Zwanger en broeken, welke zitten echt lekker?

10-11-2021 11:43 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ben ik 24 weken zwanger en de jeans van de H&M Mama collectie beginnen toch al een beetje oncomfortabel te zitten rond mijn buik. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik eigenlijk geen broeken meer aan in het derde trimester en liep ik alleen nog in een legging /panty met daarop een jurkje.
De broeken van Noppies zaten nog eerder oncomfortabel dan die van de H&M.

Ik zou graag nog wat langer een spijkerbroek dragen. Weet iemand welk merk/model lekker blijft zitten gedurende de zwangerschap?
Ik lees even mee, ben 22 weken en begin ook moeite te krijgen met een m'n H&M spijkerbroek met band. Heb nog wel veel ruimte in m'n H&M tregging https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0 ... slEALw_wcB maar die stof is wel vrij dun, dus voor de koudere periode die er aan komt, weet ik nog niet of ik die blijf dragen.

Ben niet echt het type voor leggings/jurkjes.. Dus ben wel benieuwd of er nog echt goede tips bijzitten :-)
'we are all a little broken. but the last time I checked, broken crayons can still color.'
Tijdens mijn vorige zwangerschap had C&A onverwacht fijne en leuke zwangerschapskleding. Maar geen idee of dat nog zo is. Je zou eens kunnen kijken.
Ik vind de zwangerschapsjeans van h&m ook niet meer lekker zitten. Vooral nu ik veel vocht vast hou in mijn benen. Ik heb vorige week deze broek besteld (geen jeans) https://www.wehkamp.nl/supermom-flared- ... roek%22]}}
Wel echt een broek van een stevige stof, en super comfortabel. Heb zelf wel een maatje groter besteld. Maar deze zit echt super super fijn. Leef er nu in. :-D
Mamalicious blijft bij mij goed zitten.
En afgelopen zwangerschap zweerde ik bij de zwangerschapsleggings van C&A. Wat een top dingen.
Maar vanwege Corona hoefde ik toen wat minder vaak de deur uit en veel thuiswerken.

H&M en prenatal vond ik eerder oncomfortabel worden.
Ik heb bij ASOS twee broeken gekocht. De Skinny modellen zitten bij mij nooit goed dus ik heb een wat losser model gekocht, deze en nog zoiets in het zwart
https://www.asos.com/nl/asos-maternity/ ... chapsjeans
navy-blue wijzigde dit bericht op 10-11-2021 12:43
3.27% gewijzigd
Dubbel
Ik vond de broeken van lidl erg fijn (en in verhouding lekker goedkoop). Moet wel eerlijk zeggen dat hoe verder ik was in de zwangerschap ik elk strak ding op mn buik vervelend vond dus ik ging op een gegeven moment ook over op leggings met jurkjes
Ik vond tijdens mijn vorige zwangerschap de broeken van de lidl heel fijn.
Ik droeg ook h&m. Kan het zijn dat je een maatje groter moet nu? Ik had één die zat echt mega strak, die paste ik op den duur echt niet meer.

En ik had er nog één (dus beide h&m), die viel groter. Aan het begin van de zwangerschap dacht ik echt: die broek is huge. Einde zwangerschap had ik die vooral aan.. mijn benen werden toch echt wel dikker en billen ook.
De broeken van H&M zitten om mijn benen prima, het is echt die buikband die niet lekker meer zit.

Ik heb nu een paar broeken van mamalicious besteld en de broek die boterbloem deelde. Via Zalando, je krijgt daar nu extra korting. Als het niet goed zit stuur ik het weer terug, ben benieuwd!

Ik vind jurkjes en leggings wel leuk maar hou ook erg van een broek met een mooie trui. Vooral in het najaar. Ik laat het wel weten hoe ze zitten :)
Ik vind de leggings van noppies, zonder zo'n band maar met een extra breed elastiek op de heup, erg comfortabel. Helaas zie ik ze nergens meer en de drie die ik heb vallen bijna uit elkaar van ellende. Ik (bijna 23 weken) vind de broeken ook al snel niet meer lekker zitten!
Ik lees mee. Ik ben nu 18 weken zwanger. Ik draag vooral van die flared jeans met elastiek of jurkjes met een panty of legging. Ik heb nog geen enkele broek gevonden die ik lekker vind zitten.
Ik herken het probleem niet, maar ik weet niet of dat aan mijn broeken of aan mijn buik ligt. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik zwangerschapsbroeken van esprit tot het eind tot gedragen. Nu (25 weken) heb ik een extra broek van mamalicious gekocht en die zit ook nog lekker. Maar ik heb ook nog een gewone broek van esprit die nog prima zit, dus misschien zit mijn buik wat hoger dan bij jullie?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Die stoffen chino achtige broeken van Prenatal zijn echt ideaal. Tussen een nette en een joggingbroek in. Ik draag niks anders meer en heb ze in 3 kleuren gekocht.

