Groepsaccommodatie gezocht

18-10-2021 16:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor ons familieweekend volgend jaar zoek ik een groepsaccommodatie centraal gelegen in Nederland. Minimaal 13 slaapkamers voor 24 volwassenen en 3 kinderen, gewone kamers, geen slaapzalen/stapelbedden en genoeg sanitair, plus een gezellige gemeenschappelijke ruimte met eettafels en bankstellen.

Wie heeft er nog leuke tips?
Deze vraag was er een week of 2 geleden ook. Zie hier:

reizen/gezellige-groepsaccommodatie-gez ... ges/482724
Dank je!
Bij ons in het dorp! Super leuke locatie, zit wel in het noorden van het land. Als dat geen probleem is dan wil ik je wel pb sturen?
We zijn echt op zoek naar midden Nederland. Na 15 jaar in het noorden gaan we nu juist wat centraler!
In het andere topic staan helaas nog geen geschikte opties. Te noordelijk of te klein..
Nijmegen is niet echt in het midden, maar centraler dan het noorden: https://www.maikenshofrecreatie.nl/
Zelf niet geweest, maar zag toevallig net dat resort Arcen van Roompot een landhuis voor 24 personen heeft
Dat is helaas te klein en niet echt centraal
Zou eens op de website van Nivon kijken. Die hebben natuurvriendenhuizen waar ook grotere groepen terecht kunnen en altijd in een mooi natuurgebied.
This is not kosher!
@kipkerrie Ik heb je een PB gestuurd.
Niet delen ajb want dan is het straks helemaal bezet en kunnen wij er met onze familie niet meer terecht.
Wij gaan met familieweekend altijd naar een natuurvriendenhuis van Nivon. Er zijn er verschillende, ook centraal gelegen.
De Wildwal in Lunteren.
Niets hoeft, paarden wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven