Het is uit
zaterdag 30 oktober 2021 om 09:20
Hij is depressief, voelt zich mislukt in zijn carrière en tegenover mij, mist zijn familie. Hij zegt dat hij terugmoet naar Brazilie.
Nu is mijn hart in honderdduizend stukjes. En ik ken de standaard adviezen maar ik weet niet hoe ik hier overheen moet komen. Woensdag nog wilde hij er alles aan doen om hier een nieuwe baan te vinden, en hij zou freelancer worden.
Meer dan anderhalf jaar praktisch samengewoond. Ik heb gewoon geen zin meer in de liefde. Het doet te veel pijn.
Nu is mijn hart in honderdduizend stukjes. En ik ken de standaard adviezen maar ik weet niet hoe ik hier overheen moet komen. Woensdag nog wilde hij er alles aan doen om hier een nieuwe baan te vinden, en hij zou freelancer worden.
Meer dan anderhalf jaar praktisch samengewoond. Ik heb gewoon geen zin meer in de liefde. Het doet te veel pijn.

zaterdag 30 oktober 2021 om 09:39
Je hoeft nu ook nog niet te bedenken hoe je hieroverheen moet komen. Eerst je verdriet en je boosheid laten komen en dan kun je pas verder kijken.
Mijn tip voor vandaag: Ga in elk geval ergens op de dag een uur naar buiten: bos of strand. Ga lekker alleen of neem een vriendin mee om even te ventileren.
Mijn tip voor vandaag: Ga in elk geval ergens op de dag een uur naar buiten: bos of strand. Ga lekker alleen of neem een vriendin mee om even te ventileren.
zaterdag 30 oktober 2021 om 09:48
Was jij niet degene met die vage vriend die ineens geen kinderen mee wilde en zich niet meer thuis voelde ofzo. En je overtuigt was dat hij het heus niet uit zou maken.
Hij was al heel lang ongelukkig en je bungelt al tijden aan een lijntje.
Ik denk dat het allemaal een opluchting zal zijn over een tijdje, na de liefdesverdriet natuurlijk
Hij was al heel lang ongelukkig en je bungelt al tijden aan een lijntje.
Ik denk dat het allemaal een opluchting zal zijn over een tijdje, na de liefdesverdriet natuurlijk

zaterdag 30 oktober 2021 om 09:54

zaterdag 30 oktober 2021 om 12:07
zaterdag 30 oktober 2021 om 12:15
Hij nam xtc en zoende met een ander meisje en er waren meer dingen. Deze man is niet volwassen TO. Ik vind het naar voor je maar laat hem gaan. Je kunt dan je verdriet verwerken en je richten op je toekomst zonder hysterische Braziliaan naast je. Liefdesverdriet is heel erg rot, je moet er doorheen vrees ik. Heel veel sterkte!
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
zaterdag 30 oktober 2021 om 12:22
Dat is naar to. Maar ik denk dat het beter is dat de knoop doorgehakt is. Eerst wil hij opeens geen kinderen meer... Dan gaat ie drugs gebruiken en een ander zoenen... ik denk dat het echt beter is dat hij het uitgemaakt heeft , dan hoef je daar niet meer over te twijfelen.
Voor nu is het vet kut maar over een tijdje zal je zien wat een labiele labzwans het is en zal je je beter voelen. En dan heb je weer ruimte in je leven voor een stabiele man om een toekomst mee op te bouwen. Dan hoef je jiet bang te zijn dat hij opeens andere vrouwen gaat zoenen en rare beslissingen neemt.
Voor nu is het vet kut maar over een tijdje zal je zien wat een labiele labzwans het is en zal je je beter voelen. En dan heb je weer ruimte in je leven voor een stabiele man om een toekomst mee op te bouwen. Dan hoef je jiet bang te zijn dat hij opeens andere vrouwen gaat zoenen en rare beslissingen neemt.
zaterdag 30 oktober 2021 om 12:26
O en zoals ik al eerder zei... als je drugs... vooral xtc... gaat gebruiken als je al depressief bent dan wordt het alleen maar erger en ga je dit soort rare dingen doen. Al dat geverheerlijk in het vorige topic over dat to het zelf een keer moet proberen... dit krijg je er van... alleen maar een depressie die erger word en een relatie die naar de knoppen is. Leuk joh een avondje los gaan.
zaterdag 30 oktober 2021 om 12:32

zaterdag 30 oktober 2021 om 12:40
Hier was veel en veel meer aan de hand joh. Was t maar die ene keer xtc!abracadabra schreef: ↑30-10-2021 12:26O en zoals ik al eerder zei... als je drugs... vooral xtc... gaat gebruiken als je al depressief bent dan wordt het alleen maar erger en ga je dit soort rare dingen doen. Al dat geverheerlijk in het vorige topic over dat to het zelf een keer moet proberen... dit krijg je er van... alleen maar een depressie die erger word en een relatie die naar de knoppen is. Leuk joh een avondje los gaan.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
zaterdag 30 oktober 2021 om 13:07
Ik hoop dat je later op hem kan terug kijken en inziet dat dit beter zo is. Hij is onbetrouwbaar, haalt alles overhoop, gaat vreemd, laat je steeds in onzekerheid en dan vind hij zich ook nog mislukt tegenover jou.Hij is depressief, voelt zich mislukt in zijn carrière en tegenover mij, mist zijn familie. Hij zegt dat hij terugmoet naar Brazilie.
Die arme man, alsof hij willoos is, geen hulp kan zoeken, kan stoppen met drinken/drugsgebruik/vreemdgaan. Nee hij is mislukt en daar kan hij niks aan doen. Ipv dat jij boos wordt om zijn gedrag wil je dit gebroken vogeltje omarmen. Met zijn gedrag komt hij overal mee weg. Hij heeft je al een tijd terug laten zien wie hij is.
Hij moet naar Brazilië? Of hij wil naar Brazilië?
En heel erg balen voor je, rot dat het zo pijn doet.
zaterdag 30 oktober 2021 om 14:03
Laat hem gaan. Dat is het beste voor jou, voor jezelf respect, en voor de toekomst. Hoe moeilijk het ook is nu, ik heb gelezen in je andere topics hoeveel energie je erin hebt gestoken en dan doet dit extra pijn 
Wat mij hielp in een soortgelijke situatie was filmpjes op Youtube kijken over de 'no contact rule' - is eigenlijk bedoeld om je ex terug te krijgen maar het hielp me om me op mezelf te focussen, om mijn zelfvertrouwen weer op te vijzelen en het minder moeilijk te vinden hem niet te contacten. En natuurlijk om er uiteindelijk overheen te komen en in te zien dat ik beter af was zonder hem
Sterkte, het is nu kut maar het komt goed

Wat mij hielp in een soortgelijke situatie was filmpjes op Youtube kijken over de 'no contact rule' - is eigenlijk bedoeld om je ex terug te krijgen maar het hielp me om me op mezelf te focussen, om mijn zelfvertrouwen weer op te vijzelen en het minder moeilijk te vinden hem niet te contacten. En natuurlijk om er uiteindelijk overheen te komen en in te zien dat ik beter af was zonder hem

Sterkte, het is nu kut maar het komt goed

zaterdag 30 oktober 2021 om 17:24