Ik ben nu 29 weken zwanger en ik draag ze sinds de 11e of 12e week. Inmiddels 14+ kilo erbij en ik draag nog steeds maat M!

Volgens mij zijn het deze:
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-ma ... cB&start=1

Ze waren in ieder geval 30 euro per stuk.
Ik had de treggings van de h&m maar vouwde de band gewoon naar beneden. Die zat al gauw niet fijn. Ik droeg ook veel jurken met een normale panty eronder, daarvan vouwde ik de band ook terug.

Ik was alleen aangekomen op mijn buik, dus daar hing het gewicht. Ik vond een band om die buik verschrikkelijk dus alles eronder en dat ging prima.
We’re all mad here
Ik had een stapel zwangerschapsbroeken van de Lidl (webshop). Uit nood geboren omdat ok werkelijk nergens zwangerschapsjeans in maat 46/48 kon vinden, maar ik vond ze ideaal. Zeker voor die prijs (€14,99 - €19,99). Schoonzusje was er afgelopen jaar ook erg tevreden over.

Ze zijn alleen niet altijd even goed op voorraad. Ik heb ze destijds ook meteen in verschillende maten en in alle kleuren besteld. Je hebt 100 dagen tijd om te retourneren, dus sommige dingen heb ik ook gehouden en pas na een paar weken/maanden uitgepakt. Toen zat het wel lekker en had ik dus meteen verschillende kleuren in huis.
NM1717 schreef:
10-11-2021 12:57
Ik vond de broeken van lidl erg fijn (en in verhouding lekker goedkoop). Moet wel eerlijk zeggen dat hoe verder ik was in de zwangerschap ik elk strak ding op mn buik vervelend vond dus ik ging op een gegeven moment ook over op leggings met jurkjes
Exact dit. Maar de broeken van Lidl zijn net wat zachter dan alle andere die ik had, dus die heb ik het langste gedragen voor ik over ging op leggings.
parkietmeniet schreef:
10-11-2021 14:34
Die stoffen chino achtige broeken van Prenatal zijn echt ideaal. Tussen een nette en een joggingbroek in. Ik draag niks anders meer en heb ze in 3 kleuren gekocht.

Ik ben nu 29 weken zwanger en ik draag ze sinds de 11e of 12e week. Inmiddels 14+ kilo erbij en ik draag nog steeds maat M!

Deze, ik leefde daarin!!
Spijkerbroeken vond ik vreselijk.

Dus of bovenstaand op panty met jurkje. Ik was/ben dol op jurkjes dus dat was prima.
parkietmeniet schreef:
10-11-2021 14:34

Deze, ik leefde daarin!!
Spijkerbroeken vond ik vreselijk.

Dus of bovenstaand op panty met jurkje. Ik was/ben dol op jurkjes dus dat was prima.
De broeken van de Lidl ja!

Verder heb ik me er op een gegeven moment maar bij neergelegd dat ik broeken echt niet meer fijn vond zitten. En toen flink veel jurkjes en leggings ingeslagen :D
Ja, ik vrees dat ik er uiteindelijk toch aan moet geloven om vooral in een legging te lopen. Ben benieuwd hoe die nieuwe broeken zitten en anders is het niet anders.
Ik heb 3 broeken van h&m van de 1e zwangerschap. ik droeg ze als ik weg moest maar wanneer ik thuis kwam gingen ze meteen uit. Hele onprettige broeken die afzakten en waar je of geen riem om kan doen of dat het niet fijn zit met een riem. Dus voor deze keer ben ik ook opzoek naar wat fijners. Nu 13 weken maar merk echt een stuk groei ten opzichte van vorige week. Denk dat ik mijn broeken niet meer aan kan hoor (ben op vakantie nu)
De joggingbroeken van de H&M mama zijn wel heel fijn. Die heb ik vorige keer tot het einde kunnen dragen.
Ik zit op het moment met 36,5 week zwanger in mijn spijkerbroek van Supermom en die zit nog heel fijn.
De allerbeste aankoop deze zwangerschap was dit model:

https://www.noppies.com/nl-nl/positiekl ... -p090.html

Zit als een jogging broek maar kan ook prima naar het werk met een leuk jasje er op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven