar ja… laat ik dit voor mij speciale gaan en ga ik mogelijk voor een minder goede verbinding omdat hij niet alles is wat ik zoek. Ik zou het helemaal prima vinden als er bv 3 vaste relaties zijn. Het voortdurende zoeken naar nieuwe vrouwen zit me dwars.
zondag 24 oktober 2021 om 17:11
Nee precies, het is al gruwelijk hypocriet als zijn vaste vriendin er niet ook een ander op na mag houden, maar dat al zijn minnaressen ook nog eens volledig toegewijd moeten zijn aan hem, is wel heel erg. Het klinkt alsof hij vooral heel graag aanbeden en op een voetstuk gezet wil worden.Lady*Voldemort schreef: ↑24-10-2021 17:09Gelijk hoeft niet, maar gelijkwaardig vind ik toch wel belangrijk. En een 'relatie' waarbij de één van zichzelf vrijelijk in het rond mag neuken terwijl ie de ander verplicht om thuis te gaan zitten wachten tot het hem behaagt haar met een bezoekje te vereren is niet gelijkwaardig.
zondag 24 oktober 2021 om 17:12
Wat een lul. Zij heeft dus nooit tijd voor zich zelf omdat hij altijd de hort op is zodra de kinderen slapen. Jij mag ook niet met andere mannen afspreken. Logisch dat hij steeds nieuwe dates heeft. Als de eerste verliefdheid voorbij is dan laten vrouwen met zelfrespect hem weer vallen. Alleen vrouwen met een laag zelfbeeld pikken dit.
Ga in therapie.
zondag 24 oktober 2021 om 17:13
Seks is, voor sommigen (mij) behoorlijk inwisselbaar. Gewoon een leuk spel
Maar mijn relatie is uniek. Er is maar 1 man met wie ik schoonfamilie heb, kinderen, die alles weet. Waar ik uithuil etc.
zondag 24 oktober 2021 om 17:13
Dat tranendal kan ik mij voorstellen. Ik ben te graag met hem in contact.Susan schreef: ↑24-10-2021 17:07Maar knap je dan niet af op het feit dat hij zichzelf alle vrijheid gunt, maar wel vindt dat hij jou als zijn persoonlijke bezit mag zien?
zondag 24 oktober 2021 om 17:16
Ik zou beginnen met hem niet langer zo op een voetstuk zetten en hem dat ook vertellen. Jij bent voor erbij, dus hij is vanaf nu ook voor erbij, je ziet wel wanneer je hem ziet en verder leef je gewoon je leven. Waarschijnlijk krijg je snel genoeg zijn ware gezicht te zien als je niet meer zo aan zijn voeten ligt.