Uitgerekend mei 2022
zaterdag 4 september 2021 om 10:44
Vijf weken zwanger en ik vind deze weken zo spannend!
Ben je ook uitgerekend in mei 2022, schrijf je dan gezellig mee?
Edit:
Ben je ook uitgerekend in mei 2022, schrijf je dan gezellig mee?
Edit:
Naam | Hoeveelste kindje | UD | Hartje | Geslacht baby | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
june. (33jr) | 2e | 28 mei | ![]() | ||
koekie4 | 4e | 5 mei | ![]() | ||
Viviette | ![]() | ||||
MamaAlice030 | 3e | 19 mei | 1-10 echo | ||
Cookie-Enthusiast (34jr) | 11-10 echo | ||||
Neilra (34jr) | 5e | 26 mei | ![]() | ||
Honingbij | 1e | 27 april | ![]() | ||
345louise | 2e | 20 mei | |||
Letmeholdyou | 1-10 echo | ||||
Anoniem_337573 | 1e | 25 mei | 11-10 echo | ||
Baby12345 | 2e | 25 mei | 11-10 echo |
koekie4 wijzigde dit bericht op 21-10-2021 13:10
82.47% gewijzigd

maandag 25 oktober 2021 om 14:49
maandag 25 oktober 2021 om 17:07
Maastricht!Gibbon schreef: ↑25-10-2021 14:49Mijn spijkerbroeken knellen al een tijdje, vooral ‘s avonds. Gelukkig draag ik ook vaak jurkjes, dat zit wat lekkerder.
Naar welk ziekenhuis ging jouw bloed @Honingbij?
En leuk! Tegelijk zwanger.
Jij bent dan al in april uitgerekend toch? Omdat je al bijna 14 weken bent!
En jurkjes, goede tip. Ik heb al twee zwangerschapsjeans liggen die bij m’n benen goed zitten maar die qua buik echt nog te groot zijn, maar ik heb van mijzelf voornamelijk high waisted skinny’s en dat gaat binnenkort niet meer. Ze gaan nu nog wel dicht maar de knoopafdruk staat ‘s avonds in mijn buik

dinsdag 26 oktober 2021 om 19:05
Spannend die Nipt-uitslag! Bij mij was die binnen één week wel bekend (Maastricht).
Ik ben sinds afgelopen weekend overgestapt op zwangerschapsjurkjes. De broeken zijn nog te groot, maar eigen broeken knellen. Vind dit wel leuk. Het gaat bij een tweede echt sneller!
Nog meer gegadigden voor ons appgroepje?;-) Voel je vrij om erbij te komen. We kletsen als het uitkomt, dus het is heus geen continue stroom aan babypraat, haha
Ik ben sinds afgelopen weekend overgestapt op zwangerschapsjurkjes. De broeken zijn nog te groot, maar eigen broeken knellen. Vind dit wel leuk. Het gaat bij een tweede echt sneller!
Nog meer gegadigden voor ons appgroepje?;-) Voel je vrij om erbij te komen. We kletsen als het uitkomt, dus het is heus geen continue stroom aan babypraat, haha
dinsdag 26 oktober 2021 om 19:19
@Honingbij, wat leuk dat je vriendin ook zwanger is. Heeft toch wel wat speciaals om dat te kunnen delen en een beetje in dezelfde fases te zitten steeds.
En wat betreft die echo: ik ben benieuwd of je het zelf kan zien! Bij mijn derde (een meisje) zag ik het direct. Dit was wel bij de 20-weken echo. Overduidelijk. Bij de jongste dacht ik eerst een jongen, maar de navelstreng hing tussen de benen, dus dat was even lastiger te zien. Bleek een meisje toen de navelstreng aan de kant ging
@Gibbon, hopelijk goede uitslag. Ja, het hangt van wachtbankjes aan elkaar
.
@Kleding, ik groei ook snel. Het is de 5e dus mijn lijf plopt zo weer in de zwangerstand. Ik eet ook best veel om niet misselijk te worden en hoef niet over te geven, dus ja dan wil dat groeien wel. Broek wil nog dicht, maar ik zit ook nog maar op 10 weken. Gaat niet heel lang duren.
En wat betreft die echo: ik ben benieuwd of je het zelf kan zien! Bij mijn derde (een meisje) zag ik het direct. Dit was wel bij de 20-weken echo. Overduidelijk. Bij de jongste dacht ik eerst een jongen, maar de navelstreng hing tussen de benen, dus dat was even lastiger te zien. Bleek een meisje toen de navelstreng aan de kant ging

@Gibbon, hopelijk goede uitslag. Ja, het hangt van wachtbankjes aan elkaar

@Kleding, ik groei ook snel. Het is de 5e dus mijn lijf plopt zo weer in de zwangerstand. Ik eet ook best veel om niet misselijk te worden en hoef niet over te geven, dus ja dan wil dat groeien wel. Broek wil nog dicht, maar ik zit ook nog maar op 10 weken. Gaat niet heel lang duren.
woensdag 27 oktober 2021 om 14:12
Ik wacht nog even de termijnecho afBlauwBosbesje schreef: ↑26-10-2021 19:05Spannend die Nipt-uitslag! Bij mij was die binnen één week wel bekend (Maastricht).

Seriously?
woensdag 3 november 2021 om 08:47
Bij 11 weken hebben wij een curettage gehad afgelopen week. Hartje was gestopt rond 9 weken maar mn lichaam pikte het maar niet op. Na alles wat we hadden mee gemaakt hadden we besloten hoopvol te blijven. Helaas mocht het weer niet zo zijn.
Mama van 2 jongens geboren in 2018 en 2021★ (stil geboren 24 weken)

vrijdag 19 november 2021 om 04:29
Stilletjes hier! Zit iedereen in de app ofzo?
Hier gaat alles goed! Zeventien weken. Drie weken geleden hebben we de 13 weken echo gehad en alles was goed. En, tot onze grote verrassing, ook heel duidelijk het geslacht gezien toen er vol tussen de beentjes ge-echood werd
We krijgen een jongetje!
En ook leuk, ik voel sinds een dag of twee zo af en toe plopjes in mijn buik en af en toe echt een schopje. Ik weet natuurlijk niet hoe het moet voelen maar denk wel dat het de baby is. We zullen gaan zien als de baby groter word, of het inderdaad schopjes waren.
Hopelijk alles goed met iedereen!
Hier gaat alles goed! Zeventien weken. Drie weken geleden hebben we de 13 weken echo gehad en alles was goed. En, tot onze grote verrassing, ook heel duidelijk het geslacht gezien toen er vol tussen de beentjes ge-echood werd

En ook leuk, ik voel sinds een dag of twee zo af en toe plopjes in mijn buik en af en toe echt een schopje. Ik weet natuurlijk niet hoe het moet voelen maar denk wel dat het de baby is. We zullen gaan zien als de baby groter word, of het inderdaad schopjes waren.
Hopelijk alles goed met iedereen!
vrijdag 19 november 2021 om 07:48
Jij bent vroeg wakker, of nog wakker
Proficiat met jullie jongetje!
Ik zit niet in de app groep heb niet zoveel te vertellen. Nu zit er 5 weken tussen beide echo’s, duurt wel lang..
Ben ook benieuwd naar hoe het voelt en of ik het ga herkennen!
Hebben jullie al spulletjes gekocht?
Ik wil altijd nog wachten maar ga dan toch tweedehands kijken en zie dan spullen die ik echt niet kan laten.
Zoals afgelopen weekend een échte rotan wieg voor 50€. Vind ze prachtig. En newborn kleertjes op vinted ook.. maar is natuurlijk ook omdat we het geslacht al weten. Ook al is veel gender neutraal, zo’n pakketje met bloemetjes-pakjes had ik toch niet gekocht voor een jongen

Proficiat met jullie jongetje!
Ik zit niet in de app groep heb niet zoveel te vertellen. Nu zit er 5 weken tussen beide echo’s, duurt wel lang..
Ben ook benieuwd naar hoe het voelt en of ik het ga herkennen!
Hebben jullie al spulletjes gekocht?
Ik wil altijd nog wachten maar ga dan toch tweedehands kijken en zie dan spullen die ik echt niet kan laten.

