vertwijfeling
dinsdag 2 november 2021 om 09:13
Hallo Dames, ik heb vertwijfeling over iets wat ik vlak voor de eerste lockdown heb meegemaakt. Zie ik het nu duidelijk of had die ander een punt? Ik had een tijdje een exclusieve scharrel. Op zich was dit heel leuk en ging het goed, maar er speelde wat over en weer waarna hij heeft laten weten niet verder te willen. Dit vond ik erg jammer. Het ging mis over het gedeelte van exclusiviteit. Er was van te voren afgesproken om eerlijk te zijn over andere mensen. Maar niet heel duidelijk wanneer we het een en ander zouden vertellen, bijvoorbeeld na hoeveel tijd of alleen als we elkaar in het echt zouden zien en niet digitaal via messenger bijvoorbeeld. ik heb een avond een ONS gehad. Ik hoorde toen een tijdje later van hem dat hij nog een scharrel had al een maand ongeveer, maar ook met mij wilde blijven afspreken. Hij vindt dat hij eerlijk is geweest omdat hij het digitaal wel verteld heeft (na 4 weken) en dat ik gelogen heb omdat ik het in het echt pas als ik hem zou zien wilde zeggen en zogenaamd voorgedaan heb alsof ik toen niks gedaan heb. (ONS was geen bekende van hem brw) Geprobeerd om erover te praten maar voelde zich verraden en heeft het contact definitief verbroken. Ik vraag mij nu weleens af heeft hij een punt of is dit een slap excuus om van zijn scharrel, mij dus, af te komen?
dinsdag 2 november 2021 om 09:21
Ja zo’n anderhalf jaar geleden. Rondneuken wilde hij niet hij had maar 1 andere scharrel beloofde hij (en geloof ik echt) Hij vond het niet erg dat ik een ONS heb gehad, is niet jaloers. Maar viel over het feit dat ik die nacht niet aan hem heb opgebiecht (wat ik wel van plan was bij onze volgende afspraak)

dinsdag 2 november 2021 om 09:34
Ik denk dat je geen gelijk hebt maar dat die ander ook geen punt had.
De frictie zal hem eerder zitten in onduidelijke communicatie. In het vervolg zou ik niet enkel bespreken wat oke is, maar ook het stukje hoe, waar/wanneer en wat vertellen we elkaar concreet maken. Daarover zaten jullie duidelijk niet op 1 lijn.
De frictie zal hem eerder zitten in onduidelijke communicatie. In het vervolg zou ik niet enkel bespreken wat oke is, maar ook het stukje hoe, waar/wanneer en wat vertellen we elkaar concreet maken. Daarover zaten jullie duidelijk niet op 1 lijn.
dinsdag 2 november 2021 om 09:34
Dit soort dingen he...
Je hebt een relatie of je bent scharrelt. Exclusiviteit en eerlijkheid afspreken terwijl je alleen voor de sex bent... Waarom? Jullie wilden beide geen relatie zo te lezen en 'n wel sex hebben met anderen. Waarom moet je het elkaar vertellen dan? Veranderd er iets? Heb je dan meer controle?
In mijn ogen heb je of een relatie of niet. En als je geen relatie hebt kan je doen wat je wil en dan zit ik al helemaal niet te wachten op moeilijk gedoe. Het gaat iemand met wie ik geen relatie heb niks aan wat ik met anderen doe. En als diegene dan moeilijk zou doen dan is t gewoon doei! Als ik moeilijk gedoe wil neem ik wel een relatie.
Waarom maak je je hier zo druk om to? Wou je toch liever een echte relatie met hem?
Je hebt een relatie of je bent scharrelt. Exclusiviteit en eerlijkheid afspreken terwijl je alleen voor de sex bent... Waarom? Jullie wilden beide geen relatie zo te lezen en 'n wel sex hebben met anderen. Waarom moet je het elkaar vertellen dan? Veranderd er iets? Heb je dan meer controle?
In mijn ogen heb je of een relatie of niet. En als je geen relatie hebt kan je doen wat je wil en dan zit ik al helemaal niet te wachten op moeilijk gedoe. Het gaat iemand met wie ik geen relatie heb niks aan wat ik met anderen doe. En als diegene dan moeilijk zou doen dan is t gewoon doei! Als ik moeilijk gedoe wil neem ik wel een relatie.
Waarom maak je je hier zo druk om to? Wou je toch liever een echte relatie met hem?
dinsdag 2 november 2021 om 09:36
Maar 1 andere scharrel? In mijn ogen is een man die 2 scharrels heeft gewoon aan het rondneuken hoor. Ik ken geen mannen die 2 scharrels hebben. De meeste zijn al heel blij als ze er 1 hebben. Maar misschien zijn we van een andere leeftijd.glitterrosa schreef: ↑02-11-2021 09:21Ja zo’n anderhalf jaar geleden. Rondneuken wilde hij niet hij had maar 1 andere scharrel beloofde hij (en geloof ik echt) Hij vond het niet erg dat ik een ONS heb gehad, is niet jaloers. Maar viel over het feit dat ik die nacht niet aan hem heb opgebiecht (wat ik wel van plan was bij onze volgende afspraak)
dinsdag 2 november 2021 om 09:38
Waarom? Het is een scharrel! Een "gaat je niks aan" is niet goed genoeg?Rainbow91 schreef: ↑02-11-2021 09:34Ik denk dat je geen gelijk hebt maar dat die ander ook geen punt had.
Als je met iemand wil scharrelen moet je dus ook nog verantwoording afleggen over de rest van je liefdesleven maar moet je ook nog bespreken hoe je het verteld en wanneer? Nee sorry... dat doe ik echt niet bij een scharrel.
Tenzij ik een relatie wil met diegene... maar dan ga ik sowieso niks met anderen doen en als hij dat wel doet is het over.

dinsdag 2 november 2021 om 10:18
Het zit mij dwars omdat alles verder zo leuk was en ik liever had gezien dat hij nog in mijn leven was (als scharrel) vind de reden van verbreken zo vreemd normaal kan je daar toch over praten?

dinsdag 2 november 2021 om 10:35
Dat hoeft niet. maar ik vond zijn reactie nogal kinderachtig. Hij was zelf ook diegene die een maand gewacht heeft met vertellen. daarbij was (of is nog misschien) het zijn vaste scharrel terwijl het bij mij maar een ONS was .FeeLucifer01 schreef: ↑02-11-2021 10:30Tja, niet iedereen gaat doen en reageren zoals jij wil dat ze doen en reageren.
dinsdag 2 november 2021 om 10:51
"vertwijfeling" is wel een erg sterk woord hé
niet om af te doen aan je gevoel, maar scharrels hebben in het algemeen meestal een beperkte houdbaarheidsdatum
je mag het jammer vinden natuurlijk, maar na 1,5 jaar zou je dit toch al lang moeten hebben kunnen loslaten ?
niet om af te doen aan je gevoel, maar scharrels hebben in het algemeen meestal een beperkte houdbaarheidsdatum
je mag het jammer vinden natuurlijk, maar na 1,5 jaar zou je dit toch al lang moeten hebben kunnen loslaten ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€

dinsdag 2 november 2021 om 10:56
glitterrosa schreef: ↑02-11-2021 10:35Dat hoeft niet. maar ik vond zijn reactie nogal kinderachtig. Hij was zelf ook diegene die een maand gewacht heeft met vertellen. daarbij was (of is nog misschien) het zijn vaste scharrel terwijl het bij mij maar een ONS was .
Nou, dan weet je dat en ga je verder met je leven.
Je bent net zo zo goed nogal kinderachtig ( niet geheel emotioneel ontwikkeld) als je 1,5 jaar later hier nog mee bezig ben.

dinsdag 2 november 2021 om 12:38
Of hij had net een derde (of vierde) scharrel gevonden dus kon hij er wel eentje laten gaan om zijn 'zelfrespect' een beetje op te krikken, of waar het nieuwe al een beetje afgesleten was. Ik zou me niet gaan afvragen of je werkelijk iets 'fout' hebt gedaan. De waarheid is waarschijnlijker een stuk banaler.
dinsdag 2 november 2021 om 12:43
Hoe weet je dat zo zeker? Het was iemand die heel erg waarde hechtte aan die eerlijkheid. Of denk je wellicht dat als hij mij echt leuk genoeg had gevonden hij mij nog een kans had gegeven?
dinsdag 2 november 2021 om 13:03
Als hij je leuk genoeg had gevonden had hij niet willen scharrelen, maar een relatie gewild. Wilde jij eigenlijk een relatie en ben je gaan scharrelen omdat hij het wilde? Ook de reden waarom je er zo in blijft hangen over een scharrel?glitterrosa schreef: ↑02-11-2021 12:43Hoe weet je dat zo zeker? Het was iemand die heel erg waarde hechtte aan die eerlijkheid. Of denk je wellicht dat als hij mij echt leuk genoeg had gevonden hij mij nog een kans had gegeven?

dinsdag 2 november 2021 om 13:06
Ik vind zijn reactie ook kinderachtig. Heb jij zin in iemand die zo kinderachtig doet?glitterrosa schreef: ↑02-11-2021 10:35Dat hoeft niet. maar ik vond zijn reactie nogal kinderachtig. Hij was zelf ook diegene die een maand gewacht heeft met vertellen. daarbij was (of is nog misschien) het zijn vaste scharrel terwijl het bij mij maar een ONS was .
Daarom zou ik er wel vrede mee hebben. Ik snap wel dat het jou geraakt heeft hoor.
dinsdag 2 november 2021 om 14:14
dinsdag 2 november 2021 om 16:25