Scheveningen
woensdag 20 oktober 2021 om 21:57
Ja, holy smack, dan noem je ook wel even een wijk, dat is wel leuk wonen ja!

Overigens vervelen de duinen, het strand en de zee mij nóóit. Maar als ik naar het strand wil, of wil uitwaaien, of wil genieten van het uitzicht, de wind, een visje, een mooie zonsondergang ga ik níet naar toeristentrekpleister Scheveningen, maar loop ik de straat uit, en ga ik naar het mooie strand een paar kilometer onder Scheveningen. We hebben een mooie kustlijn, maar Scheveningen valt daar (mijns inziens) niet onder....
Het oude dorp is best leuk trouwens hoor! Maar daar komt men meestal niet

To; joh, je gaat je echt wel vermaken hoor

maandag 25 oktober 2021 om 11:26
Nou meiden, ik heb afgelopen weekend aan jullie reacties gedacht.
We hadden een topweekend!
Kurhaus, de grote zaal, was prachtig. Ik schrok eerder al van de slechte recencies, maar we hadden een mooie gerenoveerde kamer met zeezicht.
De boulevard en pier vonden we leuk om te wandelen. De surfers in het water te zien en alle wandelende mensen. De pier is wel oud maar wel een keer leuk om overheen te lopen. We zijn ook nog naar Sealife geweest. Met een kortingsbon goed te doen.
Het leukste was Crazy Piano' s! Wat een feest! En heerlijke sushi.
De volgende dag ontbeten op de boulevard en met de auto om 12:00 uur naar Westfield The Mall of the Netherlands gereden. We waren er op 15 minuten rijden. Ik lieg niet, waarom zou ik? Halve parking leeg.
Heerlijk gewinkeld. Echt een prachtig winkelcentrum! En daarna terug naar huis.
We hebben echt genoten! Zo zie je maar dat je het ook anders kan ervaren. Maar toch ook leuk om jullie reacties te lezen.
We hadden een topweekend!
Kurhaus, de grote zaal, was prachtig. Ik schrok eerder al van de slechte recencies, maar we hadden een mooie gerenoveerde kamer met zeezicht.
De boulevard en pier vonden we leuk om te wandelen. De surfers in het water te zien en alle wandelende mensen. De pier is wel oud maar wel een keer leuk om overheen te lopen. We zijn ook nog naar Sealife geweest. Met een kortingsbon goed te doen.
Het leukste was Crazy Piano' s! Wat een feest! En heerlijke sushi.
De volgende dag ontbeten op de boulevard en met de auto om 12:00 uur naar Westfield The Mall of the Netherlands gereden. We waren er op 15 minuten rijden. Ik lieg niet, waarom zou ik? Halve parking leeg.
Heerlijk gewinkeld. Echt een prachtig winkelcentrum! En daarna terug naar huis.
We hebben echt genoten! Zo zie je maar dat je het ook anders kan ervaren. Maar toch ook leuk om jullie reacties te lezen.

woensdag 3 november 2021 om 12:49
Vroeger heette dat gewoon Leidschehageaardbeienslof schreef: ↑26-10-2021 10:55Leuk! En ik heb nog nooit van Westfield The Mall of the Netherlands gehoord. Ik denk dat ik ook een weekendje Scheveningen ga boeken![]()