vrijdag 19 november 2021 om 11:46
@honingbij 17 weken alweer. Dat gaat snel!
Leuk dat je het geslacht duidelijk kon zien. Ik ben ook zo benieuwd! Hier a,s. zondag 14 weken. Geslacht nog niet bekend. Ik denk een jongetje a.d.h.v. de nubtheorie, maar die is maar 75% betrouwbaar ongeveer. Maar niks gekocht.
We zitten met 7 personen in de appgroep. Dat verklaart wel veel stilte denk ik.
@Letmeholdyou, hier wordt het waarschijnlijk weer de familiewieg waar mijn man zelf ook in gelegen heeft. Daar sliepen de andere kids ook in. Best een grote wieg waar ze sowieso 7 maanden in kunnen (totdat ze over de rand klimmen eigenlijk
) Mijn oudste stond al met 7 maanden, dus die moest op tijd over naar een ledikantje.
Leuk dat je het geslacht duidelijk kon zien. Ik ben ook zo benieuwd! Hier a,s. zondag 14 weken. Geslacht nog niet bekend. Ik denk een jongetje a.d.h.v. de nubtheorie, maar die is maar 75% betrouwbaar ongeveer. Maar niks gekocht.
We zitten met 7 personen in de appgroep. Dat verklaart wel veel stilte denk ik.
@Letmeholdyou, hier wordt het waarschijnlijk weer de familiewieg waar mijn man zelf ook in gelegen heeft. Daar sliepen de andere kids ook in. Best een grote wieg waar ze sowieso 7 maanden in kunnen (totdat ze over de rand klimmen eigenlijk

vrijdag 19 november 2021 om 14:48
Leuk om weer iets te lezen van jullie!
Hier gaat het goed, ik ben nog wel erg moe.
Ik heb niets gekocht (behalve kleding voor mijzelf), daarvoor wacht ik de 20-weken echo af. Die heb ik eind december. Ik kijk wel af en toe op Marktplaats, daar is genoeg te vinden gelukkig. Ik ben ook aan het kijken naar kinderwagens maar daar is echt veel keus
ik weet ook echt niet waar ik op moet letten.
Hebben jullie allemaal goede 13-weken echo’s en NIPT-uitslagen gekregen? Zit nu toch weer een beetje af te tellen tot de volgende echo…maar tot nu toe ziet het er allemaal goed uit.
Hier gaat het goed, ik ben nog wel erg moe.
Ik heb niets gekocht (behalve kleding voor mijzelf), daarvoor wacht ik de 20-weken echo af. Die heb ik eind december. Ik kijk wel af en toe op Marktplaats, daar is genoeg te vinden gelukkig. Ik ben ook aan het kijken naar kinderwagens maar daar is echt veel keus

Hebben jullie allemaal goede 13-weken echo’s en NIPT-uitslagen gekregen? Zit nu toch weer een beetje af te tellen tot de volgende echo…maar tot nu toe ziet het er allemaal goed uit.

vrijdag 19 november 2021 om 14:50
Wat leuk, een familiewieg!Neilra schreef: ↑19-11-2021 11:46@Letmeholdyou, hier wordt het waarschijnlijk weer de familiewieg waar mijn man zelf ook in gelegen heeft. Daar sliepen de andere kids ook in. Best een grote wieg waar ze sowieso 7 maanden in kunnen (totdat ze over de rand klimmen eigenlijk) Mijn oudste stond al met 7 maanden, dus die moest op tijd over naar een ledikantje.
Wat is precies het verschil met een ledikant? Dat het bedje niet omlaag kan of is een wieg ook kleiner?
maandag 22 november 2021 om 17:55
Idd wel stil hier, maar dit is ook wel een saai gedeelte van de zwangerschap vind ik. Je voelt nog niks, weinig controle's en echo's enzo...
Nr1 heeft tot ruim een jaar bij ons gelegen dus wij gaan nog geen 2e kamertje maken.
13weken echo was goed en nipt ook. Hopelijk donderdag voor de 1e x naar het hartje luisteren.
Nr1 heeft tot ruim een jaar bij ons gelegen dus wij gaan nog geen 2e kamertje maken.
13weken echo was goed en nipt ook. Hopelijk donderdag voor de 1e x naar het hartje luisteren.
flip-flop op z'n kop.
op en top, wat 'n flop!
op en top, wat 'n flop!