Instagram vraag
donderdag 11 november 2021 om 13:35
Oh wil je mij aub in Jip en Janneke taal uitleggen hoe dat moet? Heb het net geprobeerd, maar toen per ongeluk mijn foto verwijderd.
donderdag 11 november 2021 om 14:07
Ik ga het proberen, mijn app staat in het Engels dus alvast excuses als de vertaling niet helemaal klopt.

1. Open de app
2. Ga naar je profiel (het poppetje rechtsonder)
3. Zoek de foto die je wil bewerken en klik deze aan
4. Als het goed is, staan er rechtsboven de foto 3 puntjes naast elkaar. Klik deze aan
5. Kies voor ‘bewerken’ (bij mij heet deze edit)
6. Als het goed is, staat er nu links, onder in de foto, iets in de trant van ‘tag iemand’ of ‘mensen taggen’
7. Als je deze aanklikt, kun je een plekje op de foto kiezen om iemand te taggen
8. Dan krijg je een lijst te zien met mensen die je volgt, maar als het goed is kan je ook naar mensen zoeken!
9. Heb je deze persoon gevonden en ingevuld, klik je rechtsboven op ‘opslaan’
Als je iemand niet letterlijk op de foto wil taggen, maar gewoon in je omschrijving, dan volg je stap 1 tot en met 5, en dan ga je als volgt verder:
6. Klik het vlak onder de foto aan en bewerk de tekst
7. Typ ‘@‘ en als het goed is, krijg je ook hier een lijst met mensen te zien, maar kan je ook een naam typen (en Instagram zal zelf verder zoeken naar namen)
8. Klik de naam aan die je wil taggen
9. Klik rechtsboven op ‘opslaan’
Anders kan ik altijd proberen om een uitleg met screenshots te maken als het niet lukt.

¡Apagando las luces!