Horloge met stappenteller en gps

01-11-2021 16:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind (11) wil een horloge voor 5 December. Hij vind een stappenteller er wel leuk op en zelf vind ik het wel handig als er een gps op zit zodat ik hem in de gaten kan houden als hij buiten speelt. Ik wil wel een goede dus geen AliExpress ding van 10,-. Wat is een goed en betaalbaar merk voor zo’n soort horloge? Iemand een tip?
Heeft hij een mobiel? En wat is je budget?
eurus wijzigde dit bericht op 01-11-2021 16:23
33.33% gewijzigd
Honey, you should see me in a crown
Waarom wil een kind van 11 in godsnaam stappen tellen?
OohBoy schreef:
01-11-2021 16:21
Dat vindt hij interessant. Ik heb er zelf ook een en hij vind het dan leuk om te vergelijken enzo.

Hij heeft nog geen mobiele telefoon. Budget is rond de 60 euro.
Misschien een 2ehands Garmin?
koekies zijn lekker
OohBoy schreef:
01-11-2021 16:21
Ik dacht juist “is 11 niet een mooie leeftijd om hem buiten te laten spelen zonder dat zijn moeder steeds precies weet waar hij is’?
Apple watch, maar dat laat je budget niet toe.
Ik heb nu een apple, maar toch echt 3 jaar gedaan met imitatie fitbit van Ali. koste toen € 6. perfect apparaat
Agen schreef:
01-11-2021 16:51
Ik dacht juist “is 11 niet een mooie leeftijd om hem buiten te laten spelen zonder dat zijn moeder steeds precies weet waar hij is’?
stukje controlfreak spelen onder mom van maar kind wil stappen tellen :lol:
Xiaomi horloges al eens bekeken?

Ik heb alleen ervaring met een oudere smart band.
Daar is een nieuwe versie:
https://mobile.mi.com/nl/mi-smart-band-6/overview

Of de andere smart watches van Xiaomi. Ik weet niet of er GPS op zit.

Het is onder andere te koop via AliExpress. Maar dat zegt voor dit merkt niets, hele fijne producten zijn het.
vittello69 schreef:
01-11-2021 17:06
stukje controlfreak spelen onder mom van maar kind wil stappen tellen :lol:

‘Wat heb je cadeau gekregen?’
‘Dat ik getrackt word door m’n moeder’.
Een nieuwe Garmin kost al snel € 600. Volgens mij zijn er veel horloges met de stappenteller, maar maakt de GPS het duur.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
01-11-2021 18:27
Een nieuwe Garmin kost al snel € 600. Volgens mij zijn er veel horloges met de stappenteller, maar maakt de GPS het duur.
Nee hoor:

https://www.coolblue.nl/smartwatches/garmin
Geen € 600 dan, maar ook niet binnen het budget van TO.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik zou je kind een kinder Fitbit geven omdat hij nog geen eigen telefoon heeft. Met een smartwatch moet je eigenlijk altijd je telefoon bij je hebben, zeker voor gps. Deze Fitbit kun je als ouder zijnde instellen.

https://www.bol.com/nl/nl/p/fitbit-ace ... 029046611/
Een gps op je horloge heeft alleen nut als je het ergens aan kan koppelen terwijl je het gebruikt (bijvoorbeeld smartphone met internet), als je je kind tenminste real time wil kunnen volgen. Anders kun je het alleen achteraf zien.
Je kunt naar een activity-tracker kijken. Prijzen voor een GPShorloge zijn vanaf 100 euro ongeveer.

Of misschien is dit iets wat je zoekt: https://www.bol.com/nl/nl/p/kuus-w1-gps ... oductTitle
Wel nog even een abonnementje voor het horloge van je kind afsluiten.
Toen onze kinderen jonger waren hadden we bij megagadgets een horloge voor ze gekocht waar je ook mee kan bellen. Zit ook stappenteller op en op je eigen telefoon een app die redelijk betrouwbaar qua locatie aangeven was. Voor €25 veel plezier van gehad. Maar voor kind van 11 misschien niet stoer genoeg qua uiterlijk
Je wilt je kind volgen O_o

Wat is er mis met leren klok kijken en optijd thuis komen en vragen hoe de dag is geweest?
Ik wil hem niet controleren. Ik wil alleen weten waar hij is als hij weer eens te laat is en kan zien waar hij is als hij onderweg van iets is zodat ik weet dat hij bijna thuis is. Ik ga niet dagelijks hem om de minuut controleren. Prima dat een aantal dat wel denken. Ik weet wel beter.

Ik heb op dit moment een Xiaomi op het oog. Ik kan die dan ook koppelen aan mijn telefoon en valt rond ons budget.

Bedankt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven