Help, morgen Efteling
maandag 1 november 2021 om 20:27
Ik weet niet of het bij reizen goed staat maar ik hoop het.
Paniek hier. Kind over de zeik.
Wij hebben al een paar maanden geleden kaarten gewonnen via Vakantieveilingen voor de Efteling. Direct via Efteling een reservering gemaakt voor 2 november en een parkeerkaart gekocht. Nu wil ik dus net die tickets van Vakantieveilingen gaan printen, moet je via hun ook nog reserveren
en natuurlijk kan dat niet meer
. Niet gezien en nu weet ik het even niet. We hebben dus wel kaarten, betaald, gereserveerd via de Efteling maar niet via Vakantieveilingen. Bellen gaat niet, alles is dicht. Komt dat morgen nog goed?
Paniek hier. Kind over de zeik.
Wij hebben al een paar maanden geleden kaarten gewonnen via Vakantieveilingen voor de Efteling. Direct via Efteling een reservering gemaakt voor 2 november en een parkeerkaart gekocht. Nu wil ik dus net die tickets van Vakantieveilingen gaan printen, moet je via hun ook nog reserveren
maandag 1 november 2021 om 20:49
Dit heeft te maken met België helaas. Daar is t nu herfstvakantie en de efteling trekt enorm veel Belgen aan.
Balen zeg!!! Misschien gewoon kaartjes kopen nu en met de winterefteling nog een keer gaan als je de mogelijkheid hebt?
t zal wel
maandag 1 november 2021 om 20:50
Een enorme domper, maar je laat het toch wel gewoon doorgaan hoop ik? Vind dat anders echt zó sneu voor je zoontje.
Maarja ik kan verder ook niet in je portomonee kijken natuurlijk..
Balen zeg!!
maandag 1 november 2021 om 20:50
Ik kreeg mijn reservering niet open bij de kassa van de Efteling. Gewoon bij hen gekocht.
Maar toen het niet lukte vroeg ze: heb je ze via vakantieveilingen gekocht?
Eh nee dus. Maar ze hebben er dus wel veel vaker mee te maken.
Je kunt dus ook de Efteling zelf bellen en je probleem voorleggen. Dan kun je wel pas daarna gaan. Dus geen idee hoe ver je nog moet rijden, anders wordt dat misschien te laat.
Maar toen het niet lukte vroeg ze: heb je ze via vakantieveilingen gekocht?
Eh nee dus. Maar ze hebben er dus wel veel vaker mee te maken.
Je kunt dus ook de Efteling zelf bellen en je probleem voorleggen. Dan kun je wel pas daarna gaan. Dus geen idee hoe ver je nog moet rijden, anders wordt dat misschien te laat.
maandag 1 november 2021 om 20:54
Gaan zo even overleggen, dochter is 15 en snapt dat losse kaarten te duur zijn, 43 euro pp, dus dat gaat hem niet worden. De kaarten zijn nog tot 23 december geldig dus dan gaan we een andere keer. Maar we gaan wel morgen iets leuks doen, zij heeft een studiedag en wij hebben er vrij voor genomen dus dat wordt dan een ander leuk dagje uit.
Toch beter lezen de volgende keer, weer wat geleerd!
maandag 1 november 2021 om 21:20
Tip voor een leuk uitje: https://doloris.nl/nl/Demiehdk schreef: ↑01-11-2021 20:54Gaan zo even overleggen, dochter is 15 en snapt dat losse kaarten te duur zijn, 43 euro pp, dus dat gaat hem niet worden. De kaarten zijn nog tot 23 december geldig dus dan gaan we een andere keer. Maar we gaan wel morgen iets leuks doen, zij heeft een studiedag en wij hebben er vrij voor genomen dus dat wordt dan een ander leuk dagje uit.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
maandag 1 november 2021 om 21:30
Is vanaf 18... maar inderdaad leuk!
maandag 1 november 2021 om 21:35
Nooit geweten! Bedankt voor de informatie.WannabeMom schreef: ↑01-11-2021 20:49Dit heeft te maken met België helaas. Daar is t nu herfstvakantie en de efteling trekt enorm veel Belgen aan.
Balen zeg!!! Misschien gewoon kaartjes kopen nu en met de winterefteling nog een keer gaan als je de mogelijkheid hebt?

¡Apagando las luces!
maandag 1 november 2021 om 21:42
maandag 1 november 2021 om 22:26
We gaan naar burger'zoo en daarna lekker ergens eten. Dochter is blij met deze keuze, dat is het belangrijkste. De kaarten van de Efteling zijn nog een tijdje geldig dus dat houden we tegoed. Gelukkig hebben we het vanavond ontdekt en zijn we niet voor niets gereden. Dank ook voor het wijzen op de herfstvakantie in België, nooit geweten maar ga het waarschijnlijk ook niet meer vergeten

dinsdag 2 november 2021 om 10:04

dinsdag 2 november 2021 om 16:16
ja dat denk ik ook! Geluk bij een ongelukmevrouwiglesias schreef: ↑02-11-2021 09:46Veel plezier vandaag. Wellicht is Burgers Zoo gezien het weer ook een betere keuze.